Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het combineren met alcohol toch wel afraden, hoor. Het droogt je uit, je wordt dronken en merkt dus minder van het 'pure' xtc-effect en heeft eigenlijk alleen maar nadelige bijeffecten. Hou het lekker bij water en cola
![]()
|
![]() |
Je moet ook niet dronken worden, gewoon 2/3 pilsjes om wat te ontspannen, alcohol remt toch je grenzen, een klein beetje is dus naar mijn mening niet erg. Want ik neem aan dat het de eerste keer voor iedereen spannend was, ik was blij dat ik wat gedronken had, want ik zou best zenuwachtig worden als ik niet gedronken had na het innemen denk ik. Want je weet natuurlijk niet wat je de eerste keer kunt verwachten
![]() |
![]() |
|
Na de 1e keer voelde ik me de dag erna super goed juist, wilde eigenlijk meteen weer
![]() De keren daarna was ik juist de dag erna best moe en traag, maar je trekt dan ook een hele nacht door dus dat is niet verwonderlijk. XTC vind ik nog steeds het leukste met goede vrienden thuis. Geniale gesprekken ![]() |
![]() |
|
![]() |
De volgende dag erna ben ik altijd gewoon lam, maar minder lam als dat ik veel bier heb gedronken.
Maar pas had ik een keer in combinatie gedaan met (redelijk veel) alcohol, dus een p'tje gepakt, en die avond ook nog lekker gedronken. Oh man de volgende dag was ik gewoon ziek... dat is dus echt een afrader haha. |
![]() |
||
Citaat:
Nou, jij kunt de beter helemaal geen drugs nemen, Ten eerste; Iedereen heeft een andere reactie op drugs, alcohol, fruit, zowat alles in de wereld. Ten tweede; Jou pillen kunnen een lage dosis bevat hebben, of een andere stof die een soortgelijk effect na bootsen, aka slechte pil. Ten derde; Ik weet dat dit een eigen mening is, maar het is gewoon retarded om zoiets te posten op een topic die er geen fuck van af weet en het een keer wil proberen, hij leest jou ''statistieken'' pakt 2 pillen van 220mg voor zn eerste keer en dan is het harstikke klaar met hem. |
![]() |
||
Citaat:
Hij is toch niet verplicht iets te nemen, ik zeg enkel MIJN ervaring. Die kan verschillend zijn dan andermans ervaring, maar ik heb het recht om mijn ervaringen te delen. Ten tweede: Dat kan inderdaad, maar als je al bang bent voor die risico's moet je helemaal niet met drugs beginnen. Als je de keuze maakt om met drugs te beginnen dan neem ik aan dat je daar eerst wat informatie over opzoekt, en zorgt dat er mensen bij je in de buurt zijn. Ten derde Nogmaals, dat zijn de risico's die mensen vast wel weten als ze met drugs gaan beginnen. Als je al zo moeilijk doet raad ik diegene sowieso af drugs te gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
Zie mijn ''Ten derde'' Dankjewel voor het bevestigen van mijn post, retard ![]() Oja, ik heb ook nooit verteld dat hij verplicht is, maar de kans is zeer aanwezig omdat hij zelf aangeeft dat hij dit wel een keer wil proberen. Dus daarom geef ik aan dat je aan jou ervaring geen flikker hebt omdat er geen hoeveelheden in mg bij staan. Jij bent zeker zo iemand die zijn drugs niet laat testen? ;] |
![]() |
|
![]() |
Ik ga je een paar tips geven die vooral eigen ervaring:
1. Ik ga nooit uit op xtc, puur omdat het niet fijn is waus in een drukke zaal te staan, gebruik het altijd thuis. Thuis zul je op de juiste manier heftig trippen. 2. Drink geen alcohol ( evt einde van de trip dus na 4 uur) 3. Drink genoeg 4. 3 maanden tussen gebruik!!! 5. Wiet roken is goddelijk tijdens je trip Ow die kater zal zorgen dat je de 3 maanden regel serieus gaat nemen, die is namelijk onbeschrijvelijk kut. Om terug te komen op punt 1 juiste situatie voor mij is: genoeg xtc, ouders weg, leuke muziek, leuke film, paar maten en een paar gram wiet. Ga rustig chillen je word vanzelf wel gek. En doet em een tripreportje daarna ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh nee wiet/x combo was kut omdat je sneller oververhit raakt niet het uitdrogen!
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2091697...t-met-xtc.html Ik vind helaas het onderzoek zo snel niet |
![]() |
||
Citaat:
Uiteraard zijn er reden om aan te nemen dat het niet heel slim is om het té vaak te doen, maarja, drugs zijn nou eenmaal geen vitaminen dus dat is logisch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De 3-maandenregel is inderdaad eigenlijk het minimum voor 'optimaal' gebruik, dwz met de minste hersenschade en dat soort nare dingen. Bij kortere tussenpozen merk je zelf misschien weinig verschil maar dat maakt het wel degelijk.
Also, wat imosed zegt inderdaad. Bijnemen op je piek en niet daarna, dat heeft totaal geen nut meer.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
XTC discussietopic Prospect | 7 | 19-09-2013 21:12 | |
Drugs & Alcohol |
Vervuilde XTC. Verwijderd | 18 | 14-04-2009 14:52 | |