Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 15:54
Verwijderd
Hoi,

Ik zou even kort uitleggen wat mijn probleem is:

Ik heb dit schooljaar in een klas gezeten met alleen maar jongens, ik was het enige meisje. Dit was soms best leuk, maar vaak echt verschrikkelijk dat ik thuis huilend thuis kwam, omdat ik me zo alleen voelde. Ik heb ook altijd het gevoel alsof niemand het echt snapt hoe ellendig het was. Mijn familie zei steeds dingen van aandacht van jongens blablabla. Tuurlijk krijg je meer aandacht van jongens dan in een klas met meer meiden. Maar ik heb ook vaak gehad dat ik alleen zat, of dat ik in een groepje zat waar ze dan alleen maar over 'lekkere meiden met grote borsten' praatte.
Dit was mijn eerste jaar op deze school. Dus het lieftst zou ik weet naar een andere school gaan, want deze school vind ik sowieso helemaal nisk, maar volgend jaar heb ik mijn examenjaar (5 havo). En daarom wil ik niet weer naar een andere school.

Ik heb totaaaaaaaal geen zin in volgend jaar! Ik ben bang dat ik weer niet bij mijn vriendinnen in de klas kom en omdat ik verder niet veel meiden heb leren kennen dit jaar, denk ik dat het volgend jaar ook helemaal niet leuk gaat worden.

En dan willen alle jongens uit me klas ook nog als klassenuitje gaan paintballen! Dit lijkt me echt super gaaf, maar niet als enige meisje!

Iemand tips, want ik zie het echt even niet meer zitten..

Dankjewel! -xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2013, 15:57
DAH
DAH is offline
Kun je niet vragen of je overgeplaatst kan worden naar een klas met meer meiden?
Oud 23-06-2013, 15:58
Verwijderd
Ja precies, ik zou eerst eens op school proberen te vragen of je met je vriendinnen in een klas mag. Dat zal wel niet bij alle vakken kunnen maar in elk geval bij Nederlands en Engels.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:01
Verwijderd
Ja dat had ik kunnen doen, maar er zat in het begin van het jaar wel 1 ander meisje in me klas, alleen die is van school gegaan. En daarna was het te laat om nog van klas te wisselen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:06
JVV079
JVV079 is offline
Ik snap dat het kut is. Ik zit in een klas waarvan 83% meiden zijn.. Ik hoop volgend jaar in een leukere klas te zitten en hopelijk ook met een goede maat van me -.- Ik haatte dit jaar echt.. .

Gewoon vragen of je mag worden overgeplaatst dan komt het allemaal goed ( Ik heb me niet laten overplaatsen omdat ik in het begin dacht 'Het wordt wel leuk" Niet dus... )
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:07
Verwijderd
maar nu kun je het toch nog vragen, voor komend jaar!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:17
Verwijderd
Ja ik ga zeker proberen om in een leuke klas te komen, maar het blijft onzeker of dat ook gaat gebeuren, want ik ben er nu wel achter gekomen dat dit best een strenge school is en niet naar leerlingen luisteren
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:20
JVV079
JVV079 is offline
En anders moet je toch kijken voor een andere school?
Dan moet je dit wel vóór 3 oktober hebben gedaan want op 3 oktober krijgen de scholen de subsidie en als jij na 3 oktober na een andere school gaat zal je minder snel worden aangenomen omdat ze voor jou dan geen geld krijgen!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
En anders moet je toch kijken voor een andere school?
Dan moet je dit wel vóór 3 oktober hebben gedaan want op 3 oktober krijgen de scholen de subsidie en als jij na 3 oktober na een andere school gaat zal je minder snel worden aangenomen omdat ze voor jou dan geen geld krijgen!

Goed dat je het zegt, ik ga er zeker over nadenken!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:25
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Goed dat je het zegt, ik ga er zeker over nadenken!
Goedzo! en graag gedaan :-)
In praktijk zullen scholen niet moeilijk doen maar je weet het maar nooit!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 20:26
Verwijderd
Vraag of je met het paintballen een vriendin mee mag nemen, leg je mentor (of wie dan ook) uit , dat je het niet leuk vind om als enige meisje daar deel aan te nemen! Succes en komt goed
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 10:49
Verwijderd
Gewoon doorzetten en stoppen met klagen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Gewoon doorzetten en stoppen met klagen.
Reverend, jongen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 15:30
Verwijderd
Een accurate beschrijving van mijn geslacht.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 22:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Je hebt na school toch genoeg tijd om met je vrienden te zijn? En in de pauzes en tussenuren? Ja, de lesuren maak een groot deel van je schooltijd uit, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 22:41
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Ik had dit jaar een soortgelijk probleem ik kwam als jongen in een jongensklas ik heb ook gelijk aangegeven dat ik dit niet wou het lijkt me er slecht om als jongen in de klas met alleen maar andere jongens om te gaan. Ik zou als ik jou was je niet te veel zorgen maken over volgend jaar gewoon eerst genieten van de vakantie en als je daarna in een normale klas komt dan gaat het echt wel goed komen met die andere meisjes (tenzij je sokken in sandalen draagt dan zal niemand je ooit accepteren)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 22:46
TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Een accurate beschrijving van mijn geslacht.
En levensfase?

oke, oke, ik ga al...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
(tenzij je sokken in sandalen draagt dan zal niemand je ooit accepteren)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten