Hoi,
Ik zou even kort uitleggen wat mijn probleem is:
Ik heb dit schooljaar in een klas gezeten met alleen maar jongens, ik was het enige meisje. Dit was soms best leuk, maar vaak echt verschrikkelijk dat ik thuis huilend thuis kwam, omdat ik me zo alleen voelde. Ik heb ook altijd het gevoel alsof niemand het echt snapt hoe ellendig het was. Mijn familie zei steeds dingen van aandacht van jongens blablabla. Tuurlijk krijg je meer aandacht van jongens dan in een klas met meer meiden. Maar ik heb ook vaak gehad dat ik alleen zat, of dat ik in een groepje zat waar ze dan alleen maar over 'lekkere meiden met grote borsten' praatte.
Dit was mijn eerste jaar op deze school. Dus het lieftst zou ik weet naar een andere school gaan, want deze school vind ik sowieso helemaal nisk, maar volgend jaar heb ik mijn examenjaar (5 havo). En daarom wil ik niet weer naar een andere school.
Ik heb totaaaaaaaal geen zin in volgend jaar! Ik ben bang dat ik weer niet bij mijn vriendinnen in de klas kom en omdat ik verder niet veel meiden heb leren kennen dit jaar, denk ik dat het volgend jaar ook helemaal niet leuk gaat worden.
En dan willen alle jongens uit me klas ook nog als klassenuitje gaan paintballen! Dit lijkt me echt super gaaf, maar niet als enige meisje!
Iemand tips, want ik zie het echt even niet meer zitten..
Dankjewel! -xxx-
|