Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2013, 22:37
Softwaredrug
Softwaredrug is offline
Hoi,
Ik heb me een ruime tijd geleden ingeschreven voor de studie Muziekwetenschappen aan de UvA, maar nu lijkt het er op dat ik 1 vak (wiskunde C) niet ga halen, en daarmee dit jaar dus geen VWO-diploma heb. Omdat vanaf 2014 de studiefinanciering de deur uit gaat, en ik daar bovenop liever een alpha of gamma-geörienteerde HBO-propedeuse haal dan dat ik een jaar verspil aan een voor mij tergend vervelend VWO-vak wat ik mogelijk volgend jaar nog niet haal, wil ik mij dus inschrijven voor een HBO die lichtelijk aansluit bij de studie muziekwetenschappen.

Ik heb niet genoeg muzikaal talent om naar het conservatorium te gaan, maar heb wel veel inzicht in muziek, en muziekpsychologie. Ik vroeg me af of iemand evt een suggestie heeft voor een mogelijke HBO waar ik mijn P dan zou kunnen halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2013, 15:36
Pluis
Pluis is offline
Als je de psychologie achter muziek leuk vindt zou je iets van creatieve therapie kunnen studeren? (bijv aan de HU)
Oud 01-05-2013, 13:10
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Je kan nog een herkansing doen voor wiskunde Maar heb je wel een havo diploma dan, anders ben je alsnog nergens. Via de VAVO was er vroeger nog een mogelijkheid om in de zomervakantie je wiskundevak alsnog te halen..? Dan kan je toch op 1 september beginnen.

In Enschede kan je muziek therapie studeren. Die studie heeft een hele goede reputatie, maar is ook best zwaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten