Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2013, 18:50
BellePak
BellePak is offline
Hallo mensjes, ik ga dit jaar na Solar en ik pak een holiday ticket dus ik zit 3dagen op de camping. Ik zou wel graag een pilletje gebruiken, alleen ik vraag me af of ik alle drie dagen op de xtc zal gaan, en hoeveel ik er mee moet nemen en of er goed gecontroleerd word? Hoorde wel dat een flesje water er 3euro kost ofzo. Is allerhand.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2013, 23:56
Prospect
Prospect is offline
Ik raad aan om één dag te gebruiken, de laatste lijkt me dan het handigst.
Twee of drie dagen is absoluut niet aan te raden en ontzettend schadelijk, geloof mij dat je na de eerste dag dan echt niet meer toe bent aan nog een dagje gassen de tweede dag en de derde dag helemaal niet meer
Daarnaast zul je de tweede keer nauwelijks iets van de pil merken aangezien je bijna al je serotonine al hebt opgebruikt.
Ik zou je (door de kater de dag later) aanraden om gewoon alleen de laatste dag te gebruiken, de dag erna kun je thuis namelijk lekker je kater uitzitten, zonde als je het de tweede dag zou doen en dit ten koste zou gaan van een van de festivaldagen.

Wat je wel zou kunnen doen is de tweede dag xtc gebruiken en de derde dag op speed doen. Als je een flinke kater hebt en je snuift een lijn speed is deze namelijk gewoon verdwenen als sneeuw voor de zon, vandaar ook dat het redelijk verslavend spul is maar als je het bij recreatief gebruik houdt en het met je verstand doet hoeft het helemaal niet verslavend te zijn. Moet hier wel bij zeggen dat twee dagen achter elkaar gebruiken echt een aanslag op je lichaam is hoor

Water zal denk ik geen 3 euro kosten, dit is wel heel duur, heb redelijk wat indoor/outdoor feesten en festivals bezocht en het kost eigenlijk altijd 2,50 voor een flesje. Ben alleen nooit op Solar geweest dus het zou misschien wel zo kunnen zijn daar, maar ga maar uit van 2,50. Maar aangezien je op de camping zit zijn ze verplicht om daar van schoon, drinkbaar water te voorzien dus daar kun je gewoon je flesje onder de kraan houden. Drink niet uit je handen of direct vanaf de kraan, iedereen zit hier met zijn vieze poten onder en ik heb op deze manier een bacterie binnengekregen waardoor mijn huig ontzettend groot werd, en dat wil je niet hebben op een festival kan ik je vertellen. Neem wel zelf doppen mee van thuis, meerdere van verschillende merken. Je krijgt daar namelijk geen dop bij je flesje water en dat is irritant Waarschijnlijk hebben ze Chaudfontaine of Sourcy aangezien ze dat op 9 van de 10 feesten/festivals hebben.

Edit: Zorg btw dat je goed uitgerust daar aankomt, op zo'n camping zul je nauwelijks slapen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 21:55
Zamorak
Zamorak is offline
Ik ben het grotendeels met prospect eens, alleen de kater van xtc verschilt per persoon, ik heb namelijk een vele ergere kater van alcohol dan van xtc, van xtc ben ik de volgende dag nog redelijk fit eigenlijk Maar ik zou ook aanraden de laatste dag te nemen, omdat je van xtc weer actief en fitter word, en je na 2 dagen feesten best wel lam bent, en de laatste dag wel een stootje kan gebruiken
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 13:59
BellePak
BellePak is offline
ja nou ik heb niet echt een kater gewoon dat ik me een beetje suf voel verder niets, ik had gevraagt aan een vriendin van me die er wel ervaring mee heeft en die zei dat k me gewoon moest laten uitvagen dan gaan slapen en de volgende dag opnieuw beginnen. ik snap best wel dat dit heel slecht is. speed en andere dinge heb ik geen ervaring mee en dat wil ik ook heel graag zo houden haha
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 15:29
Verwijderd
Dat heel slecht is wat overdreven. Zorg in ieder geval dat je goed eet de dag erna (Ja dat kan erg lastig zijn, ik heb wel 's een half uur gedaan over een broodje ham-kaas)Het kan prima dat je, als je het de dag erna weer doet, dat je er een stuk minder van merkt.Maar ik moet zeggen dat ik wel 's vier avonden achter elkaar prima ging erop, de ene avond wat minder hard dan de andere, het is alleen een stuk sneller voorbij (het blije/spacey gedeelte) terwijl het speedy gedeelte van de mdma nog doorwerkt. En dit kan je verleiden om snel meer bij te pakken en dat is juist waar het mis kan gaan Geen idee hoe het met controle zit, hoe reis je?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 22:19
BellePak
BellePak is offline
hoe bedoel je hoe ik er heen ga of? ik snap t niet hahaha
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 02:34
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Dat heel slecht is wat overdreven.
Dat is niet wat overdreven, het is gewoon een aanslag op je lichaam en heel schadelijk om twee dagen achter elkaar xtc te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
hoe bedoel je hoe ik er heen ga of? ik snap t niet hahaha
Waar is het festival en hoe ga je, is het Solar in Roermond of in een ander land?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet wat overdreven, het is gewoon een aanslag op je lichaam en heel schadelijk om twee dagen achter elkaar xtc te gebruiken.
en de dag erna aan de speed gaan en niet kunnen slapen daardoor niet dan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Waar is het festival en hoe ga je, is het Solar in Roermond of in een ander land?
Haha oh het is sonar in Barcelona
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Haha oh het is sonar in Barcelona
Ik zat ook met Barcelona in mijn hoofd en ik weet niet waarom, maar toen heb ik het Gegoogled en er zijn nog andere mogelijkheden, maar Roermond lijkt me wel het meest logisch
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 13:17
BellePak
BellePak is offline
ja het is roermond, en ik woon in venlo dus ik ga of met de trein is 20 minuutjes of laten ons afzette door ouders van een vriendin van me
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 13:28
Verwijderd
Dan is het waarschijnlijk allemaal niet zo'n probleem. Het meenemen naar het buitenland wel natuurlijk. Maar ik heb nog nooit controles op drugs bij festivals in Nederland en België gezien, lijkt me ook behoorlijk onbegonnen werk.

Overigens wel controles als je het terrein op gaat. Maar als jij ergens een pilletje in een zak verstopt, dan zullen ze dat heus niet voelen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 14:05
Verwijderd
Kan makkelijk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 16:51
Verwijderd
Pillen in je slipje, daar mogen ze niet voelen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 16:57
huntingyade
huntingyade is offline
in nemen voor je naar binnen gaat ?

en ach er zijn genoeg plekken waar ze het niet kunnen vinden als je maar creatief bent
Oud 13-05-2013, 17:12
Verwijderd
Zo grondig zoeken ze nu ook weer niet hoor. Ik heb één keer gehad dat ze me beklopten en dat mijn vriendin haar tas grondig bekeken werd en ze de pech had dat ze haar doosje waar wiet in zat moest opendoen en zij werd toen aan de kant gehaald omdat de hoeveelheid teveel leek. Als je bij voorbaat je tas openhoudt en geen rare bobbels in je zakken hebt, dan doen ze meestal vrij weinig.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 17:53
BellePak
BellePak is offline
Ja ik word zowiezo bijna nooit gefouilleerd, ben een van de weinige die altijd door mag lopen haha maar doe ze wel gewoon in m'n bh verstoppen. Hebben jullie nog tips wat ik allemaal mee moet nemen voor daar op de camping?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 17:55
Verwijderd
OORDOPJES.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ja ik word zowiezo bijna nooit gefouilleerd, ben een van de weinige die altijd door mag lopen haha maar doe ze wel gewoon in m'n bh verstoppen. Hebben jullie nog tips wat ik allemaal mee moet nemen voor daar op de camping?
Dingen die je zeker nodig hebt. Kleren die smerig mogen worden en lekker zitten. Laarzen als het regent, stevige schoenen, slippers om op de camping aan te trekken, iets waar je op kunt zitten, regenponcho, wegwerpwashandjes of vochtige doekjes (zelf was ik me amper op festivals en douchen al zeker niet, maar af en toe je handen wassen is wel welkom, ook je gezicht opfrissen en onder je armen), gel om je handen zonder water te wassen, oordopjes als je niet kunt slapen met nachtlawaai, opwindbare zaklamp of knijpkat, extra dopje voor je luchtbed, plastic zakken voor vuile/natte kleren, extra ondergoed, handdoeken (ook al douche je niet, als je zeiknat bent geregend, is het wel handig ).

Ontdoe je portefeuille van alle onnodige zaken als pasjes die je niet gebruikt. Als je een oude gsm hebt, zou ik die meenemen om te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 19:44
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Bier, een slaapzak en een tent. Done.
Oud 13-05-2013, 20:34
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
en de dag erna aan de speed gaan en niet kunnen slapen daardoor niet dan?
Oke daar heb je een punt xD

En nee niet zo'n punt

Laatst gewijzigd op 13-05-2013 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 02:58
BellePak
BellePak is offline
Nou ik lust geen bier haha en ik ga xtc zowiezo niet combineren met alcohol, ja ik neem liever t zekere voor t onzekere. Ik ben echt een doucher, ik douche thuis makkelijk twee keer op n dag dus ik wil me daar graag smorgens wel even douche. Ik ben bang dat ik echt helemaaal niet ga slapen want ik kan al niet slapen als ik een geluidje hoor laat staan wat ik daar de hele nacht hoor, en oordopjes gaat 'm ook niet worden want dat gefriemel in me oren kan ik ook al niet tegen, lastig.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 05:09
Prospect
Prospect is offline
Maak je niet te druk over de nachten, daar zul je het niet merken dat je vermoeid raakt zolang zonder slaap, hooguit 's ochtends even, maar wacht maar tot je weer thuis bent...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten