Ik raad aan om één dag te gebruiken, de laatste lijkt me dan het handigst.
Twee of drie dagen is absoluut niet aan te raden en ontzettend schadelijk, geloof mij dat je na de eerste dag dan echt niet meer toe bent aan nog een dagje gassen de tweede dag en de derde dag helemaal niet meer
Daarnaast zul je de tweede keer nauwelijks iets van de pil merken aangezien je bijna al je serotonine al hebt opgebruikt.
Ik zou je (door de kater de dag later) aanraden om gewoon alleen de laatste dag te gebruiken, de dag erna kun je thuis namelijk lekker je kater uitzitten, zonde als je het de tweede dag zou doen en dit ten koste zou gaan van een van de festivaldagen.
Wat je wel zou kunnen doen is de tweede dag xtc gebruiken en de derde dag op speed doen. Als je een flinke kater hebt en je snuift een lijn speed is deze namelijk gewoon verdwenen als sneeuw voor de zon, vandaar ook dat het redelijk verslavend spul is maar als je het bij recreatief gebruik houdt en het met je verstand doet hoeft het helemaal niet verslavend te zijn. Moet hier wel bij zeggen dat twee dagen achter elkaar gebruiken echt een aanslag op je lichaam is hoor
Water zal denk ik geen 3 euro kosten, dit is wel heel duur, heb redelijk wat indoor/outdoor feesten en festivals bezocht en het kost eigenlijk altijd 2,50 voor een flesje. Ben alleen nooit op Solar geweest dus het zou misschien wel zo kunnen zijn daar, maar ga maar uit van 2,50. Maar aangezien je op de camping zit zijn ze verplicht om daar van schoon, drinkbaar water te voorzien dus daar kun je gewoon je flesje onder de kraan houden. Drink
niet uit je handen of direct vanaf de kraan, iedereen zit hier met zijn vieze poten onder en ik heb op deze manier een bacterie binnengekregen waardoor mijn huig ontzettend groot werd, en dat wil je niet hebben op een festival kan ik je vertellen. Neem wel zelf doppen mee van thuis, meerdere van verschillende merken. Je krijgt daar namelijk geen dop bij je flesje water en dat is irritant

Waarschijnlijk hebben ze Chaudfontaine of Sourcy aangezien ze dat op 9 van de 10 feesten/festivals hebben.
Edit: Zorg btw dat je goed uitgerust daar aankomt, op zo'n camping zul je nauwelijks slapen