Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ja het is maar net hoe je het ziet, ik bedoel ik zou het echt niet kunnen redden met 20 euro in de maand. |
![]() |
||
Citaat:
En waaraan geef je dan allemaal geld uit, dat je het niet met 20 euro kan redden?
|
Verwijderd
|
Mijn grootste kostenpost is toch wel een abonnement denk ik
![]() Maar ik krijg 20 euro per maand. Daarvan gaat 13 euro naar m'n abbo en de rest 'spaar' en 'geef ik uit'. ![]() |
![]() |
|
Nope, nooit gehad ook.
![]() Ik kreeg vroeger bijna altijd alles wel van m'n ouders of ik betaalde het zelf met het geld dat ik bij verjaardagen of rapporten ophaalde. ![]() Maar goed, ik ben ook enig kind, dus misschien scheelt dat ook nog? Tegenwoordig betaal ik bijna alles zelf: kleding, schoenen, eten, abonnement voor m'n telefoon, benzine etc.. Alleen als ik echt iets nodigheb, krijg ik 't van mijn ouders, maar dat is niet vaak meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Haha 20 euro in de maand om kleding van te kopen, na 2 jaar kan je dan eindelijk een broek kopen ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg toen ik 15 was 9 euro per week. En daarna kreeg ik geld als ik de afwasmachine inruimde (50 cent) en uitruimde (ook 50 cent). Dat ding draaide 3 keer per dag en ik rookte, dus dat was wel een prima systeem. Mijn beltegoed werd alleen vergoed door mijn ouders toen ik een jaar of 12/13 was, daarna mocht ik het lekker zelf uitzoeken.
Ik krijg sinds ik van school ben en werk niks meer, maar als ik iets nodig heb (zoals een broek of iets anders praktisch, geen luxeartikelen) en ik zit krap bij kas, doen mijn ouders niet heel moeilijk. Ik wil ze wel altijd terugbetalen, maar meestal wordt dit van tafel geveegd en/of vergeten. Ook als ik platzak ben, geeft mijn vader me geld om te roken (mijn moeder niet, want die rookt niet en die snapt dat dus ook niet). Ik betaal hem wel altijd terug zodra ik het heb.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het werkt, werkt het
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
koop je 2x een broek van een redelijk normale prijs, houdt je genoeg over voor een iPhone (ok eigenlijk ook een verkeerd voorbeeld want die dingen zijn ook overprijsd). Naja voor dat geld zou ik iig leukere dingen kunnen verzinnen dan een broek.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Enquete inkomen/uitgaven jongeren brillemans66 | 10 | 06-11-2012 14:28 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor school(aub invullen?) Surrender_ | 16 | 10-08-2010 10:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde Praktische Opdracht Enquete mandy182 | 12 | 30-11-2005 20:36 | |
Algemene schoolzaken |
Wiskunde Praktische Opdracht Enquete mandy182 | 17 | 29-11-2005 15:52 | |
Lifestyle |
Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete) Feilsiyeve | 92 | 05-04-2003 15:00 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk (enquete geldbesteding onder jongeren) Soraya | 63 | 20-11-2002 16:42 |