Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2013, 18:12
owinrovers
owinrovers is offline
Beste lezers,

Ik heb een vraagje wat betreft voeding. Ik heb komende vrijdag (7 juni) het NK Bossaball (voor mensen die het niet bekend is -> http://www.youtube.com/watch?v=pm2ZKk8EMyQ ) Ik moet dan dus van 5 uur tot een uur of 9 's avonds spelen. Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik uberhaupt de hele dag het beste zou kunnen eten. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met toernooien en zo. En dus weten wat voor voeding er allemaal handig is? Zouden jullie dat dan willen weten. Vooral het liefst over tijdens het toernooi want het is toch rond etenstijd.

Alvast heel erg bedankt.

Owin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2013, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb alleen ervaring met een roeimarathon qua begeleiding/eten en toen hadden we vooraf pasta gegeten en tijdens de tocht hadden we bij ons: pastasalade, cup a soup/bouillon/opkikkertjes/koffie/thee/aanmaaklimonade/ontbijtkoek/evergreens/mueslirepen/yoghurt met muesli/krentenbollen/broodjes.

Als ik jou was zou ik vooraf iets eten met koolhydraten wat niet al te zwaar valt zoals pasta of rijst en dan tussendoor iets van een ontbijtkoekreep, krentenbol, mueslireep oid en voldoende drinken (maar niet alleen maar drinken, ook eten).
Oud 04-06-2013, 21:32
bloodyb
bloodyb is offline
Wat bananen voor tussendoor.
Reageren

Regels voor berichten