Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 13:41
Verwijderd
Hey, weet iemand een site waar je je account kan hacken en dat je dan alle classes diamond krijgt?? bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2013, 13:43
Verwijderd
Oh ja wel voor de playstation.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 14:31
Verwijderd
Klinkt nogal gay + het is handig om erbij te vermelden om welke game het gaat, hoewel dat gezien jouw waarschijnlijke leeftijd wel om CoD zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 21:44
Verwijderd
maybe issie wel gay, kijk maar bij zn andere topics, niet veel not-gay jongens proppen een dildo naar binnen,
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 21:45
Verwijderd
ik vind t wel lekker
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 07:41
Verwijderd
@viezegedachten , daar gaat dit topic niet over.

OT: Google zegt genoeg neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 21:49
Guarnere
Guarnere is offline
Om te beginnen wil ik melden dat het stellen van de vraag al enorm n00b is. Ga er iets voor doen, het is juist de uitdaging om het zelf te doen. Dat is de enige manier om er ook enige voldoening uit te halen. Heb al die wapens zelf stuk voor stuk uit moeten spelen en kan je zeggen dat dat echt de moeite waard is.

Daarnaast, om je vraag te beantwoorden; via Google zijn genoeg progjes te downloaden om dit voor elkaar te krijgen. Daar wil ik wel aan toevoegen dat Treyarch meedogenloos is in het gebruik van zijn "banhammer", het gebruiken van dergelijke programmaatjes gaat je vroeg of laat op een permanente ban komen te staan. Dan kun je dus helemaal niet meer online spelen en heb je alles voor niks unlocked.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten