Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2013, 01:20
Erkel
Erkel is offline
Ik weet niet of dit het juiste forum is maar ik ben op zoek naar mensen die IB yadda yadda yadda gemaakt hebben en de resultaten van Paper 1 en Paper 2 willen bespreken.

Paper 1 was best boeiend, ik heb zelf die tekst over dat museum gekozen want het had een duidelijk onderwerp maar was ook duidelijk anders uitgewerkt.

Paper 2 was een drama, omdat ik maar 1 boek uit part 3 had gelezen D:
Advertentie
Oud 13-05-2013, 19:48
evastar
evastar is offline
Ik heb ook IB Engels gedaan Ik had idd ook voor Paper 1 de museum tekst, die ander trok me helemaal niet, veel te veel woorden! Paper 2 waren best wel moeilijke vragen. Ik had de laatste vraag over men and women who struggle with problems, met 1984 en Brave New World. Het ging op zich wel, maar ik had het gevoel dat het IB best wel veel van je vraagt. Volgens hun site moest je in Paper 2 quoten uit het boek en language analyseren, nou dat kan ik echt niet. Nou, nu maar wachten op de uitslag!
Oud 14-05-2013, 17:05
Erkel
Erkel is offline
Ik kan mij herinneren dat die twee boeken onder part 4 vallen, terwijl je over part 3 schrijven moest want anders geen goed cijfer, stond er letterlijk... maar wel zelfde indruk voor de rest, haha
Oud 14-05-2013, 17:58
evastar
evastar is offline
Wat bedoel je precies met part 3 en 4?
Oud 14-05-2013, 22:31
Erkel
Erkel is offline
Part 3 zijn boeken die zich meer met culturele context bezighouden. Hieronder heb ik The Story of Zahra (vert) gelezen, A Thousand Splendid Suns en East, West. Part 4 is meer de literatuur, hier las ik net als jij 1984 maar ook Macbeth en The Handmaid's Tale.
Advertentie

Regels voor berichten