Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 10:44
PriscillaLL
PriscillaLL is offline
Hallo iedereen,

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen met mijn onderzoek voor mijn Master Marketing aan de VU?

Ik heb 150 respondenten nodig voor het invullen van een online vragenlijst dit kan via

https://vueconomics.qualtrics.com/SE...PnUatEX3Tv72VD

Het onderzoek is anoniem en kost ongeveer 5 tot 10 minuten van je tijd. Je maakt kans op een van de fashioncheques als je je emailadres aan het einde van de vragenlijst achterlaat!

Alvast enorm bedankt!

Groetjes!

Laatst gewijzigd op 28-05-2013 om 11:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2013, 10:56
Verwijderd
Je link werkt niet. Ik heb ook het vermoeden dat je onderzoek beter zal passen op LS, maar dat kan ik nu niet zien.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 11:29
PriscillaLL
PriscillaLL is offline
Hoi, bedankt voor het melden. Ik heb de link aangepast.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:19
Verwijderd
Inderdaad iets voor LS. Ik ga het daarheen verplaatsen.

Ik struikelde wel over een aantal dingen, eerst de vraag of het inappropriate was, die reclame. Voor wat, het algemene straatbeeld, voor algemene reclame, voor plaatsen met kinderen, voor in de winkel zelf, voor magazines en wat voor magazines?

Dan de foto's van dingen die ik zou willen hebben. Ging het om de dingen specifiek op de foto's of waren ze slechts een voorbeeld van iets. Want ik hou van boeken, maar 50 shades valt bij mij niet onder boeken die ik wil hebben. Ik heb dus maar gereageerd op de specifieke plaatjes.

Dan is er nog:
I can show off my status with this product.
This product is used to enhance your attractiveness.

De eerste vraag is aan mij gericht, duidelijk. Maar de tweede vraag is niet duidelijk, ik kan dat opvatten als dat je de vraag aan mij stelt, maar dat is niet logisch want de eerdere stelling is opgesteld in de ik-vorm, dus zou dit op te vatten zijn als 'gebruikt men dit om zich aantrekkelijker te maken' en dan is bijna alles gewoon ja, iedereen gebruikt van alles om zichzelf aantrekkelijker te maken. Maar ik persoonlijk gebruik niet alles, dus dan krijg je minder ja. Je gaat een vertekend beeld krijgen van hoe iemand die stelling opvat: op zichzelf of op anderen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:19
Verwijderd
Oh ja en als je halverwege die foto's zit, dan wordt het onoverzichtelijk welk bolletje waar onder valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten