Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2013, 23:46
brunettespy
brunettespy is offline
T klinkt misschien nogal raar maar ik weet niet hoe ik moet zoenen en aangezien ik wel verder wil dan kusjes en handjes vast houden na 6 maanden.
Maar elke keer als het er weer aankomt trek ik me terug zonder enige reden. Mezelf dwingen lukt niet.
Mijn vriend heeft al meerdere vriendinnen gehad en hij is mijn eerste. Dus alles is nog helemaal nieuw voor mij.
Hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik dit moet aanpakken
Oud 21-04-2013, 23:46
Verwijderd
De enige manier om het te leren is door het te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 00:07
Verwijderd
Als hij weet dat jij het het voor de eerste keer doet heeft hij daar denk ik wel begrip voor, er zijn niet echt regeltjes voor zoenen ofzo, het is niet echt dat het telt als examen, je zakt of slaagt niet.

Wees jezelf, en geniet van het moment. Dan gaat het helemaal goedkomen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 02:51
brunettespy
brunettespy is offline
Hij begrijpt mij wel allemaal ik mezelf niet hoe kan het dat ik zo iets graag wil maar t niet kan
Oud 22-04-2013, 04:13
Vowel
Vowel is offline
Je weet niet of je het kan, want je hebt het nooit geprobeerd. Er is niet één juiste manier om te zoenen. Iedereen zoent anders. En iedere twee mensen zoenen ook anders samen dan andere koppeltjes. Het gaat vanzelf. Uiteindelijk vind je een manier voor jullie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 16:05
Verwijderd
gewoon doen als je er klaar voor bent, denk ik, ik heb zelf geen ervaring, maar je kán het niet verkeerd doen want je doet alles op je eigen manier
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 16:17
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Citaat:
De enige manier om het te leren is door het te doen.
Wat Reverend zegt denk ik. Ik heb het ook maar es een keer geprobeerd met mijn vriendje en dat ging gewoon goed.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 18:11
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Op sites staan ook ''tips'' maar ik zou het inderdaad gewoon doen! Alleen als je er klaar voor bent! En als je het nog niet precies weet, kan je er ook over praten met je boyfriend. x
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 19:38
Elin3
Elin3 is offline
Er is geen manier om jou van je angst af te helpen. We kunnen allemaal miljoen keer zeggen dat jet niet eng is, maar dan is het nog maar de vraag of je ons geloofd.
Praat er samen over en probeer het gewoon nog eens. Rustig blijven. Gewoon beginnen met een kus op de mond maar dan zonder je hoofd weer weg te trekken. Je mond een klein stukje openen en dan gaat het allemaal vanzelf. Dan hoef je nergens meer over na de denken en is het gewoon alleen nog maar fijn
Oud 26-04-2013, 22:20
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Er is geen manier om jou van je angst af te helpen. We kunnen allemaal miljoen keer zeggen dat jet niet eng is, maar dan is het nog maar de vraag of je ons geloofd.
Praat er samen over en probeer het gewoon nog eens. Rustig blijven. Gewoon beginnen met een kus op de mond maar dan zonder je hoofd weer weg te trekken. Je mond een klein stukje openen en dan gaat het allemaal vanzelf. Dan hoef je nergens meer over na de denken en is het gewoon alleen nog maar fijn
Fijn? sowieso de eerste tien keer dat ik gezoend had vond ik het echt smerig, maar om TS niet te ontmoedigen, lag het vast wel aan mij
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 12:37
Verwijderd
Het lag sowieso aan jou.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 23:20
tripster
tripster is offline
Hij heeft zelf ook een eerste keer gehad, gewoon op je af laten komen en hij snapt het wel als het voor jou nog ongemakkelijk is.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 10:13
jeroeno
jeroeno is offline
Alle begin is moeilijk maar als je het wilt zul je er toch een keer aan moeten beginnen. Misschien een goed moment uitzoeken voor je er aan gaat beginnen en zorgen dat je tanden gepoetst zijn scheelt al een berg . Ik weet alleen wel dat mijn eerste ervaring echt negatief was... Had het idee dat ik een biefstuk aan het likken was.. maar ben er inmiddels wel fan van geworden dus stel je er op in dat het misschien niet zoals verwacht is.. en oefening baart kunst!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 19:12
Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Als het moment daar is gebeurt het vanzelf, je hoeft er niet over na te denken en erover te piekeren hoe het moet.. Laat je gevoel je leiden en 'speel' met zijn tong, dan komt het allemaal goed
Oud 02-05-2013, 23:32
brunettespy
brunettespy is offline
Citaat:
Had het idee dat ik een biefstuk aan het likken was..
Geniaal :')
Oud 18-05-2013, 16:59
Verwijderd
Misschien was de tegenpartij ook gewoon rotslecht? Mijn eerste zoen was ook niet echt lekker, maar ik was gewoon blij dat ik eindelijk eens gekust werd. Ik werd een maand of twee later 16, ik vond dus wel dat het tijd was voor een kus. Hij gebruikte veel te veel tong en een goede techniek had-ie ook niet, maar ik was zo blij het eindelijk eens te doen. Ik heb er sowieso veel van geleerd, onder andere dat niet iedereen even goed is...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten