Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Geef dan een reden waarom je me niet gelooft. En GEEN redenen als bijvoorbeeld: nooit wetenschappelijk bewezen, toeval, bedrog etc. Ik kan ook zeggen dat het allemaal bestaat, want het is nooit wetenschappelijk bewezen dat het niet bestaat. En ga mij ook niet vergelijken met andere mensen die zoiets beweren, zoals 1 van de grootste oplichters, waar ik ook echt niet in geloof, Derek Ogilvie. Doei. |
![]() |
||
Citaat:
Juist om die reden geloof ik er ook geen kloot van.
|
![]() |
hoi,
Dat is, omdat heel veel dingen moeilijk zijn om te bewijzen dat het wel bestaat. Wetenschappers zeggen dat als het de paragnost niet lukt om te bewijzen, dat het niet bestaat. Maar de helderziende paragnost kan geen visioenen bewust krijgen. Dus de wetenschappers zeggen dat het niet bestaat. Voor meer informatie moet je ff kijken bij volgens mij psychologie of zo, zal dadelijk wel ff kijken waar precies. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Welkom & Voorstellen is veranderd in Wegwijzen & Voorstellen! Axel11 | 1 | 01-01-2013 22:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorstellen voor bezuinigingen uitgelekt T_ID | 59 | 04-03-2009 12:55 | |
De Kantine |
Heb jij een visuele voorstelling bij het jaar? Little Dutchess | 51 | 01-02-2006 09:39 | |
Beleidszaken |
Voorstel tot hervormingen, mbt vooral F&L en Mystiek en ook A&N en Lifestyle Beryll | 33 | 27-10-2003 22:04 | |
Psychologie |
Wat moet ik me hiervan voorstellen? Severus | 2 | 18-07-2003 01:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opslaan dataverkeergegevens (EU-voorstel) Rerisen Phoenix | 11 | 22-08-2002 21:51 |