![]() |
|
Eindelijk mijn kast eens opgeruimd, hier het resultaat. Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Ik woon in Groningen, en iets afspreken vind ik ook prima. Als je het niet eens bent met de prijs, doe dan een bod!
Zwart/wit gebloemd bloesje, H&M, maat 36, 4 euro. ![]() Gebloemde blouse, doorzichtig, Forecast, maat s,15 euro. ![]() Spencerachtig shirt, voorkant doorzichtig, Didi, maat 3, maar valt als een s, 4 euro. ![]() Detail van voorkant Donkergrijs shirt met vale print van trein, tekst 'Run with me', Vero Moda, maat s, 4 euro. ![]() Roze shirt zonder mouwen met all over pop art print, Vero Moda, maat s, 5 euro. ![]() Twee shirts (donkerpaars en lichtgrijs) met lint aan voorzijde, Hema, maat s, 4 euro ps. ![]() Roze shirt met donkerrood geborduurde bloemen op borsthoogte, Tally Weijl, maat s, 4 euro. ![]() Detail bloemen Roze gestreept shirt, off shoulder, Stradivarius, maat s, 3 euro. ![]() Roze 'binnenstebuiten'-shirt met kroontjesprint, Kiss Therapy, maat s, 4 euro. ![]() Roze/rood gestreepte dun gebreide trui, wijde mouwen onderaan, onderzijde rand scheef, wijde boothals, klein gaatje in linkermouw, Bik Bok, maat m, 10 euro. ![]() Donkerpaarse dun gebreide strakke trui, knoopjes op mouwen en bij decolleté, Sutherland, maat s, 8 euro. ![]() Wollen groen jasje, Promiss, maat s, 15 euro. ![]() Zwart net kort jasje, 3/4 mouwen, Eksept, maat s, 10 euro. ![]() Grijze wollen broek met hoge taille, H&M, maat 40, 15 euro. ![]() Detail achterzijde Spijkerbroek, knielang, mannenmodel, vrij hoge taille, H&M, maat 32 (herenmaat), komt overeen met 36/38, 7 euro. ![]() Wit rokje met gekleurde bloemen (roze, groen), met bovenaan gestreepte band, Only, maat 38, 4 euro. ![]() Zwart strak rokje van spijkerstof met goukleurige rits, taillemodel, H&M, maat 38, 4 euro. ![]() Wit spijkerrokje, Steps, maat 38, 7 euro. ![]() Donkerpaarse knielange rok met splits aan zijkant, Taxi, maat 38, 4 euro. ![]() Lichtblauwe/grijze petticoat, klein gaatje in onderrok aan voorkant, Noa Noa, maat m, 15 euro. ![]() Rood corduroy rokje, H&M, maat 38, 4 euro. ![]() Wit jurkje met bloemmotief, off shoulder, rekbare strof, merkloos, maat s, 10 euro. ![]() Drie rokjes/topjes van rekbare stof, met touwtje, Only, maatloos, 2 euro ps. ![]() Twee boxershorts (Snoopy, The Simpsons), niet gedragen als ondergoed, mannenmodel, vrij strakke elastiekband, maat m, 3 euro ps. ![]() Drie paar schoenen: - zwarte punps met opengewerkte teen en strikje, leer, maat 39, hak van 7/8 cm, lichte beschadiging op beide neuzen, 15 euro. - zwarte ballerina's, leer, maat 38, lichte beschadigingen op neuzen en hakken, 10 euro. - witte havaianas, maat 39/40, 10 euro. ![]()
Laatst gewijzigd op 12-08-2010 om 16:06. |
Advertentie | |
|
|
|