![]() |
|
Verwijderd
|
hoi allemaal
ik ben bezig met een boek schrijven geen idee waarom want ik haat boeken lezen ![]() ik had gewoon veel vrije tijd en wou een anime/manga maken maar ik kan niet tekenen ik heb er notities bij gezet van bijvoorbeeld hoe ik aan mijn inspiratie kwam enzo kan zijn dat er wat spellings fouten of gramatikale fouten in zit maar dat komt omdat ik Dyslexie heb. het boek is nog niet af! als je tips of vragen hebt hoor ik ze graag ![]() hier is de download link: http://www.mediafire.com/view/?8i330rgmao73a1r eigenlijk wil ik dat iedereen die het leest ook een reactie geeft van wat ze er van vonden maar dat kan ik je natuurlijk niet verpichten ![]() ---BELANGRIJK--- dit boek is en blijft helemaal gratis en je mag het delen met anderen MAAR stuur ze nooit het bestand! stuur ze alleen de download link die ik hier geef. op deze manier kan ik bijhouden hoe veel mensen het hebben gedownload en gelezen. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Schrijfadviezen] Verwijderd | 0 | 22-03-2006 15:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 15:14 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |