Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2013, 20:45
Verwijderd
hoi allemaal
ik ben bezig met een boek schrijven
geen idee waarom want ik haat boeken lezen
ik had gewoon veel vrije tijd en wou een anime/manga maken maar ik kan niet tekenen
ik heb er notities bij gezet van bijvoorbeeld hoe ik aan mijn inspiratie kwam enzo
kan zijn dat er wat spellings fouten of gramatikale fouten in zit maar dat komt omdat ik Dyslexie heb. het boek is nog niet af! als je tips of vragen hebt hoor ik ze graag
hier is de download link:
http://www.mediafire.com/view/?8i330rgmao73a1r

eigenlijk wil ik dat iedereen die het leest ook een reactie geeft van wat ze er van vonden maar dat kan ik je natuurlijk niet verpichten

---BELANGRIJK---
dit boek is en blijft helemaal gratis en je mag het delen met anderen MAAR stuur ze nooit het bestand! stuur ze alleen de download link die ik hier geef. op deze manier kan ik bijhouden hoe veel mensen het hebben gedownload en gelezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2013, 19:54
Maylena
Maylena is offline
Het onderwerp is wel erg interessant en leuk, maar je schrijfwijze is niet helemaal... super..?
Ik ben geen expert, maar bij sommige dingen is het een beetje oppervlakkig.

''Emelie maakte de wond schoon en Sertial gaf een kreun van de pijn. "Sorry ik zal het wel wat zachter doen. Het is een best wel diepe wond" toen Emelie eenmaal klaar was gingen ze naar bed. Ze sliepen op geïmproviseerde bedden van bladeren.''

Bijvoorbeeld daar. Daar maakt Emelie de wond schoon en dan gaan ze opeens naar bed...
Zulke dingetjes, toen ik het las kwam het een beetje raar op me over, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Zoals ik al zei, ik ben geen expert, ik ga gewoon op gevoel af.

Wat ik ook een beetje jammer vind is dat Emelie zich verheugd op de les met een Seerta en dan wordt de les vrij kort en oppervlakkig beschreven. Maar dat is mijn mening.

Maar op zich vind ik het wel interessant, ik wil wel doorlezen, dus ik zou zeggen, ga door met schrijven, verbeter dingen, verzin nieuwe dingen, etc. Ik wil de rest wel lezen!
Oud 24-05-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Het onderwerp is wel erg interessant en leuk, maar je schrijfwijze is niet helemaal... super..?
Ik ben geen expert, maar bij sommige dingen is het een beetje oppervlakkig.

''Emelie maakte de wond schoon en Sertial gaf een kreun van de pijn. "Sorry ik zal het wel wat zachter doen. Het is een best wel diepe wond" toen Emelie eenmaal klaar was gingen ze naar bed. Ze sliepen op geïmproviseerde bedden van bladeren.''

Bijvoorbeeld daar. Daar maakt Emelie de wond schoon en dan gaan ze opeens naar bed...
Zulke dingetjes, toen ik het las kwam het een beetje raar op me over, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Zoals ik al zei, ik ben geen expert, ik ga gewoon op gevoel af.

Wat ik ook een beetje jammer vind is dat Emelie zich verheugd op de les met een Seerta en dan wordt de les vrij kort en oppervlakkig beschreven. Maar dat is mijn mening.

Maar op zich vind ik het wel interessant, ik wil wel doorlezen, dus ik zou zeggen, ga door met schrijven, verbeter dingen, verzin nieuwe dingen, etc. Ik wil de rest wel lezen!
Dat klopt
Het probleem was dat ik op vakantie was. De bedoeling was dat het boek 10 a4tjes zou worden. Ik heb dit allemaal op mijn iPod touch getypt en wist dus niet hoeveel bladzijden ik had maar ik zag wel dat het er te veel waren. Ik heb de dingen waarvan ik dacht dat het niet zo interessant was er uit gelaten. Wat je zei over die wond schoon maken dat klopt inderdaad. Ik heb er wel meer losse eindjes in zitten. Ik was van plan daar wat mee te doen maar toen begon ik weer met typen en toen was ik het weer vergeten. Op het moment heb ik het redelijk druk maar ik zal het zeggen wanneer hij af is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten