Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2013, 14:08
Robyn17
Robyn17 is offline
Hoi Allen,
Ik ben Robyn 17 jaar uit Utrecht en nieuw hier.
Nu heb ik een probleem : mij wordt nog wel eens gevraagd of ik nu een jongen ben of een meisje , om dat dit volgens sommigen niet zo duidelijk te zien is. Ik ben nog al tenger geboud niet echt veel spieren ook heb ik al bijna geen lichaams beharing en ook bijna geen baard groei ( ben geboren als jongen ) en draag overwegend unisex kleding ,zie maar naar een foto die ik ff er bij doe.

NU wil ik hier van deze onzekerheid bij mensen het nog verwarrender gaan maken en gewoon ook naast dat ik unisex kleding en ook wel wat jongens kleding draag ( veel roze , rood en wit ) ook wel meiden kleding wil gaan dragen

Maar hoe pak ik zoiets aan dat ik mijn leef /kledingstijl nog verder verwarrend ga maken en een genderbender uiterlijk ga aannemen en als een tussen persoon tussen 2 geslachten in ga leven ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg dsc45.jpg (96.5 KB, 34x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2013, 14:13
bloodyb
bloodyb is offline
Ik vind dat je er helemaal niet zo meisjesachtig uit ziet. En waarom wil je verwarring stichten en mensen laten denken dat je een meisje bent? Zomaar voor de lol of kick je daar echt op?
Oud 22-07-2013, 14:23
Verwijderd
Het klinkt meer als attention-whoring dan als wat anders.

En hoe lijkt me niet lastig. Gewoon andere kleding dragen, zoals je zelf al aangeeft.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 16:05
Yannickje
Yannickje is offline
Je ziet er toch aan je kaaklijn niet als een meisje uit denk ik. De haarsnit komt wel een beetje meisjesachtig over zonder evenwel overdreven te zijn.

Maar waaromm zie je er met je kledij liever uit als een meisje?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 18:07
TheHunter
TheHunter is offline
goeie foto trouwens, maar als ik het goed begrijp wil je dus nog meer onzekerheid bij de mensen wekken over je geslacht?

Met een hoge toon praten?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 11:26
pj eilander
pj eilander is offline
Ik vind het heel tof dat je hiermee experimenteert. Wat je misschien kan inspireren is rondkijken op Pann feesten en bij gaykroegen/clubs in de buurt. In mijn (lesbische) vriendenkring, zijn best wel wat vrouwen die zich vrij unisex kleden, zulke mensen kun je daar goed spotten

Concreet kun je misschien korte broekjes dragen, die tot halverwege je dijbeen komen. Dat is momenteel vrij modieus, maar oogt ook wat vrouwelijk. Je kan overwegen om je benen dan ook te scheren. Je zou je haar nog iets je langer kunnen laten groeien. Je kan varieren in sieraden, bijvoorbeeld met kettinkjes en oorbellen die je op de vrouwen afdeling koopt.

Succes ermee en ik zou het erg leuk vinden om te lezen hoe je zoektocht hierin verder gaat
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 14:27
Verwijderd
Je bent dus genderbender of wil dit nog overtuigender zijn? Toch?

Citaat:
Ik vind het heel tof dat je hiermee experimenteert. Wat je misschien kan inspireren is rondkijken op Pann feesten en bij gaykroegen/clubs in de buurt. In mijn (lesbische) vriendenkring, zijn best wel wat vrouwen die zich vrij unisex kleden, zulke mensen kun je daar goed spotten

Concreet kun je misschien korte broekjes dragen, die tot halverwege je dijbeen komen. Dat is momenteel vrij modieus, maar oogt ook wat vrouwelijk. Je kan overwegen om je benen dan ook te scheren. Je zou je haar nog iets je langer kunnen laten groeien. Je kan varieren in sieraden, bijvoorbeeld met kettinkjes en oorbellen die je op de vrouwen afdeling koopt.

Succes ermee en ik zou het erg leuk vinden om te lezen hoe je zoektocht hierin verder gaat
Wat je hier allemaal adviseert is niet androgyn maar gewoon travestie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 20:18
pj eilander
pj eilander is offline
Citaat:

Wat je hier allemaal adviseert is niet androgyn maar gewoon travestie.
Nee hoor. Zo was ik afgelopen weekend op het festival Milkshake en ik heb daar behoorlijk wat mannen gezien die één of meer van die dingen zo droeg die ik noemde. Travestie zou het pas zijn als ik de topicstarter aanraadde om zich als een vrouw te kleden en dat doe ik niet.

ontopic: een vriendin van mij kleedt zich genderneutraal en wordt vaak aangezien als een jongen. Zij koos ervoor om donkere en wijde kleding te dragen, door wijde kleding te dragen moeten mensen natuurlijk ook meer gissen of je wellicht borsten hebt, of je brede heupen hebt enz. Misschien zijn in jouw geval lichte kleuren juist weer beter trouwens.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 09:59
Nienna*
Nienna* is offline
Waarom wil je als persoon tussen twee geslachten in gaan leven?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 11:53
Verwijderd
ijdelheid.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 12:57
Verwijderd

Ik zou op je bewegingen letten, OP. Dat betekent niet dat je meteen met 'n wapperpolsje door de stad moet trippelen, maar een hoop nonverbale communicatie gaat met bewegen. De manier waarop je loopt alleen al: mannen zetten bijvoorbeeld hun voeten wijder neer en 'schommelen' daarom meer, vrouwen zetten hun voeten meer achter elkaar, waardoor ze meer heupwiegen en hun hoofd meer op één plaats blijft.

Je kan leuke dingen met beweging, vooral als je het subtiel houdt. Het stuurt mensen in hoe ze op je reageren.

Dit vind je misschien ook wel leuk, voor volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 14:04
Verwijderd
Als ik als man zou spelen met genderverwachtingen zou ik dat overigens meer doen met maatpakken, sigaren, eyeliner, ongepaste knipoogjes naar andere mannen en net iets te hoge Cubaanse hakken. Rocky Horror Picture Show meets The Godfather.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 21:12
Elin3
Elin3 is offline
Na dit topic even gelezen te hebben denk ik dat het beter past op Lifestyle dan hier op Liefde & Relatie. Ik ga het topic daarheen verplaatsen.
Reageren

Regels voor berichten