Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: een vriendin van mij kleedt zich genderneutraal en wordt vaak aangezien als een jongen. Zij koos ervoor om donkere en wijde kleding te dragen, door wijde kleding te dragen moeten mensen natuurlijk ook meer gissen of je wellicht borsten hebt, of je brede heupen hebt enz. Misschien zijn in jouw geval lichte kleuren juist weer beter trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik zou op je bewegingen letten, OP. Dat betekent niet dat je meteen met 'n wapperpolsje door de stad moet trippelen, maar een hoop nonverbale communicatie gaat met bewegen. De manier waarop je loopt alleen al: mannen zetten bijvoorbeeld hun voeten wijder neer en 'schommelen' daarom meer, vrouwen zetten hun voeten meer achter elkaar, waardoor ze meer heupwiegen en hun hoofd meer op één plaats blijft. Je kan leuke dingen met beweging, vooral als je het subtiel houdt. Het stuurt mensen in hoe ze op je reageren. Dit vind je misschien ook wel leuk, voor volgend jaar. |
![]() |
|
Na dit topic even gelezen te hebben denk ik dat het beter past op Lifestyle dan hier op Liefde & Relatie. Ik ga het topic daarheen verplaatsen.
|
![]() |
|
|