Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 10:20
Anoniemedude
Anoniemedude is offline
.

Laatst gewijzigd op 23-10-2017 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 11:35
Verwijderd
Allemaal onzin. Gewoon wat minder doen en en het komt helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 11:49
Verwijderd
Je hoeft zelfs niet te minderen.
Aftrekken heeft geen nadelige invloeden op je lichaam.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 11:58
bloodyb
bloodyb is offline
Hoi, om maar even met de fabeltjes te beginnen: dat fappen slecht is voor je rug, de kwaliteit van je zaad en weet ik veel wat nog meer is flauwekul. Dat is verzonnen door de kerk en andere malloten die vonden (en nog steeds vinden) dat je niet met je zelf mag spelen. Over veranderingen in je hormonen durf ik niks te zeggen (naamzoek Pluis). Dat je eikel wat gevoelloos wordt is niet heel gek als je hem 2 keer per dag aan het werk zet. Dat zal ook de oorzaak zijn dat je orgasmes wat minder heftig worden. En 2 x per dag is denk ik niet extreem veel, er zijn wel jongens die nog wel een paar keer meer per dag checken of ie "het nog wel doet". En het 2e fabeltje is dat veel fappen het formaat van je penis beinvloedt, hij wordt er niet kleiner of groter van. Ik weet niet hoe oud je bent maar je kunt verwachten dat je rond je 18e of 20e bent uitgegroeid. En hoe weet je zeker dat je ballen te klein zijn? Als je daar echt zeker van bent moet je het eens aan je huisarts vragen.
En je schreef dat je het redelijk vaak deed? Dus je bent nu minder aan het doe-het-zelven? Dan zullen je orgasmes wss ook wat fijner worden. Ten slotte is een patatje wel lekker maar 2 zakken per dag gaat een tijdje wel gaan tegenstaan........
Oud 13-05-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft zelfs niet te minderen.
Aftrekken heeft geen nadelige invloeden op je lichaam.
Hij hoeft niets nee, maar als je het 2x per dag doet wordt je wel wat minder gevoelig en zijn de orgasmes minder intens. En daar had hij problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 11:20
bierkoning
bierkoning is offline
Al het gebrabbel over Reverend zijn reactie verwijderd, graag ontopic verder.

Verder kun je zo vaak als je wilt masturberen. Kan geen kwaad. Veel plezier.
Oud 14-05-2013, 19:48
Jochem135
Jochem135 is offline
Ik heb een beetje hetzelfde...
Maar heb je die rugpijn al of denk je dat dat gaat komen??
Ik heb er trouwens nog helemaal geen gevolgen van gemerkt
Ik doe t dan ook heel wat minder
Wat eerder is genoemd en ook echt het belangrijkste is: zorg dat je t niet doet om het te doen ofzo maar gwn omdat het lekker is en je er van 'geniet'
Verder zijn er niet echt problemen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 11:08
Jonas16
Jonas16 is offline
je maakt je zorgen om niets.. en je penis/ballen groeien echt nog hoor tot je 18/19 jaar dus no worries
trek je zo vaak af als je wilt! Je doet er niets mis mee
enne over de size enzo.. je moet je daar echt nie druk om maken! Klein of groot, maakt allemaal nie uit! Sommige meisjes vinden het zelfs nie leuk als hij te groot is dus echt waar! no worries haha
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten