Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Huh? Hij heeft gezegd dat hij je niet leuk vindt? Ach wat maakt het uit, gewoon negeren. Als je hem maar lang genoeg leuk vindt en |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij zegt niet geïnteresseerd te zijn zit je bij mijn logica op een dood spoor.
wat je nu kan doen is: zorg dat je lekker aanwezig bent bij hem(ik bedoel dan niet kinderachtig aandacht zitten trekken) ga met hem om, meng je in zijn gesprekken(beetje subtiel zijn is vereist)neem deel in de leuke momenten die hij meemaakt, vestig de aandacht op jullie gedeelde interesses. met eerst vrienden worden kan je ook nog dingen bereiken. (hierbij voel ik me verplicht om te zeggen, maak het nou niet te makkelijk je bent geen oproepkracht, alle aandacht die jij hem geeft moet je wel willen geven) Wat je ook kan doen is: vergeet die knul, lopen er nog vele miljoenen over de wereld(ook bij jouw in de buurt) (terwijl jij naar hem kijkt, kijkt er vast ook iemand naar jouw) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo simpel is t nou eenmaal |
![]() |
|
Als je hem echt zo leuk vindt, vraag het hem dan gewoon! Als je verlegen bent kun je het ook doen via vrienden, social media of je schrijft hem een brief. Als je echt echt verlegen bent, kun je afwachten (maar dan zal er vast niks gebeuren) maar je kunt ook aan wat vriendinnen van je vragen wat hij over jouw te vertellen had tegen hun en dan kun je het een beetje inschatten hij je leuk vindt!
|
![]() |
|
![]() |
Er zijn verschillende signalen die aangeven of een jongen je leuk vind:
- om welke reden dan ook wil hij met je praten. - als hij met je praat kijkt hij diep in je ogen en zijn pupillen worden groter. - hij slooft zich uit. - als hij met je praat staat hij met z'n lichaam naar jou toe. - hij staart naar je. En er zijn er veel meer http://www.youtube.com/watch?v=SXy0TCEGAgw Hij is wel lastig als een jongen verlegen is, dan zie je het moeilijker. Dit is alles wat ik weet, hopelijk heb je er wat aan en je moet maar denken er zijn nog genoeg jongens op de wereld. Stel je open voor andere jongens. |
![]() |
|
![]() |
Er zijn veel signalen om te zien of jongens je leuk vinden
- hij wilt om welke reden dan ook wil hij met je praten. - als hij met je praat kijkt hij diep in je ogen en krijgt grotere pupillen. - hij slooft zich uit. -hij staart naar je. En er zijn er nog veel meer. http://www.youtube.com/watch?v=SXy0TCEGAgw Maar wat je ook doet en ook al vind hij je niet leuk er zijn nog meer jongens die jou vast leuk vinden. Dus stel je open!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik durf niet hoop | 9 | 25-03-2013 19:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf niet af te spreken met een jongen. hartjesanne | 2 | 09-11-2010 23:38 | |
Liefde & Relatie |
yikes, ik durf niet ice_wolf_icy | 0 | 09-11-2010 17:10 | |
Seksualiteit |
Ik durf niet verder Sperzieboon | 19 | 31-12-2004 17:22 | |
Seksualiteit |
ik durf niet droops | 8 | 25-11-2004 06:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik durf het niet Verwijderd | 11 | 04-01-2002 14:44 |