Advertentie | |
|
![]() |
|
Euh, ik ben niet netjes en georganiseerd, maar denk je dat het een goed idee is om "alles te geven" als je nog maar zo kort weer bij elkaar bent? Misschien wil ze het wel rustig aan doen. Ik zou eerst eens beginnen met haar te overleggen hoe zij het aan wil pakken met jou in combinatie met kinderen?
Op welk punt ben je niet georganiseerd? Is je huis een troep? Werk je op onvoorspelbare tijden? Weet je nooit hoeveel geld je op de rekening hebt? Probeer er eens een overzicht van te maken en stel jezelf haalbare doelen. Bijvoorbeeld als je huis een troep is, neem je voor om altijd na het eten af te wassen oid....
|||||||
Citaat:
![]() Ok, mijn vriendin. Citaat:
De situatie is eigenlijk zo dat er weinig af te tasten valt we hebben allebij gewoon een erg roerig leven gehad waardoor we nooit de stap hadden gezet maar er is nooit een keer geweest dat we elkaar niet aanvoelden in die zin; maar je weet misschien hoe dat kan gaan soms ben je afhankelijk van de situatie. Het rustig aan doen is iets wat een gegeven is, voordat ze besloot voor mij te kiezen heeft ze zich echt niet in 2 seconden laten overtuigen; haar kinderen zijn erg belangrijk voor haar natuurlijk en daardoor doe je al niet alles hals over kop, bovendien zal ik eerst voordat we uberhaupt samen kunnen wonen een omgeving moeten creeeren die daar geschikt voor is. zodoende. Ik zal natuurlijk wel naar je advies luisteren en met haar blijven overleggen Citaat:
Citaat:
Het is iets wat een enorme last kan en zal geven op een relatie as is en ik zit ook niet in de positie om nu al direct voor een walbaan te gaan, bovendien ik ben er voor opgeleid het betaald wel aardig en het is plezierig werk, maar voor mij betekent het wel dat ik vind dat ik meer dan een ander er van te voren over moet nadenken. Citaat:
de oplossing voor deze is nogal eenvoudig; bouw een buffer op, maar in die trant denk ik dus, toen ik alleen was of zelfs in mijn vorige relatie was geen buffer hebben niet zon probleem, geld op; prima huur overmaken gwl betalen en opstappen, maar nu zal elk afscheid ingepland moeten zijn. Citaat:
Het is meer dat ik straks niet alleen aan mezelf heb te denken als ik het verkloot, dus haalbaar. ik snap heus wel dat niemand zeg nou hier heb je pakket A en dat werkt maar misschien laat de dialoog me andere invalshoeken zien.
Laatst gewijzigd op 04-06-2013 om 19:17. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat geef je je liefde voor valentijn? Evolution | 73 | 14-02-2004 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Als ik jou zo zie Margriet | 7 | 01-05-2003 12:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Als ik niet geef ... Convulsive | 5 | 18-11-2001 17:03 |