Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2013, 08:20
Maax36
Maax36 is offline
Hallo, ik zit al een tijdje met dit probleem. Zoals je op de foto kan zien heb ik een soort van rode bulten/vlekken op mn duim. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ze gaan maar niet weg. Weet iemand misschien wat het zijn en/of hoe ik ze weg kan krijgen?
Alvast bedankt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg (412.8 KB, 12x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 08:30
Verwijderd
Het zou een soort eczeem kunnen zijn, het ziet er een beetje uit als wanneer ik mijn ringen te lang heb gedragen. Heb je het al eens aan een dokter laten zien?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 09:13
Maax36
Maax36 is offline
Nee, dat niet. Ik heb dit al ongeveer 3 jaar !
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 09:39
Verwijderd
Ik kan het niet zo goed zien op je foto, maar volgens mij heb ik hetzelfde op mijn ring- en middelvinger. Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat het gewoon littekenweefsel ofzo is.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 10:03
Maax36
Maax36 is offline
Weet iemand ook wat ik er aan kan doen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 15:46
Verwijderd
Als ik het zo zie lijkt het mij of eczeem, of wratten. Maar dat weet ik niet zeker, dat is toch moeilijk te zeggen van 1 foto (ook al is het wel een goede scherpe foto). Als het er al drie jaar precies hetzelfde uit ziet, zouden het goed wratjes kunnen zijn. Dan kun je dat met stikstof laten bevriezen door de huisarts. Maar als het wat anders is, werkt dat natuurlijk niet .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 19:44
lanastar
lanastar is offline
ik denk niet dat het eczeem is dat ziet er namelijk meer schilferig uit, heb zelf al vanaf baby hevige eczeem, het is dan eerder ,zoals hierboven gezegt , wratten, ik zou even langs de huisarts gaan die kan je waarschijnlijk precies zeggen wat het is, en anders moet je toch wel naar de huisarts als het wratten zijn en voor eczeem moet je een recept voorgeschreven krijgen aan de hand van wat voor een soort eczeem t is.
Oud 22-06-2013, 19:45
lanastar
lanastar is offline
oja het kan ook nog een allergisch iets zijn, miss tegen iets wat je dagelijks gebruikt? mijn oma heeft heel gevoelige handen ze moet nu altijd handschoenen aan, zij heeft ook van dat soort blaren ook daarvoor moet je naar de huisarts
Reageren

Regels voor berichten