Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2013, 18:01
regulargirl
regulargirl is offline
Hey, ik ben een 16 jarig meisje. Ik vind een jongen leuk met wie ik veel dezelfde lessen heeft. Ik ben niet echt extreem verliefd ofzo ( pas als ik hem beter ken denk ik dat ik pas echt verliefd word). Soms denk ik dat hij me leuk vind, maar het andere moment ga ik weer twijfelen. Ik heb pas 1x met hem gepraat en hij was heel aardig tegen me, normaal is hij niet zo aardig tegen iedereen en veel vriendinnen van me vinden hem ook niet aardig en vinden hem zelfs arrogant. Ik weet wel waar ik op moet letten om te kijken of een jongen me leuk vind maar van hem krijg ik echt geen hoogte en ik durf het ook niet aan hem te vragen want dat is gewoon te genant.
Vind hij me leuk?
Ben ik in een waan dat hij me leuk vind?
Is hij gewoon verlegen?

Ik heb echt geen idee, is er iemand die me kan vertellen of hij me leuk vind en hoe jongens denken enzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2013, 19:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hij zal vooral geïnteresseerd zijn in hoe je er uit ziet.

Verder kun je hem eens vragen of hij wat wil gaan doen en dan weet je of hij interesse heeft. Is wat minder gênant dan "vind je me leuk?" vragen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 19:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verder kun je hem eens vragen of hij wat wil gaan doen en dan weet je of hij interesse heeft.
Dit ja. Als je 11 bent is "Vind je me leuk?" nog wel een acceptabele vraag, maar op jouw leeftijd kan je beter zorgen dat je meer tijd met hem doorbrengt. Ga samen wat leuks doen, kijk of hij interesse heeft en mocht het verder komen kan je altijd nog zulke vragen stellen
Oud 30-05-2013, 21:37
regulargirl
regulargirl is offline
Thanks , nu alleen het nog durven vragen!! Maar nog steeds, hoe weet ik of hij me ziet zitten of niet?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 22:42
Verwijderd
Ja dat kan je nooit zeker weten, alleen door het te vragen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Thanks , nu alleen het nog durven vragen!! Maar nog steeds, hoe weet ik of hij me ziet zitten of niet?
Als hij iets met je wilt gaan doen vindt hij je in ieder geval leuk genoeg om tijd met je door te brengen. Je geeft zelf al aan dat je niet echt extreem verliefd bent dus lijkt het me handig eerst eens wat af te spreken en te kijken of jouw gevoelens doorzetten. Dan kun je daarna beginnen met je druk te maken of hij je ziet zitten of niet, op dit moment is dat redelijk nutteloos.

Overigens is de kans groot dat hij er ongeveer hetzelfde instaat en dat hij pas echt kan oordelen of hij je ziet zitten of niet als jullie wat meer tijd samen hebben doorgebracht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten