Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2013, 15:19
bono97
bono97 is offline
hey allemaal, ik ben een meisje van 15 jaar dat anderhalf jaar een relatie heeft gehad met een jongen van 15. Nu is het helaas uit Het is mijn eigen fout, alles was perfect we hadden nooit ruzie maar door een misstap van mij heeft hij het uitgemaakt.

het zit zo... heb in totaal 3 keer drugs gebruikt, de eerste keer had hij het vernomen van iemand anders en ik had beloofd dat ik het nooit meer ging doen.. , ik heb me paar maanden later weer laten gaan en ook dit heb ik voor hem verzwegen en hij had het van iemand anders gehoord. Hij heeft het uitgemaakt voor school en gisteren hebben we nog een halfuur gebeld, wat hij telkens herhaalde: " ik kan je niet meer vertrouwen en je hebt vorige keer al een kans gehad", maar ik wil wel vrienden blijven , vriendelijk doen na een relatie dat wil ik behouden".

Wat moet ik nu doen hem tijd geven of hem echt uit mijn hoofd zetten, want ik kan maar niet accepteren dat door 1 misstap de hele relatie gedaan is aub heb jullie mening nodig

wil wel zeggen, ben gestopt met dat spul :c ik besef nu wat ik kwijt ben

Laatst gewijzigd op 05-06-2013 om 17:50. Reden: Samengevoegd :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2013, 15:46
Verwijderd
Ja, dat is te laat he.

Wat is het verschil tussen hem tijd geven en hem uit je hoofd zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 15:55
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Ja, dat is te laat he.

Wat is het verschil tussen hem tijd geven en hem uit je hoofd zetten?
tijd geven= na een tijdje toch nog eens proberen te vissenof hij niet opnieuw wilt proberen voor de relatie

uit je hoofd zetten= hem vergeten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 15:57
Verwijderd
Zet hem uit je hoofd, hij vertrouwt je niet, gaat nooit meer een onbezorgde relatie worden. Als hij je mist komt hij zelf wel terug. Je bent 15, over twee dagen ben je op iemand anders verliefd.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 16:37
Verwijderd
Wat voor drugs?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:33
OVAP
OVAP is offline
Als jij hebt beloofd na de eerste keer drugs gebruiken dat je het niet meer zou doen en je doet het vervolgens weer dan vind ik het je eigen schuld en dan is het aan je ex vriend way hij daarmee doet. En je bent nog jong en zoals hierboven staat je kan zo weer op een ander zijn en wat doe je je ex vriend dan aan als je hebt gezegd ik wil het nog wel?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:54
Aitor
Aitor is offline
ik ben een jongen van 15 en ik heb een vriendin gehad paar maanden geleden. toen ik erachter kwam dat ze xtc gebruikte kwam dat als een harde klap aan. uiteindelijk is het uitgegaan omdat ik iets fout deed en omdat zei veel tegen me loog(niet de beste relatie dus). ik weet hoe het is om een relatie negatief af te sluiten.
je moet(als je bij hem op school zit) face to face tegen hem zeggen dat jullie dat hoofdstuk goed en volwassen willen afsluiten en zeggen dat t niet zo had mogen uitgaan. vertel hem dat je geen ruzie wilt hebben. en ik weet hoe moeilijk dit gaat klinken, maar als hij dit verkeerd opvat en er niet op in wil gaan, is hij t ook niet waard. veel suc6
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
ik ben een jongen van 15 en ik heb een vriendin gehad paar maanden geleden. toen ik erachter kwam dat ze xtc gebruikte kwam dat als een harde klap aan. uiteindelijk is het uitgegaan omdat ik iets fout deed en omdat zei veel tegen me loog(niet de beste relatie dus). ik weet hoe het is om een relatie negatief af te sluiten.
je moet(als je bij hem op school zit) face to face tegen hem zeggen dat jullie dat hoofdstuk goed en volwassen willen afsluiten en zeggen dat t niet zo had mogen uitgaan. vertel hem dat je geen ruzie wilt hebben. en ik weet hoe moeilijk dit gaat klinken, maar als hij dit verkeerd opvat en er niet op in wil gaan, is hij t ook niet waard. veel suc6
Is hij het ook niet waard? Is zij het eerder niet waard voor hem?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 09:38
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Wat voor drugs?
xtc
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 09:38
bono97
bono97 is offline
Citaat:
Als jij hebt beloofd na de eerste keer drugs gebruiken dat je het niet meer zou doen en je doet het vervolgens weer dan vind ik het je eigen schuld en dan is het aan je ex vriend way hij daarmee doet. En je bent nog jong en zoals hierboven staat je kan zo weer op een ander zijn en wat doe je je ex vriend dan aan als je hebt gezegd ik wil het nog wel?
nja kweet t is een grote fout geweest, da besef ik, maar de eerste keer had hij niet met uitmaken gedreigt en was hij niet superboos... ik had nie gedacht dat het echt tot dit zou leiden
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 10:20
Verwijderd
Oh ja beloftes breken is inderdaad minder erg als hij er niet letterlijk bij heeft gezegd wat de gevolgen zullen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten