Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is het weinig zinvol om heel erg te gaan piekeren over of je wel of niet op meisjes valt, maar dat wil niet zeggen dat je alles gewoon weg kunt redeneren en relativeren, zo werkt dat niet. Het is geen ramp om bi of lesbisch te zijn, maar het heeft wel een enorme impact op de rest van je leven.
||
Citaat:
Ook wanneer je bijvoorbeeld later kinderen zou willen kom je voor een dilemma te staan. Op dit moment weet je het zelf ook nog niet en is het prima om gewoon uit te vinden waar jij je prettig bij voelt, maar als je later serieus een relatie aangaat met een meisje heeft dat gewoon net iets meer gevolgen dan wanneer je "gewoon" een relatie aangaat met een jongen.
|
![]() |
Ja dat snap ik maar ik heb sws 1 voordeel m'n ouders hebben er totaal geen problemen mee
![]() Enja dat dilemma over kinderen ... Ik weet dat ik later trouw met een man en niet met een vrouw maar ik ben nu nog jong , kan doen en laten wat ik wil dus hoef me eigenlijk nog niet echt druk te maken ( voor niks gedaan haha ) |
![]() |
||
Citaat:
Je bent nu natuurlijk nog jong, en alleen door te proberen kan je er achter komen met welk geslacht (of nog belangrijker; met welke persoon!) jij graag een relatie wil. Het lijkt me alleen niet zo handig dat je nu al zo vastbesloten bent dat je later een hetero-huwelijk wilt.
|
![]() |
Ik heb er goed over nagedacht .. Ik voel me aangetrokken door jongens en meisjes maar toch ietsje meer door jongens
Dus ik weet niet of ik mezelf nu bi of hetero moet noemen maar dat maakt opzich niet zoveel uit Ik maak me er niet meer druk om. Bedankt voor de reacties ( op sommige na) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |