Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2013, 17:51
timska
timska is offline
hallo mensen,

Ik heb een iphone 5 en heb de update naar de ios 6.1.4 gedaan. Later kwam ik erachter dat je daardoor je iphone niet meer kan jailbreaken. Weet iemand suggesties om die iphone te kunnen jailbreaken maakt niet uit hoe.

groetjes timska
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2013, 19:06
OVAP
OVAP is offline
Je kunt je firmware Down graden heel simpel gwn googlen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 16:53
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Je kunt je firmware Down graden heel simpel gwn googlen
Als je in de firmware zit te rommelen vervalt wel haar garantie. En waarom zou je gaan jailbreaken, wilt TS soms een blijvende gehoorschade oplopen.

Koop liever een betere koptelefoon of oordopjes.
Oud 05-06-2013, 19:25
OVAP
OVAP is offline
Met je firmware klote heeft idd als gevolg dat de garantie eraf is sws al je Apple apparaat gejailbreakt is dan is de garantie er ook vanaf, ik heb zelf een iPod ook gejailbreakt en nog geen problemen mee gehad maar een iPhone 5 is wel een iets duurder verhaal maar ALS je hem Wilt jailbreaken dan moet je je firmware Down graden of wachten tot de jailbreak voor jouw versie uit is. De keus is aan jou. Jailbreak je je iPhone dan is de garantie eraf en kan je meer maar hou je je iPhone zo dan kan je bijna evenveel alleen net iets minder maar dan heb je je garantie nog steeds
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 21:29
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Als je in de firmware zit te rommelen vervalt wel haar garantie. En waarom zou je gaan jailbreaken, wilt TS soms een blijvende gehoorschade oplopen.

Koop liever een betere koptelefoon of oordopjes.
waarom begin je op eens over gehoorschade terwijl dat nergens genoemd wordt ?
Oud 06-06-2013, 07:16
OVAP
OVAP is offline
Ja daar zat ik ook al naar te kijken. Jailbreaken is je Apple device hacken. En waarom het dan over gehoor schade gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 12:30
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat door Apple opgelegde restricties t.a.v. het maximale volume met een jailbreak ongedaan gemaakt worden en dit voor veel mensen de voornaamste reden is het überhaupt te doen. Hakuna loopt dus weliswaar wat op de zaken vooruit, maar zo vreemd is het niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 13:55
Verwijderd
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

goede firmware downloaden, naar itunes, shift(of alt of iets dergelijks+klik op restore klik de firmware die je hebt gedownload en tadaa je hebt een firmware die te jailbreaken is

ik raad je absinthe aan http://absinthejailbreak.com erg goede jailbreak nooit problemen mee gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten