Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2013, 14:09
Lovesong
Lovesong is offline
Hee,
Ik heb sinds 2 maanden een vriend (bijna 3 maanden)
Maar wij hebben bij ons op school bij gym een hele leuke stage leraar en ik heb daar vrijdag seks mee gehad en ik weet nu niet hoe ik dat mijn vriend moet vertellen..
Oud 08-06-2013, 15:27
larsmeister
larsmeister is offline
Citaat:
Hee,
Ik heb sinds 2 maanden een vriend (bijna 3 maanden)
Maar wij hebben bij ons op school bij gym een hele leuke stage leraar en ik heb daar vrijdag seks mee gehad en ik weet nu niet hoe ik dat mijn vriend moet vertellen..
Hallo,

Als eerst hoe oud ben je?
En wou je zelf ook met die leraar seks of niet?
Oud 08-06-2013, 15:30
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik geloof dr geen zak van en alst wel echt is, laatje leraar ontslaan en maak het uit met je vriend
Oud 08-06-2013, 16:20
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Hallo,

Als eerst hoe oud ben je?
En wou je zelf ook met die leraar seks of niet?
ik ben 15 hij is 23 ik wou het wel maar ik dacht er toen niet overna.
Oud 08-06-2013, 16:35
Verwijderd
Moet je zelf weten, natuurlijk.
Oud 08-06-2013, 16:37
Lovesong
Lovesong is offline
weet ik
Oud 08-06-2013, 17:57
Verwijderd
Lekker vertellen. Je vriend verdient beter dan jij. Erg sneu :')
Oud 08-06-2013, 18:02
OVAP
OVAP is offline
Eerlijk zijn en afwachten hij komt er toch achter... Dut is het domste wat je kan doen als je een relatie hebt
Oud 08-06-2013, 18:39
Verwijderd
Vertel het je vriend eerlijk. Kies er in elk geval voor tijdelijk te splitten, om even tot rust te komen, misschien is definitief beter.

Stap naar je mentor of afdelingsleider en vertel wat er is gebeurd. Neem het liefst een oudere broer/zus of je ouders mee. Zorg dat zij actie ondernemen, laat je niet afschepen (daarom een ander meenemen).
Oud 08-06-2013, 19:13
JVV079
JVV079 is offline
Ik denk dat 2 mensen verdriet zullen hebben. Die leraar is zijn baan kwijt en die vriend zijn vertrouwen in jou.. Well done girl
Oud 08-06-2013, 19:16
JVV079
JVV079 is offline
Als jij het vertelt aan de directeur en je vriend ...
Oud 08-06-2013, 19:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat 2 mensen verdriet zullen hebben. Die leraar is zijn baan kwijt en die vriend zijn vertrouwen in jou.. Well done girl
Voor die vriend is het wel heel lullig, voor de stage leraar is het eigenlijk zijn verdiende loon. Hij kan het niet maken om seks te hebben met zijn leerlingen, hij weet dat dat niet mag en heeft zelf dat risico genomen.

Ik vind wel dat je het tegen je vriend moet vertellen. Dat betekent waarschijnlijk wel het einde van je relatie, maar die was misschien toch al niet zo geweldig als je spontaan seks hebt met een stage-docent terwijl je zelf een vriend hebt.
Oud 09-06-2013, 17:50
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Voor die vriend is het wel heel lullig, voor de stage leraar is het eigenlijk zijn verdiende loon. Hij kan het niet maken om seks te hebben met zijn leerlingen, hij weet dat dat niet mag en heeft zelf dat risico genomen.

Ik vind wel dat je het tegen je vriend moet vertellen. Dat betekent waarschijnlijk wel het einde van je relatie, maar die was misschien toch al niet zo geweldig als je spontaan seks hebt met een stage-docent terwijl je zelf een vriend hebt.
ik heb het hem verteld hij zou niks aan mijn mentor enzo vertellen en we zijn gelukkig nog samen
Oud 09-06-2013, 22:30
BorderCross
BorderCross is offline
Troll in my opinion
Oud 10-06-2013, 06:27
feniks
feniks is offline
Jouw vriend is tot in het absurde meegaand. (Of hij gelooft je niet, dat kan ook).
Oud 10-06-2013, 20:53
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Jouw vriend is tot in het absurde meegaand. (Of hij gelooft je niet, dat kan ook).
Hij had al dingen gehoord op school en toen ik het hem vertelde was hij wel boos maar hij wou me niet kwijt
Oud 10-06-2013, 23:47
Verwijderd
Dan is je vriendje niet echt slim. Als je al vreemdgaat met iemand van 23 die je amper kent, hoe staat dat dan voor de toekomst? Denk aan je vriendje en maak het uit. Je actie heeft echt voor een vertrouwensbreuk gezorgd. Geloof me. Hij is beter af zonder je dan met je.
Oud 10-06-2013, 23:55
Verwijderd
Het gaat niet alleen om de belangen van het vriendje, het draait stiekem toch ook om je eigen belangen. En die op zich zouden al genoeg moeten zijn: wil je een relatie met iemand waar jij niet trouw aan kunt blijven? En een vriendje dat vervolgens totaal over zich heen laat lopen? Een leuke, gelijkwaardige relatie kun je sowieso wel vergeten. Alleen al daarom zou je ermee moeten stoppen. Zijn belangen komen er nog eens bovenop.
Oud 11-06-2013, 06:35
feniks
feniks is offline
Citaat:
Hij had al dingen gehoord op school en toen ik het hem vertelde was hij wel boos maar hij wou me niet kwijt
Tja, dan heb je geluk dat je een zacht eitje zonder zelfrespect aan de haak hebt geslagen.

Jij hebt blijkbaar moreel geen bezwaar tegen vreemdgaan, ik hoop dat hij het bij jou ook eens flikt.
Oud 11-06-2013, 10:05
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
wie weet doet je vriendje alsof hij je vergeven heeft en gaatie zelf op zoek naar een ander kippetje om het mee te doen
Oud 11-06-2013, 12:03
feniks
feniks is offline
Mwa, dat zou best kunnen. Hij heeft al niet de ballen om haar eruit te trappen, dus ik denk dat zo'n jong daar best toe in staat zou zijn...
Oud 11-06-2013, 14:34
Lovesong
Lovesong is offline
hij houdt gewoon van me
Oud 11-06-2013, 14:39
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Dan is je vriendje niet echt slim. Als je al vreemdgaat met iemand van 23 die je amper kent, hoe staat dat dan voor de toekomst? Denk aan je vriendje en maak het uit. Je actie heeft echt voor een vertrouwensbreuk gezorgd. Geloof me. Hij is beter af zonder je dan met je.
Ik ken hem wel
Oud 11-06-2013, 14:47
Elin3
Elin3 is offline
Even afgezien van de vraag of het al dan wel niet verstandig is van jouw vriendje om jou te vergeten; hoe zie jij zelf de toekomst van je relatie in? Heb je heel erg spijt van je daad, wil je hem bewijzen dat je wel 100% voor hem gaat en hoop je dat je nu je hele leven met hem kunt zijn, of komt het jou persoonlijk nu wel gewoon even leuk uit om een relatie te hebben?
Oud 11-06-2013, 15:06
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Even afgezien van de vraag of het al dan wel niet verstandig is van jouw vriendje om jou te vergeten; hoe zie jij zelf de toekomst van je relatie in? Heb je heel erg spijt van je daad, wil je hem bewijzen dat je wel 100% voor hem gaat en hoop je dat je nu je hele leven met hem kunt zijn, of komt het jou persoonlijk nu wel gewoon even leuk uit om een relatie te hebben?
Ik ga echt gewoon 100% voor hem ik wil hem zelf ook gewoon niet kwijt ik ken hem al zo lang en dat was me bedoeling ook nooit geweest.
Oud 11-06-2013, 16:30
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Waarom deedjet dan in godsnaam x)
Benje verkracht ofzo? Dachtet niet
Oud 11-06-2013, 16:34
Lovesong
Lovesong is offline
omdat het me ex is en dat het daarom zo snel ging
Oud 11-06-2013, 16:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Je stage leraar is je ex? x)
Als dat zo was hadjet wel eerder verteld..
Oud 11-06-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
hij houdt gewoon van me
De lokale zwerver is vast ook bereid van je te houden. Moet je wat mee doen!
Citaat:
Precies mijn punt, maar daar ging ze niet op in.
Oud 11-06-2013, 17:16
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Je stage leraar is je ex? x)
Als dat zo was hadjet wel eerder verteld..
wat? hij is wel me ex
Oud 11-06-2013, 17:23
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
wat? hij is wel me ex
waarom praat je dan over je leuke stage leraar en niet je ex? tzou een hoop info toevoegen als je het eerder had gezegd.. niet dat ik er überhaupt een bal van geloof maarja
Oud 11-06-2013, 17:24
Lovesong
Lovesong is offline
Nou omdat het ook me stage leraar is? en dat is ook wel belangrijk want ik krijg daar problemen door en hij ook
Oud 11-06-2013, 17:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou omdat het ook me stage leraar is? en dat is ook wel belangrijk want ik krijg daar problemen door en hij ook
Het is inderdaad fout om zoiets met je stage leraar te doen, maar als hij eerder jouw (ex)vriend was als jouw stage-leraar zou dat wel in jullie voordeel uit kunnen pakken. Anyway, nog steeds niet goed wat je hebt gedaan.
Om twee redenen, want je hebt een vriend, dus je bent vreemdgegaan (dan maakt het werkelijk geen bal uit of dat met je ex was of met een random persoon, vreemdgaan is vreemdgaan) en omdat je die leraar in problemen brengt.
Oud 11-06-2013, 17:37
Lovesong
Lovesong is offline
Hij begon dus hij brengt zichzelf ook in de problemen.
Oud 11-06-2013, 17:42
DAH
DAH is offline
Jij liep niet weg, dus je zorgt er ook niet echt voor dat hij niet in de problemen komt. Hij is stageleraar en je ex, je hebt een vriend. Je had het gewoon niet moeten.doen.
Oud 11-06-2013, 17:56
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Jij liep niet weg, dus je zorgt er ook niet echt voor dat hij niet in de problemen komt. Hij is stageleraar en je ex, je hebt een vriend. Je had het gewoon niet moeten.doen.
dan had hij maar niet moeten beginnen
Oud 11-06-2013, 17:58
Verwijderd
Nou, arm klein kind, je bent het slachtoffer. Einde verhaal, topic kan dicht.
Oud 11-06-2013, 18:07
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:

maakt ook meteen duidelijk hoe het verder zal gaan in de relatie
Oud 11-06-2013, 18:36
DAH
DAH is offline
Citaat:
Je bedoelt dat je geen macht over jezelf hebt en als iemand iets met jou doet je helemaal mee gaat zonder erbij na te denken?
Oud 11-06-2013, 19:30
hookee
hookee is offline
Nou ja, ze is 15 en had dus al een 8-jaar oudere "ex" op haar 15e.. En die is nu óók "toevallig" nog eens haar gymleraar geworden, hoe kŕn het lot toch zo lopen...
Iedereen hoeft zich geen zorgen te maken over haar relatie, die gaat met haar huidige- en komende "n" vriendjes echt nog wel een tiental keren uit.
Totdat ze zwanger is op haar 17e en opgescheept zit met een levenslang slachtoffer (het kind).
Oud 12-06-2013, 13:51
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Je bedoelt dat je geen macht over jezelf hebt en als iemand iets met jou doet je helemaal mee gaat zonder erbij na te denken?
Ik zeg heus wel nee als ik het niet wil
Oud 12-06-2013, 14:31
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik zeg heus wel nee als ik het niet wil
dus je wou het wel met je ex/leraar doen ?
Oud 12-06-2013, 15:51
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
dus je wou het wel met je ex/leraar doen ?
Daar dacht ik toen niet aan het gebeurde gewoon ineens.
Oud 12-06-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Je wilde het wel ondanks dat je een vriend had. Hoe zou je daar niet aan kunnen denken? En het gebeurde ineens? Hij zat binnen een paar seconden in je?
Oud 12-06-2013, 19:37
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
zoiets gebeurd niet zomaar. iemand zit niet opeens in je
Oud 12-06-2013, 20:26
Verwijderd
obvious troll is obvious
Oud 13-06-2013, 06:50
feniks
feniks is offline
Citaat:
Oh, is dát het.
Oud 13-06-2013, 15:04
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Oh, is dát het.
Ja en omdat het me ex is gaat het toch sneller want dat ben je toch wel bij diegene gewend
Oud 13-06-2013, 15:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja en omdat het me ex is gaat het toch sneller want dat ben je toch wel bij diegene gewend
Omdat het je ex (je kent de betekenis van het woord "ex", je weet dat er een reden is dat hij niet je huidige vriend is?) is en omdat je een vriend hebt moet je het niet laten gebeuren. Je zou er niet eens over na moeten denken, laat staan het doen...
Oud 13-06-2013, 15:23
Lovesong
Lovesong is offline
Citaat:
Omdat het je ex (je kent de betekenis van het woord "ex", je weet dat er een reden is dat hij niet je huidige vriend is?) is en omdat je een vriend hebt moet je het niet laten gebeuren. Je zou er niet eens over na moeten denken, laat staan het doen...
Ik dacht er niet over na hoor hij begon..
Topic gesloten

Regels voor berichten