![]() |
|
Verwijderd
|
Vertel het je vriend eerlijk. Kies er in elk geval voor tijdelijk te splitten, om even tot rust te komen, misschien is definitief beter.
Stap naar je mentor of afdelingsleider en vertel wat er is gebeurd. Neem het liefst een oudere broer/zus of je ouders mee. Zorg dat zij actie ondernemen, laat je niet afschepen (daarom een ander meenemen). |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind wel dat je het tegen je vriend moet vertellen. Dat betekent waarschijnlijk wel het einde van je relatie, maar die was misschien toch al niet zo geweldig als je spontaan seks hebt met een stage-docent terwijl je zelf een vriend hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat niet alleen om de belangen van het vriendje, het draait stiekem toch ook om je eigen belangen. En die op zich zouden al genoeg moeten zijn: wil je een relatie met iemand waar jij niet trouw aan kunt blijven? En een vriendje dat vervolgens totaal over zich heen laat lopen? Een leuke, gelijkwaardige relatie kun je sowieso wel vergeten. Alleen al daarom zou je ermee moeten stoppen. Zijn belangen komen er nog eens bovenop.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij hebt blijkbaar moreel geen bezwaar tegen vreemdgaan, ik hoop dat hij het bij jou ook eens flikt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Even afgezien van de vraag of het al dan wel niet verstandig is van jouw vriendje om jou te vergeten; hoe zie jij zelf de toekomst van je relatie in? Heb je heel erg spijt van je daad, wil je hem bewijzen dat je wel 100% voor hem gaat en hoop je dat je nu je hele leven met hem kunt zijn, of komt het jou persoonlijk nu wel gewoon even leuk uit om een relatie te hebben?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om twee redenen, want je hebt een vriend, dus je bent vreemdgegaan (dan maakt het werkelijk geen bal uit of dat met je ex was of met een random persoon, vreemdgaan is vreemdgaan) en omdat je die leraar in problemen brengt.
|
Jij liep niet weg, dus je zorgt er ook niet echt voor dat hij niet in de problemen komt. Hij is stageleraar en je ex, je hebt een vriend. Je had het gewoon niet moeten.doen.
||
Citaat:
|
Nou ja, ze is 15 en had dus al een 8-jaar oudere "ex" op haar 15e.. En die is nu óók "toevallig" nog eens haar gymleraar geworden, hoe kŕn het lot toch zo lopen...
Iedereen hoeft zich geen zorgen te maken over haar relatie, die gaat met haar huidige- en komende "n" vriendjes echt nog wel een tiental keren uit. Totdat ze zwanger is op haar 17e en opgescheept zit met een levenslang slachtoffer (het kind). |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zeg je het je ex-vriend of niet? LA BLADIRA | 73 | 23-09-2006 16:40 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet vertellen? achtduisent | 53 | 06-03-2006 22:10 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan...vertellen of niet?! barbiebitch | 126 | 17-11-2004 22:41 | |
Psychologie |
vertellen of niet? Anonymusjuh | 8 | 16-11-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
vertellen of niet? o0luna0o | 11 | 24-10-2003 22:23 |