Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 13:40
d_t
d_t is offline
Hallo ik ga pas volgend jaar studeren, maar heb me vorig jaar al ingeschreven bij duwo, ik heb een oudere broer die al studeert en weet dus hoe lang het kan duren voordat je een woning kan krijgen. Ik ben van plan om in delft te gaan studeren en heb dus gekozen om me bij duwo in te schrijven. Maar ik ben nu aan het denken of ik me niet beter ook kan inschrijven bij studentenwoningweb omdat die beter is in woningen vinden in amsterdam (dacht ik) ik woon nu in amsterdam, en als ik niet door de loting v an mijn eerste keus studie kom (ik wil bouwkunde gaan studeren) ga ik waarschijnlijk een andere stiudie doen in amsterdam. weet iemand het verschil tussen duwo en studentenwoningweb voor woningen in amsterdam...??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2013, 13:44
Verwijderd
Nee, niemand.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 10:16
Verwijderd
Op de website staat:
Citaat:
In de Stadsregio Amsterdam zoek je via Studentenwoningweb op de handigste manier naar alle studentenwoningen van De Key, DUWO, Ymere en Stadgenoot.

In Delft, Den Haag en Leiden én de Stadsregio Amsterdam zoek je via www.duwo.nl naar alle woningen van DUWO in deze steden.
Dus voor Delft is het hetzelfde, maar voor Amsterdam heeft studentenwoningweb meer woningen dan Duwo.

Volgende keer even zelf op de website kijken voordat je om hulp vraagt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten