Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2013, 03:21
JeroenvG
JeroenvG is offline
hoi ik ben Jeroen(14) en ik heb een "probleem":
vier jaar geleden is er een verkering uitgegaan vanwege een afspreek verbod.
dit kwam omdat ik en mijn vriendin(netje) wat wouden "verkennen", we waren allebei 9 jaar en we zaten bij haar op de kamer en we verveelde ons dus we maakte een briefje met wat we moesten doen en uiteindelijk stonden we naakt in de kamer te knuffelen.(is dit normaal) en toen kwam haar moeder binnen om de was te brengen ze werd ontzettend boos en we moesten onmiddellijk onze kleren aantrekken en ik moest (alleen) naar beneden. mijn ouders kwamen me ophalen en ik heb haar die dag niet meer gezien. we hebben een afspreek verbod gekregen en eigenlijk ben ik nooit meer bij haar geweest. nu hebben haar ouders en mijn vader weer goed contact, dus ik zie haar nog wel eens. ik ben bijv. twee maanden geleden bij hun wezen slapen (omdat mijn ouders weg waren). maar eigenlijk maar een keer per maand. en wat het nu is dat ik
WEER VERLIEFD ben. ik wil haar weer vragen maar ik loop nu tegen een paar problemen aan 1.ik ben erg verlegen (bang voor de reactie) 2.ik zie haar dus weinig en 3.ik weet niet wat haar ouders er van vinden (in verband met verleden)

ik hoop dat jullie me goede tips kunnen geven

groetjes Jeroen(14)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2013, 08:30
Verwijderd
Nouja, toen was je tien, nu ben je veertien. Dat is best wel een groot verschil. Toen zat je nog op de basisschool, nu (waarschijnlijk) op de middelbare; toen was je nog echt een kind, nu een puber.

Dus, nouja, je kan het natuurlijk gewoon proberen. Wie weet vinden die ouders het zelfs wel schattig als je na vier jaar weer iets met haar wil, dat je haar niet zomaar gebruikte, maar bereid was vier jaar op haar te wachten of zoiets.

Je hebt in elk geval niet zoveel te verliezen, want als het niet mag, dan hoef je die ouders in elk geval nooit meer onder ogen te komen. Tenzij je het over vier jaar weer probeert, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 10:24
Elin3
Elin3 is offline
Heb je ook enig idee hoe zij op dit moment tegenover jou staat? Haar zomaar overvallen met de vraag "Hé, wil je weer verkering met me?" lijkt me namelijk niet zo'n geweldig idee. Als het contact goed is en als zij ook laat merken dat ze jou wel weer ziet zitten kan je natuurlijk altijd een poging wagen.
Oud 17-06-2013, 23:23
JeroenvG
JeroenvG is offline
Citaat:
Heb je ook enig idee hoe zij op dit moment tegenover jou staat? Haar zomaar overvallen met de vraag "Hé, wil je weer verkering met me?" lijkt me namelijk niet zo'n geweldig idee. Als het contact goed is en als zij ook laat merken dat ze jou wel weer ziet zitten kan je natuurlijk altijd een poging wagen.
Nee geen flauw idee maar ik ga es proberen contact te zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten