hoi ik ben Jeroen(14) en ik heb een "probleem":
vier jaar geleden is er een verkering uitgegaan vanwege een afspreek verbod.
dit kwam omdat ik en mijn vriendin(netje) wat wouden "verkennen", we waren allebei 9 jaar en we zaten bij haar op de kamer en we verveelde ons dus we maakte een briefje met wat we moesten doen en uiteindelijk stonden we naakt in de kamer te knuffelen.(is dit normaal) en toen kwam haar moeder binnen

om de was te brengen

ze werd ontzettend boos en we moesten onmiddellijk onze kleren aantrekken en ik moest (alleen) naar beneden. mijn ouders kwamen me ophalen en ik heb haar die dag niet meer gezien

. we hebben een afspreek verbod gekregen en eigenlijk ben ik nooit meer bij haar geweest. nu hebben haar ouders en mijn vader weer goed contact, dus ik zie haar nog wel eens. ik ben bijv. twee maanden geleden bij hun wezen slapen (omdat mijn ouders weg waren). maar eigenlijk maar een keer per maand. en wat het nu is dat ik
WEER VERLIEFD ben

. ik wil haar weer vragen maar ik loop nu tegen een paar problemen aan 1.ik ben erg verlegen (bang voor de reactie) 2.ik zie haar dus weinig en 3.ik weet niet wat haar ouders er van vinden (in verband met verleden)
ik hoop dat jullie me goede tips kunnen geven
groetjes Jeroen(14)