Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2013, 12:56
ThatOneGuy
ThatOneGuy is offline
Hey, ik ben opzoek naar mensen die ervaringen hebben met HGH (Human Growth Hormone) gebruik met als doel een beter bodybuilder te zijn.
Ik zou graag willen weten of het echt werkt, hoe effectief het is, wat de side effects zijn en whatever er over te vertellen valt.

Duuuus, bedankt alvast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2013, 20:37
Verwijderd
nee neem gewoon een AAS kuurtje. je bent een tijdje niet te genieten maar het is te doen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 10:06
ThatOneGuy
ThatOneGuy is offline
Heb je er zelf ervaring mee? Zo ja, kan je er wat over vertellen?
Citaat:
je bent een tijdje niet te genieten maar het is te doen
Wat bedoel je hier precies mee?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 22:32
Verwijderd
ik heb er allebei geen ervaring mee maar heb wel van dichtbij gezien hoe mensen er mee omgaan, HGH werkt, maar je kan net zo goed een goed voedingsschema maken en je daaraan houden, AAS werken natuurlijk wel goed, maar ik bedoelde ermee dat je tijdens je kuur en een tijdje 1-2 weken erna erg makkelijk geprikkeld bent en je moet overwegen of het dat waard is tegenover je vrienden/andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 09:36
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Ik ken zowel HGH als AAS niet, maar HGH lijkt meer een medicinaal iets te zijn dat in bepaalde gevallen in ziekenhuizen wordt gebruikt, het kent dus ook wel wat bijwerkingen maar de hoop op resultaat is vaak niet gegrond. Nouja, zeggen ze hierrr dan click..

Als je flink in spiermassa wil aankomen is denk ik belangrijk dat je in eerste instantie een goed trainingsschema hebt en weet hoe je moet trainen. Ik zie veel mensen die niet bij elke serie hun limits pushen, tjah, dan wordt het lastig. Daarna is gewoon veel eten denk ik vrij essentieel. Ik denk dat je met 'eenvoudigere' producten zoals whey protein en dergelijke een prima resultaat kan halen. Je kan het dan zelf nog gaan combineren met creatine en andere supplementen die iets meer 'common' zijn. Dat zijn ze waarschijnlijk ook met een reden.

Als je echt een bodybuilder wilt worden heb je gewoon natuurlijk aanleg nodig. Toevallig weet ik dat Myostatin de groei van spieren een halt toe roept, waar dat is, is genetisch bepaald. Toevallig gisteren gezien in een leuk filmpje.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 11:53
Verwijderd
Echte mannen willen sterk worden, niet breed.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 09:52
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Echte mannen willen sterk worden, niet breed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten