Ik ken zowel HGH als AAS niet, maar HGH lijkt meer een medicinaal iets te zijn dat in bepaalde gevallen in ziekenhuizen wordt gebruikt, het kent dus ook wel wat bijwerkingen maar de hoop op resultaat is vaak niet gegrond. Nouja, zeggen ze hierrr dan
click..
Als je flink in spiermassa wil aankomen is denk ik belangrijk dat je in eerste instantie een goed trainingsschema hebt en weet hoe je moet trainen. Ik zie veel mensen die niet bij elke serie hun limits pushen, tjah, dan wordt het lastig. Daarna is gewoon veel eten denk ik vrij essentieel. Ik denk dat je met 'eenvoudigere' producten zoals whey protein en dergelijke een prima resultaat kan halen. Je kan het dan zelf nog gaan combineren met creatine en andere supplementen die iets meer 'common' zijn. Dat zijn ze waarschijnlijk ook met een reden.
Als je echt een bodybuilder wilt worden heb je gewoon natuurlijk aanleg nodig. Toevallig weet ik dat Myostatin de groei van spieren een halt toe roept, waar dat is, is genetisch bepaald. Toevallig gisteren gezien in een leuk
filmpje.