Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 12:43
alano1
alano1 is offline
Hallo,

Mijn vraag luidt ''Zou ik over kunnen gaan doormiddel van compensatiepunten?''.

Mijn Cijferlijst:

Ne: 6
Eng: 6
Fr: 4
Wis: 6
Na: 5
Sk: 6
Bio: 6
ANW: 6
Informatica: 7
CKV: 7
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2013, 12:52
FreeYourself
FreeYourself is offline
Hey,

Je staat 2 onvoldoendes, op mijn school ben je over me een 4 en een 5, mits je gemiddelde van alle vakken bij elkaar een 6,0 is. Ik denk dus dat je gewoon over gaat!

X FreeYourself
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 12:56
Fist
Fist is offline
Voor de kernvakken (Wiskunde, Nederlands, Engels) sta je voldoende. Dat moet dus wel goed komen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 12:57
alano1
alano1 is offline
Tnx FreeYourself , Het is alleen jammer dat ik nog een aantal repetities moet maken en dat er nog een hoop fout kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 13:21
Verwijderd
Overgangsnormen verschillen per school. Het best kun je dus zelf op school even navragen wat bij jullie de normen zijn, vaak kun je die ook terugvinden in de schoolgids.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 14:01
Starbucks-
Starbucks- is offline
Zoals het er nu uitziet niet, sorry.
Die 4 voor Frans moet je met een 8 of twee zevens gecompenseerd hebben, en die 5 met nog een 7. En die heb je niet. Succes met je repetities, ik hoop dat je het alsnog redt...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Overgangsnormen verschillen per school. Het best kun je dus zelf op school even navragen wat bij jullie de normen zijn, vaak kun je die ook terugvinden in de schoolgids.
ja, precies.

Op basis van je lijst zou ik verwachten dat je, afhankelijk van je cijfers in de laatste toetsweek (of is die al geweest?), en afhankelijk van of die 4 een 3.5 is of een 4.4 enzo, waarschijnlijk een bespreekgeval zal worden.
Het is daarom ook een goed idee om alvast naar je mentor te gaan en iets te zeggen als "ik sta er niet zo goed voor maar ik ben echt van plan om harder te gaan werken want ik wil heel graag over, ook als ik daarvoor een zomertaak moet doen" ofzo, zodat ze weten dat je wel gemotiveerd bent maar ook beter kan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 18:15
Verwijderd
Bij ons zou je twijfelgeval zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 18:55
Silvano08
Silvano08 is offline
Bij ons zou je op het nippertje overgaan. Dus des te meer motivatie om keihard aan je repetities te gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 20:11
Starbucks-
Starbucks- is offline
Dan zat ik op een heel strenge school, óf zijn veel scholen wel erg soepel in hun overgangsnormen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten