Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2013, 15:20
taartislekker29
taartislekker29 is offline
hoi allemaal ik zit met een paar vragen. Ik zit naast een jongen in de klas, hij zit altijd erg veel aan me. Nou weet ik dat de een dat meer heeft dan de ander, maar ik ben de enige waar hij zoveel aan zit. En ik weet zeker dat ik op vrouwen val, maar seks met hem lijkt me toch wel een aantrekkelijk idee. Ik moet er niet aan denken om met hem te zoenen of een relatie of zo, maar seks en zo dat lijkt me wel wat. Nou heb ik wel meer gelezen dat dat op mijn leeftijd (13) gewoon nieuwsgierigheid zou kunnen zijn. Ik ga volgende week bij hem logeren, moet ik dan seks proberen uit te lokken of niet?

Laatst gewijzigd op 21-06-2013 om 18:52. Reden: zinnen zijn zoveel mooier met punten ertussen!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2013, 15:47
Verwijderd
Dat moet je zelf weten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2013, 18:57
bierkoning
bierkoning is offline
Je moet niks natuurlijk. Doe wat jij denkt dat het juiste is.
Oud 21-06-2013, 19:00
Em.
Em. is offline
Ik heb even punten in je verhaal gegooid, zodat het niet één lange woordenstroom is en allemaal wat beter te lezen.

En je hoeft niet heel hard te roepen dat je niet homo bent, ik kan me heel goed voorstellen dat je alsnog verliefd wordt op jongens later, maar goed. In dit geval ben je niet verliefd en wil je gewoon experimenteren, aan de hand van het aantal topics dat ik hierover al voorbij heb zien komen, zou ik zeggen dat dat heel normaal is. (Net zoals absoluut niet als homo gezien willen worden, helaas. )

Verder: doe waar je zin in hebt, mits hij dat niet vervelend vindt en mits het veilig is. Hoewel, zwanger worden van elkaar kun je niet en condooms zijn alleen nodig als één van jullie al seks heeft gehad met iemand anders (ook van orale seks kun je SOA's krijgen, trouwens ). Je kan er ook voor kiezen lekker niets te doen, dan loop je niet het risico dat het heel ongemakkelijk wordt tussen jullie - je hoeft niet per se iets te doen/proberen alleen omdat je hormonen af en toe opspelen. Mag wel, hoeft niet.

Wil je trouwens écht seks met hem? Als in: anale seks? Of wil je alleen maar elkaar aftrekken/oraal bevredigen? In het eerste geval heb je misschien iets meer voorbereiding en voorkennis nodig.

Regels voor berichten