Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
k herken je probleem wel, bij mij isset minder geworden,,,,,hoe? kan ik helaas geen antwoord op geven......vanzelf dus?
kep ook een tijd zitten denken om op kickboksen te gaan, maar dat heeft denk ik geen zin, omdat je alleen op het moment van een woedeaanval echt kan meppen op dingen, en als je dus op zo een sport gaat, gaat dat ook al gauw weer vervelen, zonde van je geld ook nog. Maar wel een tip: als je zo een woedeaanval voelt aankomen, ga gewoon hardlopen in plaats van dingen kapotrammen, scheelt weer opruimwerk. hardlopen, touwtjes springen, sit-ups en push-ups tot je dr bij neervalt, wil wel es helpen, ben je je energie en woede kwijt en krijg je niet iedreen over je heen over de herrie en de kapotte spullen. Owjah.......ergens waar niemand dr last van heeft een boksbal hangen.....is ook best heel lekker (dus niet zoals ik deej boven de keuken ![]() succes drmeej!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
christendom versus sex elledc | 41 | 26-11-2003 20:23 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] WiFi - draadloos netwerk pimomes1987 | 34 | 05-04-2003 13:16 | |
De toekomst van de mens! Vlooienband | 47 | 01-03-2003 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Intens geluk Verwijderd | 2 | 13-02-2003 16:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |