Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2013, 23:01
ArneS
ArneS is offline
Hallo,

Ik ben momenteel al 8 maanden samen met mijn vriendin en we hebben dus ook regelmatig seks. We doen al voorspel vanaf de moment dat we 2 maanden samen waren en dit hou is elkaar strelen, elkaar bevredigen met zowel de hand of mond. Maar nu het probleem, het is me nog geen enkele keer gelukt haar te doen klaarkomen. Zowel bij voorspel als bij seks lukt het me niet.
We hebben het er samen al over gehad en zo en ze weet niet waar het aan kan liggen. Als ze het bij haar eigen doet lukt het wel zegt ze. Het is ook niet dat ik direct alles uit de kas haal maar ik bouw alles rustig op en ik merk dan ook wel dat ze veel zin heeft. En dan bevredig ik haar met mijn mond wat dan vooral gericht is op de clitoris maar toch lukt het niet. Ook niet de combinatie vingeren en beffen te gelijk. Ik vraag ook wat ze het liefst heeft en dan stuurt ze me ook enzo maar wat ik ook probeer het lukt me niet. Ik vind dat spijtig voor haar en ook voor mezelf. Ik zou haar graag ook eens het einde gunnen.

Nu mijn vraag zijn er eventueel andere tips die jullie me kunnen geven. Andere manieren? Wat dan ook? want ik ben eerlijk gezegd ten einde raad.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 08:57
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nouja, sommige meiden komen gewoon iets moeilijker klaar en hebben gewoon meer de eigen truukjes nodig.
Je kan altijd vragen hoe zij het bij zichzelf doet en het ook proberen, ook letten op haar reactie dan weetje wat ze lekker vindt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 09:03
ArneS
ArneS is offline
Dat is nu net het probleem dat hebben we al geprobeerd en als ik dan vraag of het dan hetzelfde voelt zegt ze dat het zelfs beter is als ze het zelf doet. Maar toch lukt het niet haar tot haar hoogtepunt te brengen. We praten er ook over ook op de moment zelf zo weet ik wat ze het beste vind. En toch wilt het maar niet lukken, ik heb zo het gevoel dat het aan mij ligt want omdat het bij haarzelf wel wil lukken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 10:04
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
zijn jullie heel erg bezig met het klaarkomen? Zo ja, denk daar niet steeds aan maar probeer gewoon te genieten. Misschien is ze wel onbewust gespannen of teveel gefocust.
Oud 08-06-2013, 10:26
ArneS
ArneS is offline
Tis niet dat we daar iedere keer specifiek mee bezig zijn, we genieten ook wel. Maar ik vind het gwn erg voor haar. Je wilt dan iets geven eigenlijk en dan lukt het je niet.. dus ja begin je aanjezelf te twijfelen. Maar misschien fixeert ze zichzelf daar wel te veel op dat kan. Ik zal eens iets doen dat ze volledig ontspannen is door middel van massage ofzo en dan pas daarna sensueler ga..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 10:44
BorderCross
BorderCross is offline
Je bent er dan niet specifiek mee bezig, maar je onderbewustzijn zal ook niet totaal leeg zijn. Zodra je er mee zit kun je het echt niet zo gemakkelijk los laten door simpel gezegd "er niet specifiek mee bezig te zijn". Ligt het misschien aan de gemiddelde duur van de seks? Zoals hierboven gezegd moet je ervan genieten, en niet een doelstelling proberen te halen, dat zorgt alleen maar voor stress en uitstelling van een orgasme.
Oud 08-06-2013, 10:48
ArneS
ArneS is offline
ik zal dat in het achterhoofd houden
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:44
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
dr is niks ergs aan ofzo hoor, sure het is leuk alsje dat kan maar ik weet zeker dat heel veel het niet kunnen, of tenminste denken de meeste jongens vaak dat na een klein kreuntje het betekend dat ze klaar is gekomen, maar helaas niet x)
gewoon blijven proberen en haar proberen te ontspannen en op te winden, meer kan je niet doen, het is echt niet erg als je haar niet klaar kan laten komen..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 13:32
ArneS
ArneS is offline
Het probleem is dat ze zelf zegt dat ze het spijtig en vervelend vind dus het is wel degelijk erg
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 14:05
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
dat is vaag.. ik zou dat sowieso nooit zeggen, en het is maar een orgasme pff..
als ze het zo erg vind zou ze je juist er heel erg mee helpen en alles, koop anders een vibrator voor dr, vind ze vast wel leuk x)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 14:07
ArneS
ArneS is offline
Ze helpt hoor maar meer dan wat ik nu doe kan ik niet of weet ik gewoon weg niet.. Ik zal die vibrator als laatste houden het is altijd leuker als het echt van de persoon komt niet van een apparaat
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 14:21
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik ben ook nog nooit door iemand anders klaargekomen iig, kzou dr niet zo'n probleem van maken en als zij dat wel doet terwijl je het zo erg probeert zouk haast zeggen screw you x)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik ben ook nog nooit door iemand anders klaargekomen iig, kzou dr niet zo'n probleem van maken en als zij dat wel doet terwijl je het zo erg probeert zouk haast zeggen screw you x)
Nou dat vind ik wel kort door de bocht hoor. Het is niet zo erg als je niet altijd klaarkomt maar na 6 maanden proberen kan ik me voorstellen dat het voor beiden enigszins frustrerend is dat het niet lukt, vooral als ze het wel alleen kan. Bovendien staat er nergens dat ze het hem kwalijk neemt of dat ze er een probleem van maakt naar hem toe.

ArneS: hebben jullie al eens geprobeerd dat zij zichzelf bevredigt tijdens de seks? Misschien dat als ze eenmaal een keer is klaargekomen in jouw bijzijn dat het daarna makkelijker gaat?
Oud 09-06-2013, 11:45
Verwijderd
spanning, en ik denk dat ze nu bang is dat ze het niet goed doet, spreek haar moed in, laat haar ontspannen, dan lukt het vast wel...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 13:06
Puhlease.
Puhlease. is offline
Misschien helpt het dat als jij haar penetreert dat zij dan haar clitoris stimuleert..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 14:32
Verwijderd
Vroeger kwam ik ook nooit klaar, maar dat is vanzelf gekomen... Miss bij je vriendin ook nog
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 03:36
Verwijderd
Gebruik durex performa
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten