Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2013, 10:02
Tink*
Tink* is offline
Hoe heb jij zo optimaal mogelijk gebruik gemaakt van de ruimte? En wat vind jij nog echte musthaves voor een studentenkamer? Hoe zorg je ervoor dat je je troep snel kunt wegwerken voor als er bezoek komt of heb je handige trucjes om het een beetje opgeruimd en schoon te laten lijken? Deel het hier!
Oud 03-06-2013, 17:45
Ieke
Ieke is offline
Ik had in mijn studententijd een opklapbed. Ideaal, kan omhoog, opgeborgen als er bezoek was en dan had je meteen heel veel ruimte meer. Je ziet ze alleen weinig, maar er zat toen een grote winkel in Rotterdam met allerlei verschillende mogelijkheden. Keuze uit 1 of 2 persoons, diverse soorten kasten ernaast.
Oud 05-06-2013, 16:35
Verwijderd
Ik had een kamer van 14 vierkante meter met daarin een 2-3persoonsbank (klippan!), een tweepersoons bed, een eettafel met vier stoelen, en dan nog tv, twee kastel en jawel, een vaste wastafel. Het was vooral een kwestie van goed indelen, en nadenken welke dingen je kunt missen. Zo had ik wel eens dingen tegen elkaar aangeschoven staan die ik toch zelden gebruikte. Dat had ik liever dan bijvoorbeeld iets opklapbaars. Bij de indeling van grote meubelstukken hoef je echt niet vreselijk kritisch te zijn qua gezelligheid, zo lang het leefbaar is. Gezelligheid kun je daarna maken met kussentjes en schilderijtjes.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 11:53
highplaces
highplaces is offline
Ik heb een tweepersoonshoogslaper gekocht! Ik ben er onwijs blij mee. Ik ga nog even kijken hoe ik de ruimte eronder (eventueel) ga benutten. Ik zit op 14 m2.
Oud 27-06-2013, 11:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een tweepersoonshoogslaper gekocht! Ik ben er onwijs blij mee. Ik ga nog even kijken hoe ik de ruimte eronder (eventueel) ga benutten. Ik zit op 14 m2.
Wist niet dat die bestonden
Krijg je dan niet een enorm donker hol onder dat bed?
Oud 27-06-2013, 14:38
Verwijderd
Nee, want daar zet je uiteraard een lamp op je bureau.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten