Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2013, 00:25
Savannah96
Savannah96 is offline
Hallo.

Ik zal begin Augustus in Havo 5 zitten en ik heb de optie om na H5 naar V5 te gaan maar ik heb ook de optie om naar V6 te gaan. Ik weet dat het veel werk zal zijn maar ik ga het toch wel proberen.
Ik heb naar de site van mijn school gekeken en zag onder H5->V6 dat Frans n.v.t. was.
Betekent dit dat ik frans niet kan nemen? Of betekent het dat ik niets extras moet inhalen ofzo? Kan iemand mij een beetje helpen hiermee? Ik snap er echt niks van

Bedankt voor het lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2013, 00:57
Verwijderd
Misschien toch verstandig om H5->V5 te doen. Zo heb je meer tijd om en beter cijfers te scoren en te wennen aan vwo. Maar die keuze moet je zelf maken. Je bent nog jong, dus vanwaar die haast?

Over Frans: Het lijkt me dat je ivm H5 daar vrijstelling voor krijgt, maar je kunt het beste even bellen/contact opnemen met je mentor. Die kan dan op school aan de juiste mensen vragen hoe dat zit. Je kunt ook gewoon zelf bij de decaan van je school langsgaan en vragen hoe dat zit.

Edit:

Moet inderdaad H5->V5 zijn Ertur. Corrected.

Laatst gewijzigd op 30-06-2013 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 09:02
Verwijderd
Wat Hunterlife zegt, even bellen of langsgaan, school kan dat veel beter uitleggen dan wij. Wel bedoelt hij in het begin van zijn post volgens mij H5->V5.

Haal je nu hoge punten en moet je daar hard voor werken?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 16:25
Savannah96
Savannah96 is offline
Ik zal zwz harder gaan werken zodat ik goeie cijfers krijg. Doordat de school al dicht is kan ik niets aan mijn mentor of dekaan vragen. Maar Ik ga dat wel doen wanneer de school weer begint.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 17:00
DAH
DAH is offline
Doe maar eerst v5. Ik heb twee mensen in mijn klas die na havo vwo gingen doen en die vinden vwo soms wel pittig en krijgen soms ook (examen)stof. Als ik hun zo hoor adviseer ik om te gaan voor h5->v5
Reageren

Regels voor berichten