Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2013, 19:40
Someoneee
Someoneee is offline
Beste studenten van het forum. Ik heb dit jaar mijn mbo3 ict beheerder diploma gehaald, en wil graag op basis daarvan mijn mbo4 diploma ict beheerder halen om het compleet te maken. Ik heb op dit moment geen werk en geen school (geen inkomen). Maar toch waar een wil is, is een weg. Kan ik ook met een mbo3 toegelaten worden tot alle mbo4 opleidingen?

Wat ik nu wil, is werk vinden wat aansluit bij mijn opleiding zodat ik mijn inkomen binnen kan halen en mijn brood kan verdienen, dit wil ik graag combineren met geschoold werk, dus in de BBL variant. Het lijkt wel of ik in een put zit waar ik niet uit kan komen, hoe moet ik mijn verzekeringen, sport etc betalen? Ik ben nog steeds aan het solliciteren, maar kom nog steeds nergens, soms word ik er geestelijk moe van, omdat het niks uithaalt waardoor ik mezelf hopeloos voel.

Ik weet niet of ik me nog aan kan melden bij een school die mij aan wilt nemen gezien de datum etc. Let niet aub niet op kritiek mensen. Ik ben ook maar een mens die af en toe fouten maakt....

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 19:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2013, 08:53
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Met een niveau 3 diploma kan je zeker aangenomen worden op een niveau 4 opleiding, wel zul je natuurlijk toelating moeten doen etc.
En anders gewoon even informeren bij de school waar je dat wil gaan doen.
Oud 08-08-2013, 22:22
Someoneee
Someoneee is offline
Wat is het verschil tussen n3 ict en n4 ict. Ik denk dat je bij n4 ICT meerdere dingen mag beheren of? Volgt iemand een n4 ICT opleiding? Of is er iemand die het gevolgd heeft?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 14:06
Bola
Bola is offline
als de ICT-Beheer opleiding op Niveau 4 een BBL opleiding is is dat heel mooi, dan kan je die opleiding doen en tegelijk werken leren doen en bij een een bedrijf dus werken. Als de opleiding BOL en BBL is kan het ook. Maar als de opleiding BOL alleen is. Dan is het niet mogelijk. Dan zal je even moeten kijken of je eventueel s'avonds kan werken of in het weekend om toch inkomen te hebben. Met Medewerker ICT-Beheer (Niveau 3) (WAT IK OOK WIL GAAN DOEN NA MIJN VMBO) kan je vast wel werk vinden.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten