| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ksshops__.html
:') Lekker dramatisch doen. Voor het gemak vergeten dat dit soort bedrijven gewoon legaal zijn en dat ze dus prima in aanmerking kunnen komen voor 'n gesubsidieerde brandblusser of EHBO-doos. Maar ja, bij de gemiddelde Telegraaflezer gaat zo'n kop er natuurlijk in als zoete koek. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die lezers willen graag in onveilige seksshops ronddartelen. En haha als ze zich al druk maken maken om ''duizenden'' euro's moeten ze maar niet ingelicht worden over wat een beetje waterschap (ook voor de veiligheid van plekken waar je misschien nooit komt) kost.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Veel plezier, Quis!
//Ik zit nog lekker te kutten met mijn motivatiebrief. Hoe kan ik nou een goede motivatiebrief schrijven als ik er maar 200 woorden voor mag gebruiken? Ik ga denk ik maar gewoon een stukje schrijven waarmee ik begin met 'ik ben geschikt voor deze opleiding, omdat....' en vervolgens 'ik koos voor deze school, omdat...' Ze laten me niet meer keus. Kan dit?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ik denk ook dat de mensen in de comments die zich er enorm over opwinden niet goed weten hoe het volledige kostenplaatje eruit ziet.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb voor een prikkie een supermooie degelijke Batavus-fiets op de kop getikt Hij fietst zo fijn, zeker vergeleken met dat barrel dat ik hiervoor had )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is echt heel tof, een nieuwe fiets
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb helemaal geen cijferlijsten. Ik neem mijn stageoverzicht en voortgangsrapport van twee maanden geleden wel mee, daar staan cijfers op. Een paar.
|
|
|
|
Hehe
Nahja, een opleiding zegt zelden iets over of je logisch kan nadenken, goed begrijpend kan lezen etc. Alhoewel je bij betastudies waarschijnlijk wel snel door de mand zal vallen Bij sommige mensen is het altijd dwijlen met de kraan open, maar uiteindelijk blijkt dat ze toch op de een of andere manier sneller konden dwijlen dan gedacht.
![]() |
|
|