Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2013, 11:07
Verwijderd
Hoe kan ik nou klagen over papers schrijven als er geen saai is?
Advertentie
Oud 27-06-2013, 11:09
Verwijderd
Niet
Oud 27-06-2013, 11:09
Verwijderd

Ik wacht op mijn familie. Ze zijn al negen minuten te laat dus nu word ik zenuwacthig.
Oud 27-06-2013, 11:10
Miekje*
Miekje* is offline
Emg, wat een titel

Qimmetje, sterkte in het ziekenhuis.

Ik heb te lang geslapen en nu heb ik hoofdpijn
Oud 27-06-2013, 11:10
Verwijderd
Mijn familie is zo stom, die laten je een uur wachten of komen helemaal niet.
Oud 27-06-2013, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoera een nieuw topic
Oud 27-06-2013, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Quis, wat spannend allemaal vandaag
Oud 27-06-2013, 11:13
Verwijderd
Ik ben begonnen met het nakijken van het werk van m'n groepsgenootje en na de eerste alinea weet ik al dat het mis gaat. Hij snapt niet dat een CONCEPTWETSVOORSTEL nog niet in werking is getreden. AARGH. Ik heb 'm echt honderd mailtjes gestuurd dat ie goed in gedachten moet houden dat rechterlijke uitspraken dus naar huidig recht zijn maar toch heeft ie het verpest
Oud 27-06-2013, 11:15
Verwijderd
*harenuithoofdtrekt* IK HAAT SAMENWERKEN DUS HIEROM Godsamme, ik heb echt een geniaal goed stuk (ja echt ) geschreven en nu kan ik zijn troep rechtbreien want ik wil een 9 voor dit vak verdomme
Oud 27-06-2013, 11:16
Verwijderd
als er wetsvoorstel staat geschreven is het toch logisch dat die nog niet in werking is getreden. Het is een voorstel niet iets dat ingaat. Dat snap ik nog.
Oud 27-06-2013, 11:17
Verwijderd
Ja hoe die jongen z'n bachelor heeft gehaald is me echt een compleet raadsel.
Oud 27-06-2013, 11:18
Verwijderd
Of nou ja, volgens mij is het probleem vooral dat ie niet goed heeft gekeken naar hoe het nu wettelijk geregeld is en hoe het straks gaat zijn en hoe dat verschilt. Dat een wetsvoorstel een voorstel is en geen wet zal ie ook nog wel snappen.
Verwijderd

Samenwerken met mensen vind altijd een beetje kut.
Miekje*
Miekje* is offline
Samenwerken, ja Ze waarschuwden mij op de open dag en proefstudeerdag dat samenwerkprojecten op mijn komende opleiding heel weinig voor komt, dus dat je heel veel zelf moet doen. HOLY JESUS
Verwijderd
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ksshops__.html

:') Lekker dramatisch doen. Voor het gemak vergeten dat dit soort bedrijven gewoon legaal zijn en dat ze dus prima in aanmerking kunnen komen voor 'n gesubsidieerde brandblusser of EHBO-doos. Maar ja, bij de gemiddelde Telegraaflezer gaat zo'n kop er natuurlijk in als zoete koek.
Oud 27-06-2013, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben begonnen met het nakijken van het werk van m'n groepsgenootje en na de eerste alinea weet ik al dat het mis gaat. Hij snapt niet dat een CONCEPTWETSVOORSTEL nog niet in werking is getreden. AARGH. Ik heb 'm echt honderd mailtjes gestuurd dat ie goed in gedachten moet houden dat rechterlijke uitspraken dus naar huidig recht zijn maar toch heeft ie het verpest

Wat kut zeg, dat het niet alleen samenwerken maar ook een groepscijfer is. Ik zou heel goed bewaren wat hij wilde inleveren en zo, dat als er nog gezeik komt je ''bewijsstukken'' hebt dat jij meer hebt gedaan.
Oud 27-06-2013, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja hiep hoi, samenwerken, wat heerlijk toch!
Oud 27-06-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ksshops__.html

:') Lekker dramatisch doen. Voor het gemak vergeten dat dit soort bedrijven gewoon legaal zijn en dat ze dus prima in aanmerking kunnen komen voor 'n gesubsidieerde brandblusser of EHBO-doos. Maar ja, bij de gemiddelde Telegraaflezer gaat zo'n kop er natuurlijk in als zoete koek.
Die lezers willen graag in onveilige seksshops ronddartelen. En haha als ze zich al druk maken maken om ''duizenden'' euro's moeten ze maar niet ingelicht worden over wat een beetje waterschap (ook voor de veiligheid van plekken waar je misschien nooit komt) kost.
Verwijderd
Nou ja z'n analyses van de Hoge Raad zijn heel scherp, ik denk dat ie er oprecht lang mee bezig is geweest, maar hij koppelt het dus verkeerd. AARGH. Als ie de inleidende hoofdstukken die ik heb geschreven nou even had gelezen
Verwijderd
Citaat:
Quis, wat spannend allemaal vandaag
Oud 27-06-2013, 11:23
Verwijderd
Maar goed, we werken met z'n 3en, de derde persoon is wel heel capabel gelukkig
Oud 27-06-2013, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja z'n analyses van de Hoge Raad zijn heel scherp, ik denk dat ie er oprecht lang mee bezig is geweest, maar hij koppelt het dus verkeerd. AARGH. Als ie de inleidende hoofdstukken die ik heb geschreven nou even had gelezen
Wat een sukkel.
Oud 27-06-2013, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ja, gelukkig dan maar. Maar niet snappen wat een wetsvoorstel is, is als masterstudent wel heeeeeeeeeeeel beschamend.
Verwijderd
Oeh ze zijn er!
Verwijderd
Ik moet altijd met mensen samenwerken die totaal niet goed zijn in samenwerken. altijd niks doen en flauwekul maken.
Advertentie
Oud 27-06-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ja, gelukkig dan maar. Maar niet snappen wat een wetsvoorstel is, is als masterstudent wel heeeeeeeeeeeel beschamend.
Ja, hij komt van de UvA en daar denk ik nu gelijk heel negatief over
Oud 27-06-2013, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oeh ze zijn er!
Veel plezier
Verwijderd
Goed, genoeg geklaagd, tijd om er wat aan te gaan doen.
Verwijderd
Fijne dag Quisje!
Oud 27-06-2013, 11:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nacht 6/6 zit er EINDELIJK op Had me lekker geïnstalleerd in de bus, muziekje erbij alles, was ik bijna halverwege dacht ik oh ja godver de godver ik ben met de fiets moest ik weer terug.
Ik moest hier om lachen
Oud 27-06-2013, 11:32
Miekje*
Miekje* is offline
Veel plezier, Quis!

//Ik zit nog lekker te kutten met mijn motivatiebrief. Hoe kan ik nou een goede motivatiebrief schrijven als ik er maar 200 woorden voor mag gebruiken? Ik ga denk ik maar gewoon een stukje schrijven waarmee ik begin met 'ik ben geschikt voor deze opleiding, omdat....' en vervolgens 'ik koos voor deze school, omdat...' Ze laten me niet meer keus. Kan dit?
Oud 27-06-2013, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Die lezers willen graag in onveilige seksshops ronddartelen. En haha als ze zich al druk maken maken om ''duizenden'' euro's moeten ze maar niet ingelicht worden over wat een beetje waterschap (ook voor de veiligheid van plekken waar je misschien nooit komt) kost.
Ja, en zodra er iets misgaat is het natuurlijk opeens drama met 'als je een legaal bedrijf wil zijn moet je zulke dingen ook op orde hebben' en 'zie je wel, allemaal duistere praktijken' enzo.

En ja, ik denk ook dat de mensen in de comments die zich er enorm over opwinden niet goed weten hoe het volledige kostenplaatje eruit ziet.
Oud 27-06-2013, 11:37
Verwijderd
Heel veel plezier Quis!!
Oud 27-06-2013, 11:38
Verwijderd
Dat broodje viel best mee. Ik heb er geen last van.
Oud 27-06-2013, 11:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh ja, ik ging naar mijn kamer om de was te doen! Nu heb ik ineens haast terwijl ik de hele ochtend de tijd had
Oud 27-06-2013, 11:42
indigo
indigo is offline
Citaat:
Veel plezier, Quis!

//Ik zit nog lekker te kutten met mijn motivatiebrief. Hoe kan ik nou een goede motivatiebrief schrijven als ik er maar 200 woorden voor mag gebruiken? Ik ga denk ik maar gewoon een stukje schrijven waarmee ik begin met 'ik ben geschikt voor deze opleiding, omdat....' en vervolgens 'ik koos voor deze school, omdat...' Ze laten me niet meer keus. Kan dit?
Dat kan best! Als je wilt heb ik ook nog mijn motivatiebrief voor geneeskunde, die mocht ook maar heel kort zijn. (Waarom moet je eigenlijk een motivatiebrief schrijven? Is een MBO-diploma niet genoeg om toegelaten te worden?)
Oud 27-06-2013, 11:43
Verwijderd
Hihi @titel. Ze komen morgen weer langs om de boeken te brengen omdat ik niet thuis was. Dan ben ik er ook niet. Geef gewoon aan de buren ofzo
Oud 27-06-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Mensenkinderen :/ Ik voel me altijd enorm dom en hbo'erig als jullie het over rechten hebben, maar het woord CONCEPT lijkt me toch niet heel ingewikkeld om te begrijpen
Oud 27-06-2013, 11:48
Verwijderd
En veel plezier! @Quis
Oud 27-06-2013, 11:49
Verwijderd
Ik voel me ook altijd heel dom als het hier over rechten gaat Absinthe!

Mijn hele mooie witte fijne blousje is zwart onder de armen. Laatste keer dat ik daar een zwart jasje overheen doe
Oud 27-06-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me ook altijd heel dom als het hier over rechten gaat Absinthe!

Mijn hele mooie witte fijne blousje is zwart onder de armen. Laatste keer dat ik daar een zwart jasje overheen doe
Dan moet je er eens IRL tussen zitten

Ik heb voor een prikkie een supermooie degelijke Batavus-fiets op de kop getikt Hij fietst zo fijn, zeker vergeleken met dat barrel dat ik hiervoor had (en dat nog ergens in Goirle aan de ketting ligt, omdat ik er niet meer op naar huis durfde te fietsen )
Oud 27-06-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je er eens IRL tussen zitten

Ik heb voor een prikkie een supermooie degelijke Batavus-fiets op de kop getikt Hij fietst zo fijn, zeker vergeleken met dat barrel dat ik hiervoor had (en dat nog ergens in Goirle aan de ketting ligt, omdat ik er niet meer op naar huis durfde te fietsen )
Dat heb ik soms ook nog wel eens. Niet over rechten dan, maar vrijwel alle vrienden van mijn vriend zijn universitair geschoold en er zijn er best wel veel die heel graag heel interessant doen. En daarvan zijn er een aantal die graag uit de hoogte doen omdat alles wat geen universiteit is toch echt niet fatsoenlijk is.

Dat is echt heel tof, een nieuwe fiets Zo herkenbaar, ik ben na een half jaar nog steeds superblij met mijn nieuwe fiets want ik ben niet meer bang dat de banden dubbelklappen
Oud 27-06-2013, 11:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat kan best! Als je wilt heb ik ook nog mijn motivatiebrief voor geneeskunde, die mocht ook maar heel kort zijn. (Waarom moet je eigenlijk een motivatiebrief schrijven? Is een MBO-diploma niet genoeg om toegelaten te worden?)
Een motivatiebrief is een aanvullende eis voor mijn startgesprek van aankomende maandag. Net als cijferlijsten, e.d. Leuk, cijferlijsten als je competentiegericht onderwijs hebt gedaan Ik heb helemaal geen cijferlijsten. Ik neem mijn stageoverzicht en voortgangsrapport van twee maanden geleden wel mee, daar staan cijfers op. Een paar.
Oud 27-06-2013, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ja hoe die jongen z'n bachelor heeft gehaald is me echt een compleet raadsel.
Deze UvA student heeft ook zijn bachelor gehaald dus ik snap het prima!
Oud 27-06-2013, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Deze UvA student heeft ook zijn bachelor gehaald dus ik snap het prima!
<3
Oud 27-06-2013, 12:24
Carn
Carn is offline
Hehe Nahja, een opleiding zegt zelden iets over of je logisch kan nadenken, goed begrijpend kan lezen etc. Alhoewel je bij betastudies waarschijnlijk wel snel door de mand zal vallen Bij sommige mensen is het altijd dwijlen met de kraan open, maar uiteindelijk blijkt dat ze toch op de een of andere manier sneller konden dwijlen dan gedacht.
Oud 27-06-2013, 12:25
Verwijderd
Dwijlen?
Oud 27-06-2013, 12:30
Carn
Carn is offline
Taal is niet mijn ding en ik ben maar een domme HBO-er!
Oud 27-06-2013, 12:35
Verwijderd
Ik, als domme MBO'er weet zelfs nog dat het dweilen is. Maar taal is ook niet mijn ding.
Oud 27-06-2013, 12:39
Verwijderd
Ik ben verkouden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten