Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2013, 18:29
ForeverFun
ForeverFun is offline
Hee,

Een maand geleden ben ik naar een evenement geweest. Het was super gezellig en op de terug reis gingen mijn vriendin en ik in de bus onze telefoonnummers voor het raam houden en dan konden andere mensen ons gaan bellen en sms'en. Al snel kreeg ik een sms en het geprek starte. Het was een jongen 14 jaar.( zelf ben ik ook 14 maar toch vind ik dat toch te jong) hij was aardig en we gingen steeds wat sms'en. Hij vroeg waar k vandaan kwam en ik vertelden hem dat ik uit Friesland kom. Toen gaf hij een nummer van een vriend van hem (16 jaar) en die zou deze vakantie naar friesland komen. Ik ging dus met die andere jongen sms'en en hij bleek ook heel aardig te zijn. Toen ik thuis kwam zag ik op whats app dat hij best wel heel knap is en dat vond ik wel heel leuk. Toen heb ik die week nog een paar keer met hem ge whatsappd maar dat is nu over;(
maar nu een paar weken later wil k wel heel graag weer contact me hem hebben want hij is heel leuk. Maar ik weet niet wat ik tegen hem zeggen moet en ik wil ook niet dom over komen en ook niet als een stalker of zo. Dus zou iemand mij kunnen helpen wat ik het beste tegen hem kan zeggen?

Xx ForeverFun

Ps. Ja sorry voor het lange verhaal maar k hoop dat jullie het nu een beetje snappen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2013, 18:41
JVV079
JVV079 is offline
Ik denk dat hij niet echt wilt. Ik vind zoveel meisjes knap en leuk maar dat betekent niet dat ik iets met die meisjes wil. Als hij jou meer dan leuk zou vinden had hij wel meer moeite gedaan om het contact levendig te houden
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 18:48
ForeverFun
ForeverFun is offline
Ja ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Maar toch zou ik nog wel contact met hem willen toen we whatsappten was het altijd heel gezellig en volgens mij vond hij dat ook wel..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 18:51
JVV079
JVV079 is offline
Ja het kan wel supergezellig zijn maar op een avond kan ik het ook super gezellig hebben met een meid waar ik de volgende dag amper mee praat?

Oftewel ; Als hij écht wat in je zag zou hij er wel voor zorgen dat de super gezelligheid niet voor 1 keer was
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 02:35
Verwijderd
Hmm, lastige en kinda herkenbare situatie, vooral het niet als een stalker willen overkomen. Ik zou gewoon casual gewoon eens een gesprek beginnen van 'hey, hoe is het' weetjewel, en aan zijn reacties kan je een beetje afleiden of ie meteen probeert het gesprek weg te kaatsen, of dat hij op je ingaat.

En sowieso, er zijn ook sommige mensen die op whatsapp en dergelijke een stuk minder actief/leuk/etc zijn dan in het echt. Dus probeer anders gewoon een keer af te spreken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten