Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2013, 20:53
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
Hee,

Met mijn vader heb ik wel eens een discussie over mijn uiterlijk.. Hij wil dat ik simpel over straat loop en naar school ga maar ik ben echt een 'dametje' en wil me mooi aankleden en m'n makeup mooi hebben.. Hij ziet me het liefst in een broek met rechte pijpen terwijl ik al jaren (!!) skinny jeans/broeken draag, ik heb alleen best stevige bovenbenen voor iemand van 1,65 en een dunne taille.. (heb wel een zandloperfiguur denk ik) Maar hij haalt me telkens omlaag door te zeggen dat het er niet uit ziet.. En dat ik stevig ben en ik wordt hier heel onzeker van (ben meestal niet zo onzeker) ik wordt hier heel verdrietig van en voel me zo kut.. Hoe wordt ik minder onzeker als mijn vader dat zegt?

X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2013, 22:10
Pluis
Pluis is offline
Dan zeg je de volgende keer dat hij zoiets zegt "Papa als je zegt dat ik er niet uitzie, voel ik me heel rot en onzeker. Zou je zoiets vanaf nu niet meer tegen me willen zeggen? Smaken verschillen nu eenmaal en we gaan het niet eens worden over mijn kledingkeuze."
Als hij dan toch doorgaat of stom doet is dat heel jammer, en zul je toch een dikkere huid moeten kweken en denken ach die oude man weet niet beter.
Oud 17-07-2013, 15:22
Verwijderd
Door te beseffen dat het een mening is en dat meningen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 09:10
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Je kan ook een mini enquete houden en aan je vriendinnen vragen wat zij ervan vinden. Als ze je vader gelijk geven, zou ik voor een andere soort spijkerbroek kiezen.

Tenzij het je geen reet kan interesseren omdat je wil dragen wat jij lekker vindt zitten. Opies zat.
Oud 24-07-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook een mini enquete houden en aan je vriendinnen vragen wat zij ervan vinden. Als ze je vader gelijk geven, zou ik voor een andere soort spijkerbroek kiezen.

Tenzij het je geen reet kan interesseren omdat je wil dragen wat jij lekker vindt zitten. Opies zat.
Precies! Misschien heeft hij wel gelijk? Ik ben altijd wel bereid mijn persoonlijke mening te geven. Dan moet je even een foto in je skinny jeans pm-en.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 12:05
Volk
Volk is offline
Als je best dikke bovenbenen hebt zijn broeken met rechte pijpen inderdaad en stuk flatteuser dan skinny broeken. Skinny broeken leggen het accent juist heel erg op je dikkere bovenbenen waardoor je er erg bottomheavy uit kunt zien.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 21:41
Michael-M
Michael-M is offline
Vaders zijn wellicht wat beschermend toe naar hun dochter. Je kan je vader vragen of hij de kleding echt niet vind staan of hij het eerder te uitdagend (sexy) vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten