Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Bekijk resultaten poll: Wat zou je doen als je ergens een sporttas zou zien staan?
De tas negeren. 10 100.00%
Je afvragen wat er in zit. 0 0%
De politie bellen. 0 0%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2013, 22:15
Chantal98
Chantal98 is offline
Hee forummers!
Voor geschiedenis wil ik een opdracht maken over de invloed van het terrorisme op de hedendaagse samenleving.
Nu heb ik jullie hulp nodig..
Mijn vraag is dus: wat zouden jullie doen als jullie ergens een sporttas zouden zien staan?
Het klinkt misschien een beetje raar, maar het gaat er om hoe terrorisme mensen bezig houdt.
Als jullie hieronder ook zouden willen reageren met je antwoord, en graag met erbij of je in een dorp of stad woont (men zegt dat mensen in een dorp minder snel gestresst zullen reageren)
Alvast bedankt!
Groetjes Chantal98
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2013, 22:21
Elin3
Elin3 is offline
Negeren.
Ik kom uit een stad (ong. 70.000 inwoners)
Oud 30-05-2013, 09:09
Verwijderd
"ergens"? Dat ergens is nogal belangrijk. Op de sportclub tijdens trainingen/wedstrijden zou ik het negeren, om drie uur 's nachts als ik wat gedronken had en het stond voor een bank zou ik kijken wat er in zat, op 4 mei om 19.54 verstopt onder het monument op de Dam terwijl ik een bebaard type zie wegrennen, zou ik waarschijnlijk de politie er bij halen.

In 98% van de gevallen (warning: random statistic) zou ik het negeren, ik woon in een stad.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 09:10
Verwijderd
Of nee, in 98% van de gevallen zou het me niet eens opvallen, eigenlijk. In die 2% van de gevallen dat ik het bewust zou opmerken, zou ik vervolgens in 98% van de gevallen het negeren.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 12:26
Verwijderd
Ik zou de tas niet zien. Terrorisme is overrated.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 12:56
Verwijderd
Ja, maar jij bent zo'n typische dorpsbewoner!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 19:32
DAH
DAH is offline
Ik woon in een stad met zo'n 300.000 inwoners (Raad maar welke stad) en ik zou er weinig aandacht aan besteden. Als ik politieagenten in de buurt zou zien lopen, zou ik wellicht zeggen dat er bij x een onbewaakte tas ligt. Ik zou niet de politie bellen tenzij het wel heel erg verdacht is.
Oud 10-07-2013, 23:58
Verwijderd
Wie wilt nou een neutrale land als Nederland terroriseren. In de VS kan ik me het wel voorstellen dat mensen een beetje paranoia zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 00:23
DAH
DAH is offline
Nederland is nou niet bepaald het voorbeeld van een land met Shariawetgeving. En we zitten in Afghanistan 'onschuldige moslims af te slachten', zoals de terroristen het waarschijnlijk zouden noemen.
Reageren

Regels voor berichten