Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Er zijn ook liber-T systemen. Een soort zendkastje die je bij de poortjes oppikt en aan een digitaal betaalsysteem is gekoppeld, dan kan je er zonder direct te betalen doorheen. Maar dat is misschien niet zo interessant voor de gemiddelde vakantieganger ![]()
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke. Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 18:19. |
![]() |
|
Waarschijnlijk heeft die busmaatschappij dan via dat liber-T systeem een account, of iets vergelijkbaars. Ze hebben dacht ik ook hun eigen strook/poortje zodat ze niet/nauwelijks in de rij hoeven te wachten. Maar als je over de snelweg gaat, kom je vanzelf langs de tolplekken
![]()
|
Die zelftesters zijn 'officieel' verplicht, maar er wordt niet op gecontroleerd of voor bekeurd (en zo wel, dat is 11 euro). De grap is dat je die dingen mág gebruiken als je twijfelt of je in staat bent te rijden; je bent niet verplicht ze te gebruiken en de politie controleert wel met hun eigen testers. Het is zo'n belachelijk iets dat er dus niet op gecontroleerd wordt en die hele regel in een soort politiek schemerwereld hangt, min of meer in afwachten om weer ongedaan gemaakt te worden
![]() Je mag er ook geen apparaat bij je hebben waar flitspalen op staan aangegeven - dus ook niet je TomTom - maar ik heb daar ook nog nooit iemand over gehoord dat-ie daar daadwerkelijk voor bekeurd is geweest.
|
Ja, je hoort ze officieel bij je te hebben. Maar voor zover ik weet hieromtrent is de laatste update dat het naleven van deze wet voor onbepaalde tijd is uitgesteld - http://frankrijk.nlambassade.org/nie...der-boete.html
![]()
|
Ja, ANWB zegt ook van alles
![]() Overigens heb je in Parijs zoveel dingen te doen, de Notre Dame, Louvre, Champs elysees.. Ik zou lekker heel toeristisch met een toer mee gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens is dat niet echt een gewoonte van de douane, maar ik was te laat met het vinden van een camping dus ik heb bij een tankstation in de auto geslapen en dat vonden ze 's ochtends wat merkwaardig kennelijk ![]()
|
Ik zou het nog laten weten; we zijn geen enkele keer gecontroleerd, zelfs niet in onze opvallende wagen!
![]() En voor Sadye; zo zien de tolpoorten eruit ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Alcoholtesters zijn vorig jaar ingevoerd, maar dit jaar bekeuringen weer uitgesteld, naar het schijnt: http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...rankrijk.dhtml ANWB: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke. Laatst gewijzigd op 22-07-2013 om 20:42. Reden: Sorry KIET, maar Google en alles :P |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #10 Niet Slaan | 500 | 14-05-2005 10:22 | |
De Kantine |
[GouweOuwe] Wat zit er onder je Ctrl+V?? ~Hadiya~ | 14 | 10-10-2004 21:25 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 |