Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2013, 23:50
JVV079
JVV079 is offline
Hallo,

Ik heb sinds langere tijd last van schrale oogleden, daarvoor ga ik over paar dagen ook (alweer) naar de dokter want zalfjes helpen niet.

Maar nu kwam er paar weken geleden nog een probleem bij. Ik heb altijd al dun haar en zacht (De hele dag door kon ik er met hand doorheen gaan en dan kon ik het nog elke kant op bewegen die ik maar wou door even me hoofd een draai te geven.) Maar nu is dat wel anders. Als ik uit de douche kom en heb afgedroogd en door me haar ga dan blijft het gewoon rechtop staan. Het lijkt wel alsof het gewoon een vettige zooi is wat me haar omhoog houd ofzo. Kan er een verband zijn met dit probleem en het andere? Als ik er gewoon niet aankom blijft het wel zacht maar nog niet zo zacht als eerst. En als ik kam zitten er echt schrikbarend meer haren aan dan voorheen!

Weet iemand misschien wat het kan zijn? Komt het misschien door me dunne haren?

Graag alleen serieuze reacties want als het om gezondheid gaat maak ik me altijd snel zorgen!!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 13:31
Pluis
Pluis is offline
Als je toch naar de dokter gaat, waarom vraag je het daar dan niet even? Wij kunnen je haar niet zien en voelen, en je hoofdhuid ook niet. We kunnen er dus niks zinnigs over zeggen.
Oud 14-07-2013, 14:49
JVV079
JVV079 is offline
Ik weet dat hier geen dokters zijn maar ik dacht misschien zijn er meer mensen die dit hebben gehad, daarom vroeg ik het!

Maar me moeder heeft er naar gekeken en ze zegt dat het haar waarschijnlijk komt doordat ik neutral shampoo ging gebruiken (Voor me vader is dat eigenlijk en ik dacht misschien gaat het daar mee weg) Dus nu maar weer de normale shampoo en hopen dat dat snel overgaat (Erg irritant)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 17:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er zijn hier wél dokters, of in ieder geval een aantal dokters in opleiding, maar ook die hebben geen telepathische vaardigheden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten