Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 02:24
dwaynetherock
dwaynetherock is offline
Hoi allemaal ik ben een jongen van 13 en ik heb meerdere problemen met mijn penis
1. hij is nogal klein ongeveer 7 cm bij een erectie
2. er zit opgedroogde smegma tussen mijn eikel en voorhuid
3. mijn eikel is paars omdat ik hem in het verleden niet goed heb gewassen
4, bij een erectie zie ik lang niet heel mijn eikel
5. ik heb geen zaadlozing als ik ben klaargekomen

ik weet wat mijn problemen zijn, meerdere heb ik geprobeerd op te lossen maar het werkt niet .zouden jullie me asjeblieft kunnen helpen, ik ben nogal wanhopig en te bang om naar mijn moeder te gaan
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 10:55
Verwijderd
Wie bedoel je precies met meerdere ?
En als je niet naar je moeder durft probeer dan je huisarts of nog beter de GGD
De GGD kan je anoniem voor problemen en bepaalde soa testen uitvoeren zonder dat je ouders het weten, misschien kunnen zei je ermee helpen
Succes
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 11:51
bloodyb
bloodyb is offline
1. 7 cm is niet erg groot maar je bent pas 13 dus nog lang niet uitgegroeid. Je kunt verwachten dat hij groter wordt.
2. Dat moet je onder de douche of kraan wassen met lauw water en een washandje.
3. Dat is een normale kleur voor een eikel en komt niet omdat hij niet goed schoongemaakt is.
4. Dat heeft waarschijnlijk te maken met 2. Kun je bij een slappe je voorhuid wel over je eikel krijgen of doet dat pijn? Dat heet dan phimosis. Je kan proberen om zelf de voorhuid op te rekken. Ga in bad zitten en trek voorzichtig de voorhuid een stukje over je eikel. Laat dat zo een minuutje zitten en de doe hem weer terug. Herhaal dat een paar keer. Als je dat elke dag doet zou je voorhuid op moeten rekken. Denk er wel aan dat dit niet in 2 weken lukt, het kan een paar maanden duren. Je kunt ook naar je huisarts gaan voor een zalfje om je voorhuid op te rekken. Als dat ook niet helpt moet je maar nadenken over een (gedeeltelijke) besnijdenis.
5. Zie 1. De leeftijd waarop jongens hun eerste zaadlozing krijgen kan erg variëren. 13 jaar is helemaal niet ongewoon.
Oud 21-07-2013, 13:52
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Dat is een normale kleur voor een eikel en komt niet omdat hij niet goed schoongemaakt is.
Eh je eikel hoort niet altijd paars te zijn rite?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 21:48
dwaynetherock
dwaynetherock is offline
Bloodyb, veel is een grote opluchting van wat je zei. Ik ben al ruim een jaar bezig om het smegma weg te halen, en ik zie geen vermindering. En ik kan niet eens mijn voorhuidje onder mijn eikel houden, alleen met dat weet ik niet wat te doen. Maar wel heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 00:13
bloodyb
bloodyb is offline
Dus je kunt wel je voorhuid over je eikel doen maar als je hem loslaat schuift hij weer terug? Ook als je een stijve hebt? Dat lijkt me niet zo'n probleem maar als je daar onzeker over bent ga dan eens naar je huisarts. En smegma blijft inderdaad terugkomen, dat is iets natuurlijks. Dus gewoon elke dag even je piemel onder de kraan! En de kleur van een eikel is rose tot paarsachtig en bij een erectie kan hij nog wat donkerder van kleur worden.
Oud 23-07-2013, 09:19
bierkoning
bierkoning is offline
Als je twijfelt ga dan naar je huisarts.
Verder hoort dit op Lichaam en Gezondheid dus ik ga je even verplaatsen.

Regels voor berichten