Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Jeugdzorg een beetje een té grote stap is, vooral omdat je dan meteen uit huis geplaatst kan worden en naar een pleeggezin gebracht kan worden. Ik heb niet heel veel vertrouwen in Jeugdzorg, en dat zeg ik omdat ik er bíjna zelf mee in aanraking ben gekomen na problemen met (o.a.) mijn moeder, en achteraf heel blij ben dat ik niet naar Jeugdzorg ben gestapt.
Ik zou wel naar de huisarts gaan, en aangeven wat voor rare dingen je vader doet. Die kan dan wellicht ook met je vader gaan praten, of hem onderzoeken. Als hij namelijk zo spontaan van mood switcht enzo, dan is er wss ook iets niet goed met hem.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader zegt dat hij wil veranderen, hij is nu nog wel boos, maar niet op ons, hij scheld nu vooral in zichzelf over de situatie waar hij in zit.
Hij is minder boos op ons, maar af en toe reageerd hij nog wel te erg, bijv: als mijn vader zegt dag we de vaatwasser moeten opruimen (hij was vrij), dat vraag ik aan hem ( dit deed ik rustig): maar jij ben toch vrij? En toen ging ie kwaad weg en zij hij best hard: ok, als jullie het niet willen doen, dan doen jullie het maar niet! (En zo gaat hij dan even door) Maar dit gebeurd niet vaak meer. Het spijt hem ook van alle dingen die hij heeft gedaan. Ik kan nu weer een beetje rustig verder leven. (Alleen dat hij af en toe zo raar reageerd heb ik op gezocht en hij zou een vorm van pdd-nos kunnen hebben). Bedankt allemaal voor jullie goede tips. Dit waardeer ik zeer. Met vriendelijke groet, Skyezone. |
![]() |
|
![]() |
Of hij een vorm van pdd-nos heeft, en of hij problemen heeft met de scheiding is totaal irrelevant. De man moet zijn kinderen niet mishandelen.
En jullie moeten maken dat je daar wegkomt. Aangifte doen, is misschien een te grote stap, maar als hij niet voor jullie zorgt, moet iemand anders het doen. Hetzij jeugdzorg, hetzij iemand anders die dat wel aankan. Bottomline: pak je boeltje en verdwijn daar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||