Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelfs áls je het vriendje van je beste vriendin leuk vindt, doe je toch niets verkeerds? Pas als je er iets mee gaat doen (in de hoop dat hij jou ook leuk gaat vinden, bijvoorbeeld), is er een reden voor je vriendin om boos te worden.
|
Hij zegt het zelf allemaal niet zo erg te vinden, ik heb hem ook maar even gezegt dat ik ongelooflijk veel hem hou en dat ik van niemand meer kan houden dan hem. Hij was alleen wel een beetje teleurgesteld dat ik me ongemakkelijk bij hem voelde maar snapte het aan de ene kant wel omdat mijn beste vriendin steeds zat te zeuren, vond hij ook niet echt prettig. Maar hij weet ondertussen wel dat ik me snel ongemakkelijk voel en dat het niet aan hem ligt. Oh en dat ik dus even dacht ik het vriendje van mn beste vriendin (zijn beste vriend) leuk te vinden vond hij niet erg aangezien hij eerst heeft zitten twijfelen of hij mijn vriendin leuk vond (wat dus zeker niet het geval is aangezien die 2 elkaar bijna vermoorden :U)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173 darkfairy | 500 | 03-10-2016 17:56 | |
Liefde & Relatie |
mijn best vriendin 54876 | 4 | 28-03-2010 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie beste vriendin Harrydekrekel | 1 | 22-03-2010 16:06 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met mn beste vriendin om haar vriend georgie | 8 | 20-05-2002 19:40 |