Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 14:16
HenryVoetbal
HenryVoetbal is offline
Hoi, Mijn naam is Henry, ik ben 15 jaar oud.
Al vanaf mijn 6e luister ik naar de muziek van k3.
En nu op mijn 15e is er in die situatie nogsteeds niks veranderd.
nogsteeds ben ik een hele grote fan van k3, en houd ik van hun muziek.
Ik dacht daarom bij mezelf daar dan ook iets mee te willen gaan doen;
Zelf dacht ik eraan om ook uit te dragen dat ik k3 muziek leuk vind.
Het leek mij wel een idee om daarom door middel van k3 kleding dat kenbaar te maken. Zo zijn er bijvoorbeeld t-shirts, pyjama's, jassen, tassen en broeken van k3. Meestal met een stuk tekst, een grote foto van k3 zelf en het k3 logo erop. *Volgens mij is het dan ook precies wat je nodig hebt om naar school of op pad te gaan. Je hebt een t-shirt/trui, broek en jas nodig om de deur van je eigen huis uit te kunnen. En een (school)tas heb je nodig om je schoolspullen en je lunch in te stoppen; de meeste mensen zeggen ''eens een fan, altijd een fan, toch?'
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg k301.jpg (45.6 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Oud 21-07-2013, 14:21
Keys
Keys is offline
Hey henry,

Het is leuk dat je graag naar k3 luistert, opzich is daar ook helemaal niks mis mee. Maar ik denk dat veel jongens en meiden het wel gek zullen vinden, omdat er veel kleinere kinderen, vooral meisjes naar luisteren. Dus ik denk dat je wel sterk in je schoenen moet staan om zulke dingen te kunnen dragen. Maar in principe is er niks mis mee, als jij je er maar fijn en goed bij voelt. Wat anderen er van vinden is niet belangrijk. Succes!
Oud 21-07-2013, 14:22
London
London is offline
Troll.
Oud 21-07-2013, 14:30
Verwijderd
Nee, dat kan niet.
Oud 21-07-2013, 14:52
Verwijderd
Het hangt er een beetje vanaf wat jij belangrijk vindt in het leven.

Als je het belangrijk vindt om uit te dragen waar je van houdt, dan moet je het zeker doen. Maar ja: waarom wil je dat eigenlijk zo graag? Als jij iets wil, dan is dat toch jouw zaak, en niet per se die van de rest van de wereld?
Iedereen wil laten zien waar ergens hij staat, wat zijn plek is. Maar met een K3-shirt moet je nadenken: wat straal ik op mensen uit? K3 wordt heel erg geassocieerd met meisjes van zes. Wil jij dat mensen denken dat je in je hart een meisje van zes bent? Je kan je ook op andere manieren uiten, door kleding te dragen die je mooi vindt.

Als je het belangrijk vindt dat mensen je aardig en leuk vinden en vrienden met je willen zijn, zou ik het je afraden. Of als je wil dat ze je serieus nemen.

Als je het belangrijk vindt dat mensen op je reageren, zou ik zeker het shirt dragen. Je kan ook andere dingen doen. Trollen op een scholierenforum bijvoorbeeld.
Oud 22-07-2013, 03:31
Hakuna
Hakuna is offline
Ben veel gewend wat kleding betreft, kleed mezelf ook ''anders'' dan wat de meeste gewend zijn. Maar dit zou ik zelf 3K gewoon nooit en never dragen.

Dan kies ik toch liever voor een hardrock of metalshirt.

Maargoed jij moet ermee lopen, en als jou liefde voor hun muziek zo groot is zou ik zeggen.. Doen!!

De meiden van K3 zijn ook al tegen de eind 20 begin 30 aan, en ik zou ze buiten hun muziek om wel beter willen leren kennen.
Oud 22-07-2013, 05:26
Verwijderd
Citaat:
Als je het belangrijk vindt dat mensen op je reageren, zou ik zeker het shirt dragen. Je kan ook andere dingen doen. Trollen op een scholierenforum bijvoorbeeld.
En daarom krijgt dit topic een mooi blinkend slotje.

Citaat:
De meiden van K3 zijn ook al tegen de eind 20 begin 30 aan, en ik zou ze buiten hun muziek om wel beter willen leren kennen.
Doe daar maar 10 jaar bovenop, op misschien die nieuwe na dan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten