Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2013, 13:15
Jozy
Jozy is offline
Ik vind nu al bijna 2 jaar een meisje ontzettend leuk, en dat weet ze. Afgelopen week heb ik op een evenement met haar gezoend voor het eerst. Ik hoorde daarna van een vriendin van mij en haar dat het meisje gezegd had tegen haar dat ze spijt had dat ze mij ooit afgewezen had, daarna bleven we wel gewoon hele goede vrienden. Maar nu heb ik de indruk dat ze 'hard to get' speelt tegen me omdat ze weet dat ik haar leuk vind, en zij mij ook wel een beetje. Ze reageert ook sinds de dag dat we zoenden vaak laat en kortaf op m'n whatsapps e.d. terwijl we daarvoor uren konden praten en beide het gesprek begonnen. Wat is het beste om te doen zonder dat ze me niet of minder leuk meer gaat vinden ?

Laatst gewijzigd op 22-08-2013 om 13:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2013, 13:28
Verwijderd
Niets.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 13:48
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon met haar om blijven gaan, en spreek lekker samen af. Dan komt de rest vanzelf wel!
Oud 22-08-2013, 14:39
Padzorz
Padzorz is offline
Negeren. Dan komt ze vanzelf wel terug.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 22:04
igfy
igfy is offline
Heb je al geprobeerd om haar uit te nodigen om samen op date te gaan? Als ze nee zegt weet je genoeg en als ze ja zegt is dat natuurlijk heel leuk....
Oud 22-08-2013, 23:24
Jozy
Jozy is offline
Ik had die dag daarna gevraagd of het haar leuk leek om eens bij mij thuis een filmpje te kijken en toen zei ze:' haha jahoor lijkt me leuk..
Het is allemaal zegmaar nogal kortaf, beste lijkt me om gwn heel rustig aan te doen nu toch?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 07:34
Elin3
Elin3 is offline
Man, zeur niet! Ze heeft ja gezegd, toch? Wees een beetje zeker van jezelf en ga ervoor; probeer daadwerkelijk een datum af te spreken. Als ze dan steeds aangeeft dat ze geen tijd heeft, dan zijn de vooruitzichten inderdaad niet zo best. Maar wanneer ze wel gewoon binnenkort af wil spreken, zou ik me als ik jou was vooral niet te veel zorgen maken.
Oud 23-08-2013, 12:36
Verwijderd
Als ze ja zegt op zo'n vraag moet je het daar ook niet bij laten gekkerd, dan moet je zeggen "oke komende zaterdag om 8 uur bij mij dan?" ofzo. Als jij haar uit vraagt wordt van ook jou verwacht dat je een voorstel doet voor een plan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten