Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tip 2: Als jij niet het vlotte babbel type bent dan kun je eens proberen om buiten het uitgaan meisjes te leren kennen. Activiteiten doen waar je meisjes ontmoet. Of online daten. Dan kan je eerst wat chatten. Tip 3: Probeer positief te zijn, dat vinden meisjes ook leuk. Laatst gewijzigd op 30-07-2013 om 22:44. Reden: Spellingcontrole |
![]() |
|
Dit verhaal in combinatie met deze post komt op mij over alsof je juist wel wanhopig bent. Ten eerste, over dat drinken, heb je het ooit wel eens andersom bedacht? Vrouwen zijn over het algemeen niet gecharmeerd wanneer ze tijdens het uitgaan worden benaderd door een ladderzatte (wanhopige) vent. Drink eens iets minder en zie waar je dan uitkomt. Niet dronken zijn is natuurlijk geen garantie, maar wel een stap in de goede richting.
Ten tweede, wanhopig doen is ook niet aantrekkelijk. Je zegt dat je niet wanhopig bent, maar je bent 19 en zeurt nog over je basisschoolvriendinnetje. Je moet niet zoeken en je moet zeker niet je geluk laten afhangen van het hebben van een relatie. Probeer eens gewoon gelukkig te zijn, dingen te doen die je blij maken, zonder jezelf te vergelijken met anderen. Dat anderen een relatie hebben (en trouwen en kinderen krijgen) betekent niet dat jij dit per se ook moet doen. En het betekent zeker niet dat er iets mis met je is. Waarom gaat internetdaten het trouwens niet worden? |
![]() |
|
Wat dacht je van gewoon helemaal niet drinken en een meisje compleet nuchter aanspreken? Of heb je geen persoonlijkheid? Kom op, je bent 19!
En geen stomme zinnen als: kom je hier vaker? Maar echt oprecht interesse tonen in haar. Als je verlegen bent, kan je alsnog eerst een aantal vragen stellen om haar aan de praat te houden, zodat jij je kan gaan ontspannen. Daarna kan je voorzichtig over jezelf beginnen. Zo moeilijk is het niet. Gewoon niet alles overdenken, maar jezelf wat pointers geven, anders wordt het zo geforceert... Denk je dat het meisje dat niet doorheeft??
|
Wat hierboven al vaker wordt gezegd.
Drink wat minder, en maak je er niet zo druk om. Op deze manier gaat het allemaal veel te geforceerd. Wees jezelf, stel open vragen. Luister naar haar, en vraag door op haar gegeven antwoorden. Zo ontpopt het gesprek zich vanzelf. Biedt haar eventueel gedurende het gesprek een nieuw drankje aan als je ziet dat die op is. Grappig voorbeeld over hoe het niet moet vind ik zoals bij "ik heb het nog nooit gedaan" mocht je dat gezien hebben. Twee minuten praten en dan opeens van ja ik ben nog maagd, kom je mee naar boven dan help je mij er vanaf....
|
Ik denk dat dat 1 van de stomste dingen is die je kan doen... Beginnen over je maagdelijke status en dat je haast hebt om ervan af te komen, op de eerste ontmoeting...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nvidia driver is succesvol hersteld -> niet dus Clemenzia | 3 | 08-09-2010 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
wat nu dus .. Dutch-Boost | 51 | 16-11-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Hier word ik dus echt gek van cin-D | 12 | 04-03-2004 17:40 | |
Seksualiteit |
*heel wazig dus niet lachen* [e*a*s*y #es#] | 39 | 05-11-2003 17:22 | |
Liefde & Relatie |
het kon dus toch nog kutter worden... SHAZZ | 25 | 13-11-2002 17:53 |