Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 21:48
Thomas93
Thomas93 is offline
Soms vraag ik mezelf wel eens af waarom...

Als ik terugkijk naar mijn leven als peuter/kleuter.. ik had altijd vriendinnetjes, soms meerdere tegelijk. En dan ineens ben je 12.. en heb je een vriendin van 11.
Na een paar jaar handjes vasthouden en kusjes geven enz. maakt ze uit. Nu op dit moment zo'n 5-6 jaar erna. Nog steeds single. Nooit een vriendin gehad....
Ik heb genoeg vrienden, ik heb een diploma, een goed full-time baan.
Alleen ben ik erg verlegen tegenover vrouwen.
De laatste maanden heb ik mijn vriendengroep steeds groter zien worden, en nu is de tijd gekomen dat ik de enige vrijgezel ben. Ik maak altijd grapjes dat ik een Charlie Sheen type ben enzo. Maar ook dat ben ik niet.
1 paar vrienden is nu verloofd, een ander paar is in verwachting... En ik?
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand.........
Vaak als ik uit ga in het weekend, dan zie ik een leuk meisje.
Mijn vrienden sporen me dan aan dat ik er op af moet gaan, dan doe ik dat ook.
En dan doe ik een wanhopige poging om met haar te dansen of te praten..
En aan het einde van de avond ben ik waar ik altijd terechtkom.. Alleen thuis in slaap gevallen op mijn bank, met veel te veel alcohol in mijn lichaam.

Is er iemand die misschien wat tijd heeft voor een tip of twee...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2013, 22:08
Verwijderd
Het is vijf jaar na 12 dus je bent 17, of ben je van '93? Hoe dan ook, je bent maximaal 20. Als je gaat tobben over dat je als kleuter wél vriendinnetjes had of dat je op 11/12 een 'relatie' had, dan zegt dat wel wat over je volwassenheid hierin. Focus je niet zo hierop en leef gewoon, ontspan. Wellicht dat je dan wat sneller aan de vrouw bent. Zo'n droeftoeter heeft niemand zin in.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:12
Thomas93
Thomas93 is offline
Je miste waarschijnlijk wat in de tekst, ben momenteel 19.
En ik focus me nergens op, ik kom om tips vragen.
Als iemand mij om tips vraagt wil ik ook het hele verhaal horen.
En ter verdediging, als je me zou kennen dan zou je niet denken dat ik een droeftoeter ben ;p
Ik ben altijd ontspannen. Ik probeer er niet aan te denken, maar de laatste tijd lukt dat steeds minder. Ben een beetje jaloers aan het worden, en ik weet dat dat niet goed is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:19
Verwijderd
Ik miste niks in de tekst. En ik geef ook tips: ga niet over je leven nadenken en je liefdesleven van de kleuterklas als onderdeel hiervan noemen. Of het hebben over waarom nou toch.

De een is later dan de ander, om een miljard redenen. Die verloofde vrienden, dat zwangere stel, niet per se ideaal op die leeftijd. Zolang je genoeg mensen leert kennen, sociaal actief bent, moet je op 19 nog niet zo calimero doen. Het komt wel, je kunt niet alles hebben wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is vijf jaar na 12 dus je bent 17, of ben je van '93? Hoe dan ook, je bent maximaal 20. Als je gaat tobben over dat je als kleuter wél vriendinnetjes had of dat je op 11/12 een 'relatie' had, dan zegt dat wel wat over je volwassenheid hierin. Focus je niet zo hierop en leef gewoon, ontspan. Wellicht dat je dan wat sneller aan de vrouw bent. Zo'n droeftoeter heeft niemand zin in.
Dit.
Oud 30-07-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
En aan het einde van de avond ben ik waar ik altijd terechtkom.. Alleen thuis in slaap gevallen op mijn bank, met veel te veel alcohol in mijn lichaam.

Is er iemand die misschien wat tijd heeft voor een tip of twee...
Tip 1: Niet zoveel drinken, dat vinden meisjes niet leuk.
Tip 2: Als jij niet het vlotte babbel type bent dan kun je eens proberen om buiten het uitgaan meisjes te leren kennen. Activiteiten doen waar je meisjes ontmoet. Of online daten. Dan kan je eerst wat chatten.
Tip 3: Probeer positief te zijn, dat vinden meisjes ook leuk.

Laatst gewijzigd op 30-07-2013 om 22:44. Reden: Spellingcontrole
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:48
Thomas93
Thomas93 is offline
Ik drink veel omdat het altijd mislukt met meisjes, internetdaten gaat het niet worden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ik drink veel omdat het altijd mislukt met meisjes, internetdaten gaat het niet worden.
Kwestie van de kip en het ei? Wat was er eerder?

Waarom gaat internetdaten het niet worden?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 00:14
DAH
DAH is offline
Niets mis met vrouwen leren kennen via het internet.
Oud 31-07-2013, 04:35
Vowel
Vowel is offline
Dit verhaal in combinatie met deze post komt op mij over alsof je juist wel wanhopig bent. Ten eerste, over dat drinken, heb je het ooit wel eens andersom bedacht? Vrouwen zijn over het algemeen niet gecharmeerd wanneer ze tijdens het uitgaan worden benaderd door een ladderzatte (wanhopige) vent. Drink eens iets minder en zie waar je dan uitkomt. Niet dronken zijn is natuurlijk geen garantie, maar wel een stap in de goede richting.

Ten tweede, wanhopig doen is ook niet aantrekkelijk. Je zegt dat je niet wanhopig bent, maar je bent 19 en zeurt nog over je basisschoolvriendinnetje. Je moet niet zoeken en je moet zeker niet je geluk laten afhangen van het hebben van een relatie. Probeer eens gewoon gelukkig te zijn, dingen te doen die je blij maken, zonder jezelf te vergelijken met anderen. Dat anderen een relatie hebben (en trouwen en kinderen krijgen) betekent niet dat jij dit per se ook moet doen. En het betekent zeker niet dat er iets mis met je is.

Waarom gaat internetdaten het trouwens niet worden?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 08:12
Verwijderd
Ik word ontzettend moe van je berichten hier. Als je je ook zo gedraagt/dit uitstraalt in het echte leven dan is dat de oorzaak dat meisjes geen interesse in je hebben. Man the fuck up, houd je er niet zo mee bezig en ga gewoon leven. Dan komt het vast vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 09:24
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Wat dacht je van gewoon helemaal niet drinken en een meisje compleet nuchter aanspreken? Of heb je geen persoonlijkheid? Kom op, je bent 19!
En geen stomme zinnen als: kom je hier vaker? Maar echt oprecht interesse tonen in haar. Als je verlegen bent, kan je alsnog eerst een aantal vragen stellen om haar aan de praat te houden, zodat jij je kan gaan ontspannen.
Daarna kan je voorzichtig over jezelf beginnen. Zo moeilijk is het niet. Gewoon niet alles overdenken, maar jezelf wat pointers geven, anders wordt het zo geforceert... Denk je dat het meisje dat niet doorheeft??
Oud 01-08-2013, 09:24
bierkoning
bierkoning is offline
Wat hierboven al vaker wordt gezegd.
Drink wat minder, en maak je er niet zo druk om. Op deze manier gaat het allemaal veel te geforceerd.
Wees jezelf, stel open vragen. Luister naar haar, en vraag door op haar gegeven antwoorden. Zo ontpopt het gesprek zich vanzelf. Biedt haar eventueel gedurende het gesprek een nieuw drankje aan als je ziet dat die op is.

Grappig voorbeeld over hoe het niet moet vind ik zoals bij "ik heb het nog nooit gedaan" mocht je dat gezien hebben. Twee minuten praten en dan opeens van ja ik ben nog maagd, kom je mee naar boven dan help je mij er vanaf....
Oud 01-08-2013, 09:27
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik denk dat dat 1 van de stomste dingen is die je kan doen... Beginnen over je maagdelijke status en dat je haast hebt om ervan af te komen, op de eerste ontmoeting...
Oud 01-08-2013, 09:31
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik denk dat dat 1 van de stomste dingen is die je kan doen... Beginnen over je maagdelijke status en dat je haast hebt om ervan af te komen, op de eerste ontmoeting...
idd, daarom gaf ik ook aan dat dat niet de juiste benadering is.
Reageren

Regels voor berichten