Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2013, 12:27
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Hallo mensen. Ik heb nu 4 maanden een relatie gehad met een leuke meid. Nou echter is het sinds gister uitgegaan. Omdat we in die 4 maanden nu 2x ruzie hebben gehad op dezelfde dag. De ruzie ging over dat ze als een zoutzak op de bank zat en alleen maar tv en op dr mobiel bezig was, wat ik niet leuk vondt want ik kom best van ver vanwege haar. (Uur reizen met trein) nou we hadden dat uitgepraat en ik verwachte we'll dat ze extra lief voor me zou zyn daarna wat me we'll logisch lykt. Nou in de avond zei ze me dat ze geen seks met me wilde omdat ze moe was. Oke heb ik begrip en respect voor. Geen probleem. Maar eenmaal in bed liggende kykt mevrouw we'll tot 3 uur snachts televisie. Dus ik zei hier wat van dat we eerst ruzie vanmiddag hebben omdat er totaal geen aandacht voor me was, en nu vertel je me dat je moe bent en dus geen seks wilt maar we'll tot 3 uur tv kykt. (Ookal moet ik eerlyk zyn deed toen we'll bot tegen dr omdat ze tegen me liegt dat ze moe is en dat de reden is) hele ruzie in de nacht over gehad. Vervolgens zy in tranen uitgebarst ik haar getroost en uitgepraat. Volgende dag was t we'll gezellig. Maar de dag erna was het oppeens van ik wil met je praten. Want die ruzies daar kan ik niet tegen omdat het om niks gaat. En ja het gaat idd om niks. En ze is bang dat het vaker gaat voorkomen dus heeft ze het uitgemaakt. Wat moet ik hier nou mee? Zit ik fout? Ik had idd misschien niet zon botte klootzak moeten zyn. Maar had we'll een extra lieve vriendin verwacht na zon dag. Maar nu lykt t alsof ik alles gedaan heb. En wilt ze niet verder. Maar ik hou onwys veel van haar en wil haar niet kwyt! Ik heb haar proberen om te praten dat ze dit niet zomaar kan weggooien en dat het op te lossen val want het gaat immers om "niks" dat ze niet weg moet lopen voor het probleem. Problemen zyn er om op te lossen. Zeker zoiets als dit. Ze gaat er dit weekend over nadenken en maandag hebben we een goed gesprek. Maar tis nu dus voor t weekend uit. Daarvoor hebben we nooit ruzies of iets gehad. Is het altyd leuk en gezellig geweest. Alhoewel in het begin ik we'll een leugen verteld heb over me werk. Ik had werk maar was ontslagen. En had verteld dat ik werk had omdat ik 2 dagen nadat ik ontslagen was ik een nieuwe baan zou krygen (sollicitatie) dus geen zekerheid. Wou geen paniek of iets dergelyks brengen. Maar dat hadden we uitgepraat. Maar ze was erachter gekomen omdat me pa een gesprek met me aanging daarover tydens het eten een x. Mja wat vinden jullie hiervan? Dankjewel alvast. Groetjes
Advertentie
Oud 16-08-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Hallo mensen. Ik heb nu 4 maanden een relatie gehad met een leuke meid. Nou echter is het sinds gister uitgegaan. Omdat we in die 4 maanden nu 2x ruzie hebben gehad op dezelfde dag. De ruzie ging over dat ze als een zoutzak op de bank zat en alleen maar tv en op dr mobiel bezig was, wat ik niet leuk vondt want ik kom best van ver vanwege haar. (Uur reizen met trein) nou we hadden dat uitgepraat en ik verwachte we'll dat ze extra lief voor me zou zyn daarna wat me we'll logisch lykt. Nou in de avond zei ze me dat ze geen seks met me wilde omdat ze moe was. Oke heb ik begrip en respect voor. Geen probleem. Maar eenmaal in bed liggende kykt mevrouw we'll tot 3 uur snachts televisie. Dus ik zei hier wat van dat we eerst ruzie vanmiddag hebben omdat er totaal geen aandacht voor me was, en nu vertel je me dat je moe bent en dus geen seks wilt maar we'll tot 3 uur tv kykt. (Ookal moet ik eerlyk zyn deed toen we'll bot tegen dr omdat ze tegen me liegt dat ze moe is en dat de reden is) hele ruzie in de nacht over gehad. Vervolgens zy in tranen uitgebarst ik haar getroost en uitgepraat. Volgende dag was t we'll gezellig. Maar de dag erna was het oppeens van ik wil met je praten. Want die ruzies daar kan ik niet tegen omdat het om niks gaat. En ja het gaat idd om niks. En ze is bang dat het vaker gaat voorkomen dus heeft ze het uitgemaakt. Wat moet ik hier nou mee? Zit ik fout? Ik had idd misschien niet zon botte klootzak moeten zyn. Maar had we'll een extra lieve vriendin verwacht na zon dag. Maar nu lykt t alsof ik alles gedaan heb. En wilt ze niet verder. Maar ik hou onwys veel van haar en wil haar niet kwyt! Ik heb haar proberen om te praten dat ze dit niet zomaar kan weggooien en dat het op te lossen val want het gaat immers om "niks" dat ze niet weg moet lopen voor het probleem. Problemen zyn er om op te lossen. Zeker zoiets als dit. Ze gaat er dit weekend over nadenken en maandag hebben we een goed gesprek. Maar tis nu dus voor t weekend uit. Daarvoor hebben we nooit ruzies of iets gehad. Is het altyd leuk en gezellig geweest. Alhoewel in het begin ik we'll een leugen verteld heb over me werk. Ik had werk maar was ontslagen. En had verteld dat ik werk had omdat ik 2 dagen nadat ik ontslagen was ik een nieuwe baan zou krygen (sollicitatie) dus geen zekerheid. Wou geen paniek of iets dergelyks brengen. Maar dat hadden we uitgepraat. Maar ze was erachter gekomen omdat me pa een gesprek met me aanging daarover tydens het eten een x. Mja wat vinden jullie hiervan? Dankjewel alvast. Groetjes
Wat doet het ertoe wat we ervan vinden? Zij heeft je gedumpt, jij hebt toch niks meer te kiezen/handelen.

Maar dan toch mijn mening: ik vind je een lul om waar je ruzie om besluit te maken. Ik vind je raar om het liegen. Opgeteld snap ik best dat jij gewoon niet zo'n leuke jongen lijkt of zelfs daadwerkelijk bent. Het is haar keuze, en ik zou een vriendin op geen moment raar aankijken als ze geen zin meer heeft in zo'n vriendje.
Oud 16-08-2013, 12:50
igfy
igfy is offline
Iedereen heeft wel eens een off-day, waarbij je geen zin hebt om van de bank te komen. In plaats van ruzie te maken zou je haar ook hebben kunnen overhalen om iets te doen waar ze wel zin in had of iets waarbij jullie lekker samen op de bank konden hangen.

Verder vind ik het nogal stom dat je verwacht dat iemand extra lief tegen je is na een ruzie, zeker als je die ruzie zelf bent begonnen. Ook vind ik het raar dat je haar beschuldigd van liegen over het geen zin in seks hebben. Geen zin betekent geen zin, en ze hoeft daar niet verplicht een reden voor op te geven.

Als jullie om dit soort dingen al ruzie hebben, is het misschien maar beter dat de relatie over is...
Oud 16-08-2013, 12:55
Verwijderd
Alsjeblieft, gebruik normale spelling. die 'y' is dodelijk irritant.

Overigens, ze zei dat ze moe was en geen zin in seks had. Lijkt me duidelijk dat ze dan ook echt geen zin hierin had. Dat snap je zelf toch ook wel? Dat moet je maar respecteren en desnoods leg je je hand aan je eigen lul als je echt zoveel zin hebt. Daarnaast zeg je wel steeds dat je verwacht dat ze extra lief voor je zou zijn, maar zelf klink je nou anders ook niet echt gezellig.
Oud 16-08-2013, 12:59
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Dus ik ben gewoon een lul geweest tegen de liefde van me leven. Haar op t hart getrapt. Wat heb ik een spijt. Maarja is weer een les voor de volgende keer. En misschien komt t nog goed. Zie t maandag we'll.
Oud 16-08-2013, 13:10
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Tik alsjeblieft normaal, want dit leest echt gruwelijk irritant. En we'll is heus niet sneller met tikken dan wel

Je bent bot geweest en hebt haar niet met rust gelaten op het moment dat ze erom vroeg. Moe zijn en slapen zijn niet gelijk aan elkaar, als je moe bent kan je uren wakker liggen en dan is afleiding zoeken juist een manier om niet te blijven malen in je hoofd. Dat ze niet alleen maar leuk en vrolijk moet doen als jij er bent is niet meer dan logisch. Zou ze dat wel doen, dan zou ze de schijn ophouden.

en wtf, als er een ruzie uitgepraat wordt waar jij de aanstichter van bent is verwachten dat zij extra lief voor je is precies het tegenovergestelde van wat zou moeten gebeuren. Jij bent dan juist degene die die wat liever tegen haar zou moeten zijn in plaats van 's nachts weer ruzie maken.
Oud 16-08-2013, 13:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ten eerste vind ik dat je echt moet leren spellen en typen. Je verhaal leest gruwelijk irritant. Meer dan genoeg reden op zichzelf om je te dumpen.

Ten tweede vind ik dat je je nogal achterlijk hebt gedragen en snap ik best dat ze je gedumpt heeft. Ik snap dat het vervelend is als ze je geen aandacht geeft, maar je had het er ook met haar over kunnen hebben, vragen wat er is, of wat dan ook. Daar echter ruzie om trappen is nogal zinloos. En liegen over je werk? Werkelijk?
Oud 16-08-2013, 13:40
Verwijderd
Ik vind het maar een zeikverhaal.
Oud 16-08-2013, 13:43
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Bedankt dat jullie me ook even de grond in boren. Ookal vroeg ik zelf om meningen. Kan me zelf net goed van een gebouw pleuren
Oud 16-08-2013, 13:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bedankt dat jullie me ook even de grond in boren. Ookal vroeg ik zelf om meningen. Kan me zelf net goed van een gebouw pleuren
:')

Grow up. Je vraagt zelf om meningen, die krijg je. Als je wilt horen dat je de beste bent en dat het allemaal niet jouw schuld is, vraag het dan aan je vrienden of ouders. Misschien dat die wel tegen je willen liegen.
Oud 16-08-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Bedankt dat jullie me ook even de grond in boren. Ookal vroeg ik zelf om meningen.
Zoek de definitie van mening nog eens op.
Citaat:
Kan me zelf net goed van een gebouw pleuren
Oud 16-08-2013, 14:09
Verwijderd
Hoe oud ben je eigenlijk? Wat igfy zegt vind ik een hele goede. Mocht er ooit nog zoiets voorkomen, met dit meisje of ieder ander meisje dan ook in de toekomst, probeer dan met voorstellen te komen die jullie samen kunnen doen. Of een filmpje op de bank, of wat dan ook.
Het is logisch dat ze na zo'n reactie van jou en een uitlopende ruzie geen zin heeft in seks. Misschien dat haar moe-heid een excuus was, maar ook dat begrijp ik wel. Als ze je de waarheid had gezegd, dat ze gewoon geen zin had om met je te vrijen, had je misschien weer zo gereageerd als je diezelfde middag deed. Als ik me in haar schoenen zou staan en er zou zo'n ruziemoment zijn geweest en het zou nog niet echt uitgepraat zijn voor mijn gevoel, dan zou het wel heel tegennatuurlijk zijn om dan wel die avond zin in seks te hebben met jou.

Je laatste bericht, waarin je het hebt over een einde maken aan je leven is natuurlijk vrij onzinnig. Misschien voelt dat op dit moment zo omdat je een relatie stuk hebt laten gaan. Er zal waarschijnlijk wel meer gespeeld hebben, misschien dat jullie elkaar sowieso niet zo goed begrepen en niet over alles konden praten of wat dan ook. Niemand behalve jij en je ex-vriendin kan in jullie relatie kijken. Het is denk ik juist goed dat mensen hier ook kritisch reageren op jouw bericht en je in feite een spiegel voorhouden. Dat is gebeurd, je weet het nu, neem het mee en denk in komende situaties ook eens wat voor effect jouw reacties op andere mensen kunnen hebben. Probeer vanuit het positieve te denken, dat is hoe dan ook veel motiverender en aantrekkelijker dan bij de pakken neer te gaan zitten en te denken dat iedereen het slechtste met je voorheeft
Oud 16-08-2013, 14:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Miekepost
Oud 17-08-2013, 16:04
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
En toen kreeg ik een 2e kans. Misschien niet verdiend. Maar we'll iets van geleerd en er wat mee doen want de meid van je leven van wie je zoveel houdt wil je niet kwijt dus ik heb wat goed te maken nu. En voor de mensen die iets zeggen van hoe ik typ. Myn blackberry doet dit automatisch -> we'll <-
Oud 17-08-2013, 16:59
Verwijderd
Zet de taal dan om. En gebruik voortaan je verstand heel af en toe eens, ook binnen je relatie.
Oud 17-08-2013, 17:16
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Je hoef niet gelijk zo bot te reaggeren . Ik heb me lesje geleerd en ik zie in dat ik totaal fout zat. Je had me ook succes kunnen wensen en zeggen dat je er van geleerd heb. Teveel botte mensen op dit forum.
Oud 17-08-2013, 17:18
Verwijderd
Wat vind je er bot aan? Dit is internet, digitaal. De toon die jij interpreteert zegt wat over jezelf. Als je eerder je verstand had gebruikt had je kunnen beredeneren dat je onredelijk was toen je bijvoorbeeld ruzie schopte om iets, loog over iets, en ook nog verwachtte dat zij lief zou doen daarna. Ik wens je geen succes want ik denk dat je te onvolwassen bent om een relatie te hebben. Het moet wel gemeend zijn he.
Oud 17-08-2013, 18:38
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Precies omdat t digitaal is. Kom je zo de stoere persoon uithangen? Ik moest myn verhaal kwyt vroeg om meningen. Ik weet dat ik onredelyk ben geweest. Hoef je niet te bevestigern . Jy mag denken wat je wilt. Of ik nou onvolwassen bent of niet. Maakt me geen ene moer uit. En kwa toon kun jy my beoordelen wie ik ben? Je zegt t zelf "toon" dacht dat digitaal gene tonen hadden . Alleen getypte informatie. Ja ik had eerder moeten nadenken besef ik zelf. Maar tis eenmaal gebeurt en kan je we'll denken eerder nadenken maar wat heb je dr aan? Geen moer. Dus t gaat nergens over wat je zegt. Wees misschien bly dat ik een wyze les heb geleerd en dat t in t vervolg niet voor zal komen. Want niemand is perfect en ik ook niet. Negative kritiek is makkelyk geven als je niet weet hoe het in persoon zelf is. Positive kritiek kan je wat mee. Dat vroeg ik niet. Je kan alleen maar afzeiken. Maarja maak niet uit. Heb niks met jou te maken en je moet immers doen waar je goed in bent he . Ciaoze
Oud 17-08-2013, 18:56
Verwijderd
IJ IJ IJ IJ IJ IJ IJ

En nee, dat ligt niet aan je blackberry.
Oud 17-08-2013, 19:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Precies omdat t digitaal is. Kom je zo de stoere persoon uithangen? Ik moest myn verhaal kwyt vroeg om meningen. Ik weet dat ik onredelyk ben geweest. Hoef je niet te bevestigern . Jy mag denken wat je wilt. Of ik nou onvolwassen bent of niet. Maakt me geen ene moer uit. En kwa toon kun jy my beoordelen wie ik ben? Je zegt t zelf "toon" dacht dat digitaal gene tonen hadden . Alleen getypte informatie. Ja ik had eerder moeten nadenken besef ik zelf. Maar tis eenmaal gebeurt en kan je we'll denken eerder nadenken maar wat heb je dr aan? Geen moer. Dus t gaat nergens over wat je zegt. Wees misschien bly dat ik een wyze les heb geleerd en dat t in t vervolg niet voor zal komen. Want niemand is perfect en ik ook niet. Negative kritiek is makkelyk geven als je niet weet hoe het in persoon zelf is. Positive kritiek kan je wat mee. Dat vroeg ik niet. Je kan alleen maar afzeiken. Maarja maak niet uit. Heb niks met jou te maken en je moet immers doen waar je goed in bent he . Ciaoze
Citaat:
Hoe oud ben je eigenlijk?
Oud 17-08-2013, 19:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En positieve kritiek is nogal tegenstrijdig, eh.
Oud 17-08-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
zeikverhaal
Sorry hoor, maar jij vraagt om onze meningen. En internetheld uithangen? Wat een slap iets. Hoe zouden we het anders moeten zeggen? Overigens heb je ook zeker wat aan negatieve kritiek.
Oud 17-08-2013, 19:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ze is je helemaal niet aan het afzeiken, joh. In de laatste zin van de OP vraag je letterlijk "wat vinden jullie hiervan?" en daarom gaf ze haar mening. Ze snapt heus wel 'dat het nu eenmaal is gebeurd' en dat je de tijd niet kan terugdraaien, maar je zit hier op een forum en vraagt letterlijk om andermans mening. Dan moet je ook niet zeuren als je die krijgt.

Verder zegt ze helemaal niets over jouw toon. Ze reageert op wat jij in dit topic hebt gezegd; dat is het enige waarop ze kán reageren, want ze kent jou immers niet. Als alles anders is dan jij hier hebt beschreven, dan kunnen wij daar niets aan doen.

Ik ben het trouwens met Lusi eens. Je komt niet bepaald volwassen over, maar je hebt nu eenmaal een tweede kans gekregen, dus ik kan alleen maar hopen voor je vriendin dat je niet weer zo kinderachtig gaat doen. Als ze geen zin heeft in seks, dan heeft ze geen zin in seks. Daar hoeft ze überhaupt geen verantwoording voor af te leggen. Oh en na ruzies moet je niet verwachten dat ze extra lief gaat doen, dat is haar taak niet. Goedmaken doe je met z'n tweeën.

En als laatste: dat typgedrag van je is strontirritant. Telefoons hebben taalopties die je kunt veranderen. En dat je steeds een y typt in plaats van ij heeft niets te maken met die instellingen, dat doe je zelf.
Oud 17-08-2013, 20:21
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Dank jullie we'll voor jullie meningen ieder geval. Heb aan sommige we'll iets gehad. Sommige vindt ik van niet maar dat is myn mening. Ik ga je me best doen en laten zien dat t anders kan. Topic kan geslote worde
Oud 17-08-2013, 20:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Topic kan geslote worde
Komt voor elkaar

Regels voor berichten