Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou eerlijk zijn en zeggen dat je haar minder aantrekkelijk vindt nu ze niet goed voor zichzelf zorgt. Ik heb veel liever dan mijn vriend eerlijk is dan dat hij over mijn gezondheid gaat zeuren. Mijn gezondheid is mijn ding en daar moet hij zijn mond over houden, daar heeft hij helemaal niks over te zeggen. Dat hij mij niet meer aantrekkelijk vindt is een probleem van ons tweeën en daar zou ik dan wel mee aan de slag gaan. Maar kleinerend over mijn gezondheid doen zou ik absoluut niet waarderen.
Als je niet eens eerlijk over dit soort dingen kunt praten geeft het in mijn ogen ook wel aan dat de relatie niet goed zit. |
![]() |
|
Het lijkt me heel lastig om in zo'n zelfde situatie te zitten. Eigenlijk is het ook lastig naar het advies van iedereen hier te luisteren. Ieder meisje zal anders reageren op de aanpak, liegen, direct, subtiel. Jij bent degene die haar het beste kent, jij weet waarschijnlijk beter hoe ze zal reageren op dingen dan ons. Denk eerst na over hoe ze zal reageren voordat je advies hiervan toepast. Zo kan je hopelijk voorkomen dat je straks met een boze of verdrietige vriendin zit.
|
![]() |
Tuurlijk gaat prachtig wel samen met minder aantrekkelijk. Ze heeft, zonder twijfel, het allermooiste gezichtje dat ik ooit heb gezien! Maar ze begint gewoon te verdikken, en dat stoort me.
Mijn vriendin is ook geen drama queen, maar ik zoek gewoon een manier om dit op een zo min mogelijk kwetsende manier aan haar over te brengen. Maar droog zeggen dat ik vind dat ze dik is geworden is misschien wel to the point, maar ik vrees dat ik ze dan wel hard kwets als ik het zo droog zeg. |
![]() |
|
Nou ja je hoeft haar natuurlijk ook niet recht in d'r gezicht te zeggen dat ze dik is geworden.
Je zei ook dat ze niet obees is, maar alleen wat zwaarder dan de gemiddelde 18jarige en zwaarder dan voorheen. Volgens mij is ze dan niet dik. Vertel haar dat je hebt opgemerkt dat ze aangekomen is en dat je haar daardoor minder aantrekkelijk vindt, maar maak ook duidelijk dat dat niet betekent dat je niet meer van haar houdt. En als je je zorgen maakt over waarom ze zo ongezond is gaan eten, mag/moet je dat ook uiten. Misschien zit er wel iets achter waar je haar bij kunt helpen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, wat jij doet is gelijk weer overdrijven. Ik heb nergens gezegd dat als een meisje wat dikkig wordt ze gelijk dik is. Dan nog, is het een ongeschreven regel dat je het niet over het lichaam van een vrouw mag hebben? En waarom mogen vrouwen wel negatief doen over mannen en mannen dan niet over vrouwen omdat het gelijk gemeen is? Daarnaast kunnen jongens ook anorexia krijgen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus ja ik weet dan hoe meiden zich voelen .. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want door omdat mijn broer en zus dat toen altijd zeiden bleek voor de grap had ik bijna anorexia en ja dat vind ik gewoon dom als mensen er zo over doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet zelf dat 50 kilo niks is. Gewoon niks van aantrekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou liever hebben dat mijn vriend het eerlijk en tijdig aangeeft. Dan kan ik er iets aan doen. Dat is beter dan dat hij het stilhoudt, mij steeds minder aantrekkelijk gaat vinden en dat ik er dan te laat (en op een veel lulligere manier) achterkom. Andersom zou ik dat bij hem ook doen. En als het goed is ken en vertrouw je elkaar genoeg om te weten dat het niet als belediging bedoeld is. Edit: en natuurlijk ga je niet zeggen "hey je bent dik, val eens af." Je kunt er best op een normale manier over praten. TS, er is een grote kans dat ze het zelf ook wel doorheeft hoor. Gewoon eerlijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Welk gerecht krijg jij maar niet in de vingers? Verwijderd | 58 | 10-01-2006 20:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
media maakt van mannen doetjes? MTpower | 220 | 30-12-2005 22:52 | |
Liefde & Relatie |
M'n vriendin wordt ... een beetje te dik VELOCITY | 144 | 11-03-2005 01:21 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriendin is aan de kant gezet door dr vriend omdat .. meisje833 | 65 | 15-01-2005 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #9! Snufje | 315 | 07-04-2003 17:40 |