Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2013, 00:03
A$AP
A$AP is offline
Een jaar geleden heb ik een meisje leren kennen op vakantie. Ze spreek Kroatisch net als ik. We waren een paar weken samen, maar toen ik weer naar huis moest begon ze me steeds meer te negeren en boosachtig te doen tegenover mij. Dit jaar zijn we ''vrienden'' maar ik hoor van haar zus dat ze nog wel wat met me wilt beginnen. Zal ik daaraan beginnen of toch niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2013, 05:05
hookee
hookee is offline
Nee, waarom zou je 't jezelf zo moeilijk maken? Kijk eerst eens in NL, dat maakt het de rest van het jaar veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 08:48
bierkoning
bierkoning is offline
Als jij helemaal verliefd op haar bent, ga ervoor. Alles kan. Misschien niet ideaal, maar alles is mogelijk.

Vriend van mij is op vakantie geweest naar Zuid-Afrika, daar een hele leuke meid leren kennen.
Afgelopen jaar vaak naar elkaar, en afgelopen week heeft ze haar inburgeringscursus gehaald, en komt ze over een paar weekjes naar NL.

Nu zijn deze twee personen natuurlijk wat ouder, dus dan gaat het wat makkelijker. Maar bedenk je van te voren dat je elkaar maar misschien een paar keer per jaar ziet voorlopig.
Oud 08-08-2013, 12:34
Verwijderd
Dat moet je zelf weten. Niet echt iets waar random internetters je relevant advies voor kunnen meegeven.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Als jij helemaal verliefd op haar bent, ga ervoor. Alles kan. Misschien niet ideaal, maar alles is mogelijk.
Hij heeft nergens ook maar een hint gegeven dat hij verliefd op haar is.

En dan lijkt het erop dat er weinig uit te winnen valt. Ze doet kut en het is onhandig, je vindt wel een ander meisje. Waarom zou je er achteraan hobbelen omdat iemand anders beweert dat ze je wil? Voorkom hoop en bespaar jezelf teleurstelling het was een ander verhaal als je afschuwelijk verliefd was.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 13:12
A$AP
A$AP is offline
Citaat:
Hij heeft nergens ook maar een hint gegeven dat hij verliefd op haar is.

En dan lijkt het erop dat er weinig uit te winnen valt. Ze doet kut en het is onhandig, je vindt wel een ander meisje. Waarom zou je er achteraan hobbelen omdat iemand anders beweert dat ze je wil? Voorkom hoop en bespaar jezelf teleurstelling het was een ander verhaal als je afschuwelijk verliefd was.
Ja, het lijkt er best op dat ik verliefd op haar ben. Want ik ben ook niet echt op zoek naar andere meisjes. Gisteren deed ze opeens niet meer kut, we waren veel bij elkaar en we flirten veel. Maar dan de volgende dag veranderd ze kompleet, daar heb ik echt geen zin in...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 14:20
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ja, het lijkt er best op dat ik verliefd op haar ben. Want ik ben ook niet echt op zoek naar andere meisjes. Gisteren deed ze opeens niet meer kut, we waren veel bij elkaar en we flirten veel. Maar dan de volgende dag veranderd ze kompleet, daar heb ik echt geen zin in...
Lusi, idd daar had je een punt.

In dat geval zoals je hier omschrijft zou ik gewoon plezier hebben met haar zolang je haar ziet. Daarna lekker laten gaan en jezelf op andere zaken richten.
Reageren

Regels voor berichten