Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2013, 01:06
Britse_Anoniem
Britse_Anoniem is offline
Haai,
Dit is me eerste Topic een ben nieuwschierig
Ik ben nog nooit verliefd geweest, en zou wel willen weten hoe het voelt.
Kan iemand mijn vraag beantwoorden?

Grtz ~Britse_Anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2013, 01:08
Verwijderd
kut
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 01:09
DAH
DAH is offline
Poeh... Moeilijk uit te leggen, denk ik.
Bij mij voelt het als een soort van blijdschap, ik kan een glimlach niet bedwingen als ik de persoon zie waar ik verliefd op ben. In mijn buik is het een beetje kriebelig, ik voel me ook zo als ik honger heb, maar als ik verliefd ben is het net iets anders.
Ik heb mijn best gedaan. De beste manier is om zelf verliefd te zijn. Dan merk je het zelf wel.
Oud 04-08-2013, 01:26
Britse_Anoniem
Citaat:
Poeh... Moeilijk uit te leggen, denk ik.
Bij mij voelt het als een soort van blijdschap, ik kan een glimlach niet bedwingen als ik de persoon zie waar ik verliefd op ben. In mijn buik is het een beetje kriebelig, ik voel me ook zo als ik honger heb, maar als ik verliefd ben is het net iets anders.
Ik heb mijn best gedaan. De beste manier is om zelf verliefd te zijn. Dan merk je het zelf wel.
Dankje wel Nu weet ik ongeveer wat er komt
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 01:27
Britse_Anoniem
Citaat:
kut
Waarom kut? :0 (ik hoop sws voor je dat het niet 4ever kut blijft! )
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 01:59
Verwijderd
Nou soms wil je gewoon niet verliefd raken op iemand en toch gebeurt het.
Dat is kut!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 06:44
Qimm
Qimm is offline
Allesoverheersend
Oud 04-08-2013, 07:29
JVV079
JVV079 is offline
Het voelt fijn. Totdat je hart wordt gebroken :-)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 16:01
Verwijderd
Verliefd zijn kan verschillende kanten hebben en ik denk dat het verschilt per persoon en misschien ook wel per geslacht. (?) Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen hierover denken!
Bij mij persoonlijk is verliefd zijn een soort vreemde emotionele achtbaan, van wegzwijmelen en dromen over toekomstplannen of hutjes op de hei tot lichte paniek en huilbuien als ik het gevoel heb dat het maar van één kant komt. Toen ik voor het eerst echt helemaal hoteldebotelverliefd was had ik een week lang een zwaar gevoel in mijn buik en kon ik niet meer zoveel eten als ik normaal at. Daar had ik dan ook geen zin in, ik kon alleen maar aan hem denken en huppelde vanbinnen en buiten als ik hem weer kon zien.
Nu, jaren later, is mijn verliefdheid een beetje veranderd. Inmiddels ben ik wat ouder en weet ik wat meer wat ik belangrijk vind in een relatie waardoor ik denk ik ook op een andere manier met mijn verliefdheid om ga. Toen ik nog niet wist dat mijn huidige vriendje mij ook leuk vond was ik vaak giebelig en zenuwachtig. Ik ben nog altijd verliefd en schrijf ellenlange brieven, gedichten en maak tekeningen. Het weggezwijmel, missen en steeds maar bij hem willen zijn is er wel maar ik heb geen buikpijn of iets in die richting.
Verliefdheid is eigenlijk wel iets moois, vind ik. Het geeft je het gevoel dat je leeft. (Lang leve de cliché's ) En als het beantwoord wordt is het denk ik wel een van de leukste gevoelens die er bestaan

En zoals hierboven al gezegd is, als het je overkomt dan weet je het wel!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 23:36
mr_awesome
mr_awesome is offline
Citaat:
Allesoverheersend
Precies dit. En verder heel erg obsessed zijn, altijd aan haar denken, een hemels gevoel krijgen, bij alles wat ook maar iets te maken heeft met haar aan haar denken, zoiets
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 23:52
Verwijderd
net wat biesloak zegt, verliefd zijn is kut. net als je denkt dat diegene je ook leuk vindt kom je erachter dat het niet zo is of word je genaaid.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 00:00
Britse_Anoniem
Citaat:
Verliefd zijn kan verschillende kanten hebben en ik denk dat het verschilt per persoon en misschien ook wel per geslacht. (?) Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen hierover denken!
Bij mij persoonlijk is verliefd zijn een soort vreemde emotionele achtbaan, van wegzwijmelen en dromen over toekomstplannen of hutjes op de hei tot lichte paniek en huilbuien als ik het gevoel heb dat het maar van één kant komt. Toen ik voor het eerst echt helemaal hoteldebotelverliefd was had ik een week lang een zwaar gevoel in mijn buik en kon ik niet meer zoveel eten als ik normaal at. Daar had ik dan ook geen zin in, ik kon alleen maar aan hem denken en huppelde vanbinnen en buiten als ik hem weer kon zien.
Nu, jaren later, is mijn verliefdheid een beetje veranderd. Inmiddels ben ik wat ouder en weet ik wat meer wat ik belangrijk vind in een relatie waardoor ik denk ik ook op een andere manier met mijn verliefdheid om ga. Toen ik nog niet wist dat mijn huidige vriendje mij ook leuk vond was ik vaak giebelig en zenuwachtig. Ik ben nog altijd verliefd en schrijf ellenlange brieven, gedichten en maak tekeningen. Het weggezwijmel, missen en steeds maar bij hem willen zijn is er wel maar ik heb geen buikpijn of iets in die richting.
Verliefdheid is eigenlijk wel iets moois, vind ik. Het geeft je het gevoel dat je leeft. (Lang leve de cliché's ) En als het beantwoord wordt is het denk ik wel een van de leukste gevoelens die er bestaan

En zoals hierboven al gezegd is, als het je overkomt dan weet je het wel!
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 00:01
Britse_Anoniem
Citaat:
Het voelt fijn. Totdat je hart wordt gebroken :-)
Awhh. Voelt zwaar kut zeker, nog nooit meegemaakt (gelukkig) zat op een meidenschool x

Citaat:
Nou soms wil je gewoon niet verliefd raken op iemand en toch gebeurt het.
Dat is kut!
Mss moet je het negeren als dat gebeurt

Citaat:
Allesoverheersend
Geen controle meer ;0

Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 15:48. Reden: Samengevoegd, je kunt ook meerdere berichten quoten in één post.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 11:54
jonas1997
jonas1997 is offline
al je aandacht gaat naar die persoon, je vergeet andere dingen, je denkt datje alles hebt, je bent gelukkig want je denkt dat het voor eeuwig is... je denkt na over later, je hebt een hele toekomst in je hoofd, alles gaat goed, gewoon geweldig ... en dan maakt zij het uit... heel onverwachts, terwijl jij alles voor haar zou doen, je mist haar, je weent, en na 3 maanden mis je haar nog steeds en is zij gelukkig.
Oud 05-08-2013, 12:02
jonas1997
jonas1997 is offline
krijg je na twee weken dit:

terwijl je niet met haar kan praten omdat je niet mag, als je ooit een relatie hebt en je meisje/jongen is een gesloten persoon... en ze verteld nooit wat er is, ook al vraag je het keer op keer en zegt ze steeds dat er niets is... relaties zijn schijterig. sommige mensen blijven lang bij elkaar en houden nog steeds van elkaar, verliefd blijf je nooit. van iemand houden moet je wel in een relatie. ik durf niks meer doen op dat gebied ik ben ontzettend hard gekwetst

Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 15:49. Reden: Video werkte niet.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 12:55
Britse_Anoniem
Citaat:
krijg je na twee weken dit:
[filmpje]
terwijl je niet met haar kan praten omdat je niet mag, als je ooit een relatie hebt en je meisje/jongen is een gesloten persoon... en ze verteld nooit wat er is, ook al vraag je het keer op keer en zegt ze steeds dat er niets is... relaties zijn schijterig. sommige mensen blijven lang bij elkaar en houden nog steeds van elkaar, verliefd blijf je nooit. van iemand houden moet je wel in een relatie. ik durf niks meer doen op dat gebied ik ben ontzettend hard gekwetst
Awhhh, dat je gekwetst geraakt bent, hopelijk gebeurt het niet meer dat je gekwetst raakt!

Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 15:49.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 18:01
Babe123
Babe123 is offline
Dat voel je vanzelf
Dat kan je niet uitleggen in woorden.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 20:22
Britse_Anoniem
Citaat:
Dat voel je vanzelf
Dat kan je niet uitleggen in woorden.
Dankjewel voor je Hulp
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 19:35
Babe123
Babe123 is offline
Citaat:
Dankjewel voor je Hulp
Het is voor iedereen anders dus dat weet je niet totdat je het word
En alsje..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 14:27
TheHunter
TheHunter is offline
Dat je alles voor die persoon over hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Het is voor iedereen anders dus dat weet je niet totdat je het word
En alsje..
Het is niet voor iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 20:01
Qimm
Qimm is offline
Het is niet voor iedereen hetzelfde
Oud 09-08-2013, 20:37
Verwijderd
Je voelt je onzeker, kut, verdrietig, blij, vrolijk, geweldig. Zo fijn hè die gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Het is niet voor iedereen hetzelfde
Maar het is niet voor iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 08:17
Qimm
Qimm is offline
Ik nuanceerde die uitspraak dan ook
Oud 10-08-2013, 17:20