Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2013, 12:40
**janouke!!
**janouke!! is offline
Hallo iedereen,

van 17 t/m 25 juli ben ik met een vriendin op vakantie naar Mallorca geweest.

Ik had de laatste pil op 19 juli, maar ik wilde op vakantie niet ongesteld worden dus heb ik hem doorgeslikt. Op 20 juli heb ik seks gehad met een jongen. Hij had wat drank op dus het lukte niet helemaal, hij had eerst geen condoom om maar later wel. Hij is niet echt helemaal in me geweest (hahah) en ook niet klaar gekomen.

Maar het probleem is ik heb de pil die weken een beetje onregelmatig geslikt. Ben er een keer een vergeten maar zou niet meer weten wanneer! Ik zit nu in de laatste week van de strip, ik heb nu een beetje buikpijn en beetje duizelig? Kan dit zijn omdat ik de pil heb doorgeslikt? Of kan ik zwanger zijn?

Ik heb een predictor zwangerschapstest gedaan, en hier kwam negatief uit. Maar toen keek ik net nog een keer (week later) en toen zag ik toch een heel klein super onduidelijk streepje! Wat betekent dit?

Ik heb nog een test, wanneer kan ik deze dan het beste gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 13:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb een predictor zwangerschapstest gedaan, en hier kwam negatief uit. Maar toen keek ik net nog een keer (week later) en toen zag ik toch een heel klein super onduidelijk streepje! Wat betekent dit?
Waar zie jij op de bijsluiter van de test staan dat hij een week na gebruik nog nuttig is en/of zinvolle (extra) informatie geeft?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 14:02
Verwijderd
Als je niet had doorgeslikt, wanneerwas je dan 'ongesteld' geweest? En wanneer deed je de eerste test? Want het is allemaal nogal snel achter elkaar.

Hoe dan ook, test zegt idd niks, gooi iets waar je op plast gewoon weg en let wat beter op met je pil en/of haal een morningafterpil.

Als ik jou was zou ik deze week de tweede test doen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Waar zie jij op de bijsluiter van de test staan dat hij een week na gebruik nog nuttig is en/of zinvolle (extra) informatie geeft?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten